Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek

Comment

Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Ik weet niet wat je met die app uitspookt, maar zo kan dit niet.....

Comment

Als je in Tapatalk onderaan het scherm op die tekst "Snel antwoorden" klikt dan kun je daar gewoon beginnen te tikken. Zonder dat je dan de voorgaande berichten als quote erbij krijgt.

Je moet niet op de andere reacties klikken, want dan worden ze inderdaad als quote geselecteerd.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Waarom quote je constant jezelf, tuinbroek? zo lijkt het of je bent in discussie met jezelf, krijg er kop nog staart aan.
          Wel mooie soortjes op die foto's, dat dan weer wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Ik weet niet wat je met die app uitspookt, maar zo kan dit niet.....
            Ik doe het echt niet expres hoor
            Dus ik stop er mee gooi het hele sootje er maar af als er nou es iemand hielp van jullie zogenaamde sociale clubje die
            slak heeft toch iedereen tegen me opgezet want er kijken veel maar antwoorden ho maar dus van mij mag je alles sluiten no problem ik heb gelukkig nog een leven buiten het forum en ik was er al klaar mee tot m way zei trek je het niet aan en maak het af, maar als je geen kans krijgt als je het niet eens bent met escargot en zijn kliekje dan
            kan je net zo goed stoppen.
            Had dit niet verwacht, alleen je moet het met hem eens zijn en anders fokt hij het hele forum opfokt, lees mijn prive berichten maar en de rare opmerkingen van mensen waar ik nog nooit mee heb gesproken.Jij bent moderator en ziet zulke dingen niet, maar je ziet wel als ik iets verkeerd post.
            NEE ERG SOCIAAL HOOR HET
            JONTJE DRAAI FORUM.
            GOOI ME ER MAAR AF DIT BEN IK ZAT

Comment

Wat een vreemde reactie, wat heeft Escargot nou te maken met de manier waarop jij post, of hoeveel mensen er kijken en geen reply zetten?

Comment

Weet jij zeker dat je 18 Ben tuinbroek?
                Waarom moeten ze jou er afgoooien kan je zelf de weg niet vinden?

Kom op man zo topic roep toch reacties op Quoten posen achter elkaar alles wa niet volgend de Regels is en dan Escargo de schuld geven das wel grappig
                Stel je nie aan en maak je Topic af en laat ons zien dat je deftige toppen kan kweken.

Gr
                God was never on your side..

Comment

Bekijk je topic eens op een echte computer tuinbroek, dan zie je dat er het een en ander mis is.
                  Als jij niet aangeeft dat je een probleem hebt kan niemand je helpen.
                  Wat is het probleem ? Je snapt Tapatalk niet ?
                  Heb je de manual gelezen ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Weet jij zeker dat je 18 Ben tuinbroek?
                    Waarom moeten ze jou er afgoooien kan je zelf de weg niet vinden?

Kom op man zo topic roep toch reacties op Quoten posen achter elkaar alles wa niet volgend de Regels is en dan Escargo de schuld geven das wel grappig
                    Stel je nie aan en maak je Topic af en laat ons zien dat je deftige toppen kan kweken.

Gr
                    Nee ik ben 56 heb een kunstoog en zie slecht en over die hele toestand met die slak daar weet hij schijnbaar niks van maar constant mij afzijken dat komt uit zijn hoek, want er gingen zich mensen mee bemoeien die ik niet een ken en bovendien heb ik nog een leven buiten het forum, hij zou mij wel op de blokeerlijst zetten, zou jij dat willen dan? En dat er niemand meer reageert om dat ik tegen hem in ging, dat noem
                    ik kliekvorming en oh wat een genot om iemand die een paar keer met deze rot app.via Tapatalk neer te sabelen nee daar wil ik niet eens bij horen, er had toch ook in de geest van het forum mij ff iemand kunnen
                    helpen om dan wel goed te posten.Maar nee liever afzeiken
                    jij reageerde nog grappig met je tuinbr oek foto, en den schimmige en Mway waren de enigen die normaal deden.Dus ik groei mn wietje gewoon door en maak mischien nog een eigen soort en daar heb ik het forum niet voor nodig, ik doe dat al meer dan 40 jaar en heb me ingezet voor een bio-hoek
                    dus ik vind het wel best.
                    Gr tuinbroek

Comment

Jammer dat je om zo iets weg gaat en dat je je ook zo druk maak om zoiets sonde van je tijd man.
                      Richt je op je plant en slakken houd je uit de buurt of negeer je gewoon klaar

Mischien kweek jij wel zo goed dat mensen niet hoeven te reageren dan doen ze namelijk alleen als je iets niet goed doe zo dat ze dan
                      tips E.D kunnne geven maar ja als alles goed gaat dan hoef da niet , je heb toch kijkers genoeg dat zegt ook genoeg toch.
                      Zet een punt en ga lekker door met je verslag

Leer wel effe hoe da moet met die peptalk shit want zag er vreemd uit (lol)
                      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Bekijk je topic eens op een echte computer tuinbroek, dan zie je dat er het een en ander mis is.
                        Als jij niet aangeeft dat je een probleem hebt kan niemand je helpen.
                        Wat is het probleem ? Je snapt Tapatalk niet ?
                        Heb je de manual gelezen ?
                        Mijn pc is stuk en ben nog met de verzekering bezig, dus dat gaat m direct niet worden ik heb me trouwens meerdere keren verontschuldigd en ook gezegd dat een beetje hulp welkom was als je leest op mijn
                        verslag, en zou jij nog op een forum willen zitten waar je afgezeken word door slak zn maatjes alleen omdat ik als iets me tegen staat er tegen in ga zoals met slak, je moet de pm, s es lezen wat ik naar mn hoofd kreeg.Sorry maar daar heb ik geen zin in, alleen omdat ik het niet met em eens was, zo is dat begonnen, en ik word te oud voor deze shit.
                        Gr tuinbroek

Comment

Ik probeerde toch te helpen? Gaf advies over hoe je in Tapatalk kunt reageren zonder quote.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Sorry wietefras helemaal overheen gelezen met mn zotte kop je hebt gelijk maar ik zie heel slecht ik heb beginende glaucoom (verhoogde oogbaldruk) en een kunstoog
                            Ik hoop dat het nou zonder QUOTE overkomt
                            Tuinbroek

Comment

He wietefras bedankt en het lukt nu, het is zo kut als je ogen niet meer willen, nou zonder QUOTE
                              Lol Tuinbroek

Comment

Ben toch trots op mn planten en zie een beetje hulp, iemand op het forum vond ook raar dat ik geen leestekens gebruik , maar ik zie ze niet vandaar
                                Nou hoop dat die foto goed is gegaan.
                                Tuinbroek

Comment

Bezig...
                                X