Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Hey tuinbroek!
    Je dames zien er super goed uit! De fruit lebanon ziet er en leuk soortje uit!
    Wa betreft orgatrex wou ik ook eens testen. Maar ik kon er niet veel over vinden. Nu dus zien wat jij er van kan maken met die voeding.

Groeten
    -

Comment

Hoi lovis
      Ik ben net rond met die man zo gauw als hij alles heeft opgestuurd dan deel ik dat met het forum.
      Het is allemaal erg spannend maar ze hebben alles en allemaal
      Biologisch. Bladvoeding
      Bloei en groei, bio gewasbescherming affijn te veel om op te noemen.
      Jullie horen tzt alles als ik mijn
      nieuwe kweek begin, eerst deze
      afronden.
      Gr.Tuinbroek

Comment

Comment

Zo medekwekers goede morgen.
          Ik zei het laast al de plant met die lichte bladen, die is al bijna oogstbaar, alle trichomen worden al amber samen met nog een, ik bekeek het net met de microscoop en ja, dat zijn dus de vroege pheno, s, ik ben ze al aan het spoelen, die amnesia die moest eigenlijk 80dagen en de fruit lebanon maar 7week, en ik zit nu op dag
          46 dus bijna 7week.Dus de volgende week gaan die twee om, he ik wil m roken maar dat duurt nog ff, het moet ook drogen.Ik zei vorige week nog dat er een heel vroeg pheno tussen zat, de plant is trouwens ook de kleinste
          maar is daar vast niet minder lekker om.:eek:
          De rest heeft waarschijnlijk meer van die amnesia want die is nog lang niet klaar.Als die echt meer heeft van de amnees
          dan moet ze nog 34 dagen.

Maar dat denk ik niet ik gok op nog 3 week of 2 en dan spoelen.
          Nou eerst die 2 die bijna klaar zijn.Zal haar vanmiddag es uit de tent halen en een foto maken.

Comment

ziet er netjes uit tuinbroek

moest je nog paar zaden over hebben om te ruilen van die fruit lebanon ( fruit pheno ) , dan wil k1 er ook wel een stuk of 10 van

groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hoi k1 dr is er al een voor jou nl. MWay dus die gaat voor maar ik ga zeker nog een zaadrun doen met dit zaad dus we zorgen ervoor dat dit toch wel bijzonder zaad niet opraakt.En anders laat ik nieuwe komen want skype nog veel met deze persoon, zal hem nog es vragen om meer landrassen hij woont in de regio baalbek dus daar bulken ze van de zaden.
              Zou mischien nog een idee zijn voor op het forum, een Internationale
              ruilbeurs voor zaden.Dus nog ff geduld.Maar die genetica wil ik behouden
              om er nog leuke dingen mee te doen.Ik had al een oogst gehad met puur fruit lebanon, maar door een kapotte fan is er toprot in gekomen, na het
              watercuren was de fruitsmaak weg, maar de bho die ik van de resten heb gemaakt, laat je zweefen.Trouwens toen ik ze net had wou slak ook wel zaadjes, en wat er tussen is gekomen dat is waarschijnlijk niet bij te leggen, maar ik ben een man van mn woord en ook hij kan als die wil toch wel wat zaden krijgen, want hij heeft de basis gelegd voor deze bestuiving met de amnesia.
              Tuinbroek.

Comment

He Tuinbroek, waar had je die amnesia zaden ookalweer weg?
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Die had ik al een tijd maar volgens mij weed seed shop, ik heb ff gekeken ze hebben de fem amnesia in de aanbieding.
                  Dus kijk maar, ze moeten wel 80 dagen want het is
                  Sativa voor 85% dus die moeten even.

Comment

Heb je dan eem feminized amnesia bestoven? Krijg je dan geen hermazaden? Of is die amnesia van jouw regulier

Comment

Nee chemiel dat wareb reguliere zaden, ik heb er net een uit de tent gehaald voor foto's en ik hoop dat het geen overvoeding is, de trichomen worden al amber.Iemand een idee.?
                      :eek::mad:
                      Wie het weet mag het zeggen ze krijgt niks meer of minder voeding, maar die bruine vlekjes zou ook nute burn zijn?
                      Maar de trichomen worden al amber dus met deze ben ik gisteren al begonnen te spoelen.

Comment

Oke top dan zit dat vast wel goed ziet er lekker uit!

Comment

Chemiel hoe stuur ik eigelijk een pm via Tapatalk?

Comment

Die bruine vlekjes zijn hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door calciumgebrek.
                            Komt vrij vaak voor naar het einde van de kweek toe wanneer de buffer volledig opgebruikt is.

Niks meer aan toevoegen om dit op te lossen. Gewoon verder laten afbloeien.
                            Kan weinig kwaad in dit (eind)stadium.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Thanx Gamm
                              Dan blijf ik lekker spoelen en dan droogen, dit is dan een vroeg pheno want de trichomen kleuren al amber.Dit was ook de kleinste maar, heeft precies dezelfde voeding gehad als de rest, en dat zijn knotsen.he bedankt
                              ga gewoon zo door.

Comment

Via tapatalk weet ik niet, denk dat je het beste gewoon puur via het forum berichten kan sturen.

Comment

Bezig...
                                X