Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Bedoel je onduidelijk of kan je ze gewoon niet bekijken? Vooral de laatste kun je duidelijk zien dat eentje lichter van kleur is, andere foto's dan die ik geplaatst heb in mn kweekverslag? Vreemd.
    Ook niet die foto's van de trichomen? Nou breekt mn klomp ik probeer het nog een keer okeuploadfromtaptalk1391549799637.jpguploadfromtaptalk1391549817496.jpguploadfromtaptalk1391549849191.jpguploadfromtaptalk1391549895365.jpg
    Nou ik hoop dat ze nu ook voor jou te zien zijn.
    Gr.Tuinbroek

Comment

Fotos zijn hier wel zichtbaar!! Lekkerrr!!!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Dan gaat er iets mis met het uploaden want ik heb wel al 20 foto's geplaatst
        En krijg wel een bevestiging van op mn eigen topic, dat uploaden succes vol was.Zal nog es kijken op mijn instellingen.Snap er niks van.
        Tuinbroek

Comment

He chemiel hoe zou dat kunnen
          Het ligt dan aan hun programma die dat bestand niet kan lezen? Snap jij het.
          Tuinbroek

Comment

Denk dat het komt omdat je naast foto's via dit forum ook upload via tapatalk. Ik zit nu op een mac die niet van mezelf is, maar misschien dat niet iedereen de tapatalk foto's kan zien. Denk als je de foto's via het forum alleen upload ze wel zichtbaar voor iedereen moeten zijn. Zonde dat mensen ze niet kunnen zien, ziet er erg mooi uit!

Comment

Nou ik heb ook geen zin meer om het uit te zoeken
              Heb weer van de honey oil lopen snoepen, of dabben noemen ze dat in the states, knetter knetter
              zo stoned als, ja als, nou
              dat leg ik later wel uit
              Fijne avond.
              Tuinbroek

Comment

hahaha, lekker geniet ervan!

Comment

Mooi hoor tuinbroek.
                  Voelde aan mijn thcgehalte dat dit een mooie zou worden.
                  Ga je nog verder met de genetica zo ja dan wil ik wel wat ruilen

Comment

Hoi MWay
                    Ja dat was ik wel van plan
                    om eerlijk te zijn heb ik zo maar wat geprobeerd met de fruit lebanon, ik had nog amnees van weed seed shop en heb die bestoven met de gedachte dat word niks, ik heb alleen wat bassis kennis wat bestuiving en selectie betreft, ik sta er zelf ook versteld van dat
                    dit ervan is gekomen, ik ben trots maar ook erg verbaast. Nu heb ik nog 40 zuivere zaden fruit lebanon landras en nog wat ingevroren stuifmeel
                    van de fruit.Ik heb ze bestoven met kennis die ik van Escargot had.Maar nooit verwacht dat daar dit uit zou komen, Dus eigenlijk had ik zo gedacht een selectie te maken of een zaadrun te doen met die fruit.Om zo weer wat meer zaad te krijgen.Wat denk jij, want ik wil er nog meer over lezen, van deze kweek heb ik van het begin tot aan de bloei, alle gegevens gewist met mn kwaaie kop.Maar eigenlijk is het een toevalstreffer dat die fruit zon mooie combi geeft met amnesia.
                    Dus bij deze zeg ik je in elk geval toe dat we 10 zaden van die fruit lebanon ruilen.Maar hoop ook dat je me tzt wat helpt met het selecteren en me wat help met tips over bestuiven.Ook ben ik
                    niewsgierig, kan ik deze kruising nou een eigen naam geven.?
                    Gr tuinbroek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                      Mooi hoor tuinbroek.
                      Voelde aan mijn thcgehalte dat dit een mooie zou worden.
                      Ga je nog verder met de genetica zo ja dan wil ik wel wat ruilen
                      Zo ff de vriezer ovehoop gehaald, die vriend uit Anjar
                      Libanon, regio baalbek.Deze jongen verleende hand en span diensten voor ons unifilers.Vorig jaar kwam ik weer in contact op veteranen dag met een collega, en ja oude vehalen
                      en via hem kreeg ik weer contact.Hij was ook al bezig met selectie, er is een F 2, en 2
                      F 3, s waarvan een de fruitigste
                      Pheno, affijn kijk maar de tekst op de zakjes is te lezen.

Comment

De foto, s
                        :eek: Nou m way zoals je ziet was hij er ook al wat verder mee gevorderd.Maar alle pheno, s zijn intressant.
                        Heb net nog geprobeerd hem te skypen maar ik kreeg geen verbinding, als hij het resultaat ziet zal hij ook wel
                        heel blij zijn, want toen ik hem de laatste keer sprak zei
                        hij nog dat de zaden niet zomaar een paar zaadjes zijn,
                        maar afstammen van de zaden waar ook de rooie lieb van
                        gemaakt werd en zijn dorp daardoor lang van "gegeten"
                        heeft.Er zit een fruitig pheno bij, een die het snelst klaar was, een free pollination, affijn kijk maar es.Ze gaan gauw de vriezer weer in.
                        Gr tuinbroek

Comment

Zo dag 44 v/d bloei en ze hebben 15ml orgatrex gehad, ze stonden ook droog de temp 27.4 en 45 lv en dan om de twee dagen krijgen ze voeding.
                          Gaat lekker!!!!!

Comment

Gaat lekker zegt die ben te stoned zie ineens dubbele foto's en kan het nu ook niet verbeteren.
                            Soms neemt de thc het over.:eek::sly::mad: LOLOLOL

Comment

Wat komt mij dat nou bekend voor , dubbele foto's en bewegende beelden , heerlijk !

Comment

Nou beste medekwekers ik had jullie toch verteld dat ik orgatrex bio/biomineraal gebruik.Maar niemand die iets van het bedrijf wist, ik heb me er wat in verdiept en geprobeerd, en wie niet waagt die niet wint, ze zijn een jong bedrijf, en naambekendheid op wiet gebied is er nog niet.Dus ik de stoute schoenen aan en heb hem gevraagd of hij mij mijn sponsor wou zijn voor een kweek in mijn tent, dus zeg maar overal wat van, vanmorgen kreeg ik bericht terug en we zijn rond, het lijkt me te interessant om een iets te proberen wat splinter nieuw is, en nog buiten de
                                gevestigde orde valt van alle grote merken, de zaden verzorg ik zelf, die zijn al in huis.Ik heb gekozen voor mexican haze, en K-train.Dus een
                                hoop nieuwe kansen,jullie horen hier nog van.
                                Gr tuinbroek

Comment

Bezig...
                                X