Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Net weer verstuurd!!!!
    Gewoon een pm.

Comment

Wow tuinbroek elke keer als ik die toppen zie dan ben ik toch wel jaloers man
      Die fancontroller ziet er mij wel iets goed uit, misschien ooit ook nog eens aanschaffen
      Geen kweekverslag van de super silver cheese?

Grtz rc1g

Comment

Nee die heb ik niet zelf gekweekt, maar ga misschien wel een rookverslag maken.Ze zijn van een vriend.Maar ik heb zelf ook nog 2 spannende soorten nl
        Mexican haze en K-train.
        Maar de sponsor is zo traag, nieuw jong bedrijf en die zou de grow sponsoren met zijn voedingslijn innogreen.
        Zie mijn topic tuinbroek goes mexican en komt onder k-train.En ik ga zaterdag alles knippen 10 stuks, , gelukkig hulp van mn vrouw tje, die soms wel eens moppert, zit je nou al weer op het forum.
        Maar de volgende run zoek ik er 1plantje bij die zij dan kan growen . Trouwens ik rook nu gewone super cheese ook erg lekker.
        Bij weed seed shop in de aanbieding 5 fem zaadjes
        17 euro en de amnesia ook voor die prijs en ze zijn goed want heb de kweek kunnen volgen bij
        een vriend.
        Dus als je van cheese houd is dat een aanrader:eek:
        Super silver cheese
        K-train.
        Mexican haze.
        Gr tuinbroek

Comment

Rookverslag is ook altijd leuk
          Is best wel tegenvaller als je toch al wel effe op de voedingslijn zit te wachten, maar komt wel goed.
          10 stuks ga je toch wel even werk mee hebben om te knippen
          Haha komt mij best wel bekend voor als ik dat zo lees , dat plantje erbij voor de lady's heb ik ook al eens willen doen maar is er toch niet van gekomen,

Inderdaad een mooie prijs voor zaadjes, zeker als de amnesia ook rond die prijs ligt.
          Ga zeker wel eens op hun site kijken aangezien ik ook nog een buitenkweekje wil.

Mvg

Comment

Nou mn hele gesponsorde voedingslijn is binnen dus ik ga spoedig richting Mexican haze en kom helaas wel onder de K-train.En mischien nog een zaadkweek van de fruit lebanon. :eek:

Comment

Lijkt de lijn van biotabs.eu wel maar dan met hun eigen naam maar zonder de tabs.
              Ben benieuwd.

Comment

Nou mway ik ben blij daf het er is en nee biotabs zitten er niet bij bladvoeding, Accelerator,
                Basis voor de groei en green nitro voor de bloem en vrucht zetting, ik moet nog een hoop omrekenen want dit is zo geconcentreerd affijn zelfs voor slecht ontkiemende zaden, voor wortelschade.Het is niet voor de wietmarkt nog, maar we gaan er mee testen en experimenteren
                He moet alleen nog mn tent leeg knippen, en ik koop nog een dimbare esva, , hoe bevalt die van jou? Affijn toch tof hier kan ik heel wat kweekjes op draaien.En het is ook leuk om iets nieuws te gebruiken.

Comment

Nou kreeg net nog een prijslijst en het hele pakket 9 flessen kost toch ongeveer een 250 euro, het is ook niet specifiek voor de wietteelt. MAAR je kan het er wel voor gebruiken, ziektes als spint en meeldauw zijn verleden tijd.Zo gauw als de zaden ontkiemt moeten worden,
                  ga ik ze voor weken in green roots, die versnelt het proces, als je wortel problemen hebt kan je ze een dompelbad geven en het hersteld zich. :eek::thumbup:

Comment

We stellen het knippen uit tot morgen en voor een plant, de grootste neemt niks meer op, de bladeren helemaal gekromd en ze bloeit maar niet af, nou heb ik hem wat green leaf gegeven zodat de plant weer wat op gaat nemen,
                    je kan het ook gebruiken voor planten die stres hebben.Dat wacht ik even af want de top word ook niet hard, hij neemt niks meer op.
                    Dus nog geen knipfoto, s.

Comment

Sow hey leuke sponser en flink wa flessen veel suc6 met je kweek
                      God was never on your side..

Comment

Heb toch nog een hps foto gemaakt maar deze bloeit maar niet af en ze neemt niks op.
                        Iemand een idee?
                        Ik heb haar wat van dat nieuwe
                        spul gegeven, wat stres aan planten tegen gaat.
                        Wie heeft er een idee waarom ze niks opneemt.

Comment

Misschien wat teveel gegeven?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

uw bladeren klauwen enorm....
                            eens te veel voeding gekregen? heb dit ook eens gehad maar dan in begin bloei maar plantje was er toch wel aan.
                            alleen zie ik bij jou niet hoe erg het is
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nou behoorlijk de rest is al afgebloeid, en dat nieuwe middel heb ik haar net gegeven; de top word ook niet hard zoals dr sussen.Die zijn al oogst baar.Mischien dat ze nog opknapt.:rolleyes:hope so!!!!
                              Gr tuinbroek

Comment

Zo na de hele middag knippen, is er nog een plant over, maar zij neemt niks meer op dus heb haar nog ff laten staan, en es goed kijken wat ze te kort komt om goed af te bloeien, met die nieuwe middeltjes ga ik eerst kijken hoe de wortels eruit zien.:eek:
                                En toen nog ophangen.

Nou hangen en drogen.
                                Last edited by ceBep; 2 March 2014, 16:54.

Comment

Bezig...
                                X