Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

    Hoppa en tuinbroek heeft de buit binnen.
    Geniet er van kerel en ben benieuwd naar je rookverslag.

    Comment


      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

      Ziet er lekker uit! Jammer van die ene die even niet wilt. Benieuwd hoe dat afloopt

      Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

      Comment


        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

        4Thanx Mway en Djo
        Ik vind het rotwerk hoor , maarja je ontkomt er niet aan, maar die ene blijft slap en bloeit niet af, ik denk dat ze een blokkade heeft, te veel zouten in het medium, of dat ik de penwortel heb doorboord met die bamboe stok.Als dat zo is heb ik er wel iets voor, of goed spoelen en dan met dat nieuwe produkt, daar kan je zelfs dode wortels mee behandelen.Ik geef haar nog niet op, Heb ook een stuk hasj van de schaar afgehaald en dat laat ik me straks lekker smaken.
        En ik ga nog het gewicht bepalen, en een rookverslag.En eerst veel leren over die nieuwe dingen.Er zijn toevoegingen die er voor zijn dat de plant beter het voedsel opneemt, en een hele goede bladvoeding, dat is heel anders dan wat ik eerst had.Nou ja als ik vragen heb dan kan ik ze bellen.Er is geen schema zo van morgen dit en, overmorgen dat.
        Dat moet ik aan de hand van de etiketten en de waardes die erop staan uit zien te vogelen.
        Wel leuk!!!:eek:
        Last edited by tuinbroek; 2 March 2014, 21:02.

        Comment


          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

          Zo ik heb de laatste plant goed gespoeld en haar nu wat green leaf gegeven, en wat green Accelerator.
          Van innogreen, ik wil dat ze nog afbloeit want het is ook de grootste, en ik wil haar redden.:eek:
          Dus als iets haar kan redden dan dat middel, als ze een tekort heeft zal dit het oplossen.
          Last edited by tuinbroek; 3 March 2014, 21:38.

          Comment


            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

            Kijk ns aan ziet er al een erg mooi resultaat uit! Nogmaals een mooie strain die je daar maakte .

            Gz

            Comment


              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

              Hey bongool
              Nou voor jou is er nou ook tijd om te hakken.
              Of zijn ze al om?
              Zal wel ff je topic bekijken.
              Nou als je nog moet knippen veel plezier en alvast een hele fijne vakantie gewenst:sly::eek:

              Comment


                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                Is dat geen 2e bloei ? Het ziet er wel zo uit.

                (2e internodebloei)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                  Und? Heeft ze zich al herpakt of blijft ze koppig doen

                  Comment


                    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                    Hoi djo
                    Nee volgens qnq is ze bezig met opnieuw in de bloei te gaan, en zal dus nog dikker worden, en ik moet toch ff wachten want we krijgen een asbest controle, huizen die in de 60er jaren gebouwd zijn worden verdacht van asbest gebruik, bij de meterkast
                    en het dak maar ik heb nu
                    400gram droog gedraaid en nog een amnesia monster over dus nog ff.
                    Ik hoop op totaal 450 gram droog, dan ben ik tevree.Ik had ook niks aan het bodemleven gedaan en alles minimaal en dan toch zon opbrengst.
                    Mijn handen jeuken alweer . Trouwens uit welke regio kom jij eigenlijk? Ik vraag dat omdat je met duits begint in je vraag.

                    Comment


                      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                      Zo het iendoordeel ik heb alles gewogen op een plant na, die moet nog een paar dagen spoelen omdat ze opnieuw ging bloeien.Zonder die plant zit ik op 450 gram droog.
                      Een rookverslag doe ik vanavond want ik rook meestal overdag niet.Dus ik ben niet ontevreden, als die ene er nog bij komt, en dat was een van de dikste dan zit ik dus op een 500 gram.Het had meer kunnen zijn, maar we zijn op de goede weg.:eek:

                      Comment


                        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                        Nou het rookverslag ik kan nog geen precies getal noemen want een is opnieuw in de bloei geschoten en ik moet zeggen dat ze wel al een
                        kwart dikker is geworden.
                        QnQ zei dat over die bloei had het zelf niet gezien.
                        Nou het rookverslag, de amnesia proef je er nog wel doorheen, maar met een heerlijke tropische
                        vruchtencoktail van een of ander exotisch fruit, , dadels, moeilijk te plaatsen, de eerste paar trekken denk je mmhh lekker maar ik voel nog niet veel, maar even later kijk je de werwld aan voor een doedelzak, een heerlijke high dringt langzaam binnen en haast geen bodystoned tenminste zo ervaar ik het.De high houd uren aan en vreselijke vreetbuien worden je deel.Kortom weed wat je ook kunt roken als je nog wat wil doen.Sloom word je er absoluut niet van.
                        Op een schaal van 1 op 10 geef ik deze een dikke 8+ En mijn totaal gewicht
                        komt ongeveel op 500 gram droog.
                        Dus voor herhaling vatbaar.:eek:

                        Comment


                          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                          Leuk kweekverslag, heb er van genoten!!

                          Comment


                            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                            Proficiat man. Mooie oogst
                            ( even offtopic: nee, niet van Duitsland ik spreek veel verschillende talen en mijn jargon begint een mix te worden van frans, engels, duits, vlaams en nederlands en soms ook een vleugje zweeds )

                            Comment


                              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                              Ziet er goed uit die toppen !!!
                              Mooi soortje !
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment


                                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                                Dank iedereen maar de kweek haha is nog niet klaar 1 dame is in de volgens qnq de tweede internode bloei geschoten:eek: Ja ik had er ook nog nooit van gehoord maar ze staat opnieuw te bloeien:eek:.
                                En..... ze is wel een stuk dikker,
                                maar ben haar aan het spoelen.
                                Dus zal ze ook anders smaken?
                                Of sterker zijn.:eek:
                                We gaan het zien hier de foto voor en na de 2e bloei.
                                Voor de 2e bloei
                                In de 2e interndebloei.
                                Nou nog een paar dagen spoelen dan gaat ze om, want de K-train naar Mexican haze
                                wil ook graag vertrekken.
                                Whoe whoe.
                                Bedankt voor de reacties en jullie zijn welkom bij de volgende kweek K-train en Mexican haze.
                                Gr Tuinbroek

                                Comment

                                Bezig...
                                X