Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Tnx Cya en Chemiel!
Zo ze zijn weer wat dikker geworden De kleine heeft wat last van bruine pistels, dus er is nog wel wat mis. Nog steeds dat N-gebrek.
Biovoeding laat zich heel langzaam opnemen dusja, het is nu een kwestie van wachten. Of is het voortaan verstandig om (minerale?) bladvoeding in huis te hebben voor dit soort dingen?
De lange vind het allemaal wel best en groeit gewoon goed door. Lekker is dat. Ze begint nu ook echt te zuipen joh.
Cookie...Zien er mooi uit die dames!!. Goed aan het afrijpen ook. Die plant doet me wel ff aan dat figuurtje van Tita Tovenaar denken. Ik doel dan op de Grobbelbollen.
Of was dat nou voor jou tijd. What ever, ze zullen nu wel aan hun voetjes hangen.
Hehe tnx guys!
Ron, Tita Tovenaar keek ik niet zo, maar ik kan me nog wel wat voor de geest halen
Even over de planten: Ze hebben weer een wateropneemlock.. Ik gooide er wat aarde bij, voor wat meer voeding zegmaar, maar daardoor konden ze blijkbaar niet genoeg zuurstof in de kluit krijgen zodat ze lekker doorgroeien, nee ze zijn weer aan het hangen. Dit bewijst heel erg dat perliet geen werking heeft, zoals al vaker terecht beweerd wordt.
Ik heb ze gister overgepot naar een grotere pot met losse biobizz aarde erin, dan wordt die biobizz ook maar weggewerkt zodat ik volgende kweek weer op mn oude vertrouwde Gold Label Special mix kan werken.
Dus volgende week fotos van het hele proces, nu zien ze er echt niet uit
Cook mag ik vragen een waterlock wil dit dan zeggen dat de buds niet aandikken en dat de plant weinig water opneemt?
Ik zit namelijk met dit probleem en vroeg me af of je dit bedoelde met een waterlock
Tnx Wolf, aan de potentie ligt het niet denk ik, die is errug lekker. Herkenbaar geurtje beginnen ze ook te krijgen, het is alleen nog niet echt te plaatsen met mijn neus
Plukken, Met een wateropneemlock bedoel ik dat ze teveel water heeft gekregen en ze een zuurstoftekort oploopt, dit resulteert tot zeer slap hangende bladeren en naar beneden gekrulde bladvingers. Dit blijft zo totdat hun medium weer erg droog is en weer zuustof kan opnemen. (hierbij wordt het bodemloven ook verkloot denk ik, helaas). Dus wat het beste is, is om de dag een heel klein scheutje water geven zodat ze toch nog wat vocht kan opnemen, maar het blijft lastig inschatten wanneer ze nou nog te nat staat of te droog. Ik heb hiervoor een tensio van Wietefras geleend (waar ik erg dankbaar voor ben) maar deze leegt zn inhoud toch vrij snel in de grond. Ik heb het eigenlijk niet zo op blumat spul, maar dat ligt aan mij hoor. Je ziet wel vaker dat de 1 blumatjes super handig vindt, kijk naar berry ryder en wietefras zelf, en de ander kan er niet goed mee omgaan. oa ik dus.
Ik had al een topic geopend voor mn lock, Hier de zielige plaatjes van vorige keer.
Wietefras, T begint wat vervelend te worden ja. Met Gold Label special mix had ik dat niet, dat is erg betrouwbare aarde vind ik. Ik ken dat medium inmiddels wel goed en weet wat je ervan kan verwachten.
Weer lekker over naar de mineraal. Dan heb je je plant net wat beter onder controle door ph en ec enzo. Zoals ik al zei tegen Plukken, de tensio verliest vrij vaak zn water. Ik weet nog niet precies de oorzaak maar het is denk ik niet te doen om een tensio halverwegen in je grond te steken. Op WF stond al een mooi topic over de tensio's. Daar staan ook al wat mogelijke oorzaken voor waterverlies of afwijkende meetwaarden. Ik probeer het nog een paar keer goed in te stellen in de verse aarde wat ze nu gekregen hebben, daarna krijg je hem weer terug (met wat groens ofcourse ).
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van verbeteringen
Comment