Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Ridigan, ik heb de tent goed geboend ja, maar je weet nooit waar de spintjes zitten in de rest van de kamer. 1 spintje blijft wel 6 maanden in leven, bizar is dat.
Tnx k1, Jep, niet verkeerd vind ik. Ik had me al voorbereid op de spintjes omdat de kans groot was dat ze weer zouden opduiken.
Mway, jep, je hoeft maar 1 spintje te vergeten en je bent weer terug bij af. Hierna moet ik maar een lange tijd niets meer kweken, en goed schoonmaken natuurlijk.
Stoomapparaatje huren en je hele tent doen afzuiger etc
Alleen wel aangeraden om dan je koolstof filter er wel even tussenuit te halen.
Als ik me niet vergis hield die niet zo erg van hoge luchtvochtigheid ofzo.
If life keeps putting you down, You better stay high
Hoppa, Progress!!! En las ik nou het woordje SPINT. Nou ja, na jouw laatste ronde sta jij hier bekend als Cook the Spint Slayer. Dus ik denk dat je dat wel weer snel onder controle gaat krijgen. Lekker bezig...
Mway en Schimmige, stoomapparaat vind ik niet echt nodig, neemolie werkt voor mij ook. De lv is sws al wat aan de lage kant omdat 1 kant van de tent open is (zie dit als een verlenging van mn tent), daar staan een staande ventilator om de temp op orde te houden. Een lage lv komt sws wel van pas in de late bloei. Een koolstoffilter heb ik niet, het wietluchtje is erg aangenaam (en nee ik ga er niet een kopen).
Thugz, tnx! Ik was erg alert op de spint dus heb ze al gespot na enkele stipjes, spint wegkrijgen is niet zo'n probleem denk ik, maar het weghouden word lastiger.
Ronson, tnx! Het woord spint is altijd ff schrikke hea nou de spint krijg ik wel weg denk ik, maar zoals ik al tegen thugz zei, weghouden word lastiger.
Comment