Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

Tnx voor de reacties mannen, maar ik wil verder niet meer op de spint ingaan eigenlijk. De spint heeft zich niet meer verspreid iig.

Even een update'tje, nog niet zoveel veranderd behalve dat ze wat groter zijn geworden. Ik moet zeggen, het is best een uitdaging die sativa's
    Het zijn echt verwende krengen, zodra je ze iets te veel of te weinig water geeft laten ze het merken, zelfde geldt voor voeding.
    Dit is ook wel een reden waarom ik even niet wil mainlinen, eerst ff de soort plant leren kennen.

Maar opzich wel handig dat ze zo snel oneffenheden aangeven, erg leerzaam is het zeker! Ze gaven aan dat ze hun kleine potje hadden vol gewortelt, ze zogen al de kleur uit het onderste blad namelijk.
    Gister heb ik ze verpot in Biobizz bemeste aarde, Dus de vergeling houdt binnen een week wel op.

Foto's:
    15.jpg 16.jpg 17.jpg

18.jpg 19.jpg 20.jpg

Ze staan sinds 1 februari op 12/12 dus ik verwacht over 3 weken wel wat voorbloei te hebben gespot.
    Tegen die tijd mogen ze nog lekker ff doorgroeien onder hun hpi lamp, geen hps, want ze staan nog niet in bloei

Cookaap

Comment

Mooi dat je de spint geloosd hebt.
      Zijn wel flink naar boven gekomen zeg.
      Zullen dan wel flinke struiken worden.

Comment

Ziet er toch goed uit kerel gewoon lopen laten hahaha

Comment

Laten we hopen dat ze allen kas kepoet zijn
          wat een ravage laten die hooligans achter zeg.
          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

mooie plantjes man.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ze gaan al lekker de hoogte in cook. Ben je al over naar 12-12? Anders kan je net als ik gaan knakken. Ze willen nogal de hoogte in die sativaatjes.

Comment

maat,

mooi werkje alleen jammer van die spint

mijn stoeltje staat op de eerste rang jongens..
                stop trichoomfobie!!

Comment

Tnx voor de leuke reacties mannen, ze leven nog.

Ondanks dat het klote werk is om foto's te uploaden ga ik er toch een paar op gooien.

Ze groeien weer lekker snel door de nieuwe aarde. Er zit weer goed voeding in de grond. Eerst merkte ik dat wel in de plantjes.
                  verdraaide bladvingers bijv. ook hebben ze wat last van overbewatering. Goh wat houd die biobizz het water lang vast zeg!
                  Ik heb al een week geen water bij gegeven en als je je vinger in de aarde steekt dan voel je het vocht nog. Helaas zie ik dit ook aan de planten.

Wat handig is om te onthouden:
                  21.jpg ................................................
                  Links is een goed voorbeeld van overvoeding zichtbaar. In dit geval komt dat omdat de plant eerst in zaai en stekgrond stond en toen een lekkere hap voeding kreeg. Ze zijn verwend dus ze liet het meteen zien.
                  ................................................
                  Rechts een duidelijk teken van overbewatering. Als je teveel water geeft dan sluit je plant de huidmondjes op deze manier. De huidmondjes zitten aan de onderkant en door het naar binnen krullen worden de huidmondjes dichtgedrukt.
                  Het aparte is dat de linker plant andere tekenen vertoont dan de rechter. Rechts heeft meer last van overbewatering dan de linker. Het lijken net 2 verschillende planten.
                  22.jpg

Ik heb een relais besteld zodat ik er nu echt zeker van ben dat ik mn huis kan verlaten zonder dat de boel in de fik vliegt.
                  Eerst had ik een lange tijd geen relais. Maar toen ik erachten kwam waarom het nuttig is bleef het toch knagen.
                  Ik heb een plankje gemaakt waar mn elektra binnenkort helemaal netjes op zit getimmerd

Ik noem het maar een prototype Hier het schakelschema van mn huidige setup
                  26.jpg .............................
                  Er was wat onenigheid over mijn relais want ik heb een 15 euro relais gekocht maar deze zou niet goed zijn. Davin12 is wel goed, maar dit scheelt me toch weer 45 euro. hier de link van die discussie)
                  Schakelborje.jpg

Verder is de voorbloei al gespot, het zijn natuurlijk vrouwtjes
                  nu foto's.
                  23.jpg 24.jpg 25.jpg

Cookaap

Comment

ja toch wel een duidelijk verschil tussen de 2
                    mag ik je eens wat vragen?
                    die ene "deur" waar de fan staat, staat die constant open dan?
                    was me al eerder ook opgevallen daarom dat ik ernaar vraag
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Word het niet geadviseerd om het b.v op tegels te zetten die elektro zooi?
                      sigpic

Comment

Relais zit goed geschakeld (alleen met de verkeerde kleur blauw = 0)
                        Met een spanningzoeker even kijken dat je de draad met spanning ook daadwerkelijk schakelt, aangezien je enkelpolig schakelt.

Bruin in het stopcontact staat spanning op ten opzichte van blauw en aarde. Die bruine wil je dus schakelen.
                        Zou je de blauwe schakelen gaat je lamp wel uit, maar krijg je nog steeds een opdonder als je je tong in de fitting steekt.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Q doorgaans gebruik ik me tong om ff een batterij te proeven. Maar fittingen uitlikken gaat mij zelf een beetje ver. Verder sluit ik me geheel bij je aan wat de bedrading betreft. Wel lekker aan het hobbien Cook.

Comment

Thugz, die deur staat idd altijd open, anders krijg ik de temperatuur niet op de juiste waarde. Ik zuig namelijk af in de kamer zelf, heb helaas geen andere ruimte waar de lucht naar toe kan.

Smokin dad, op tegels is wel het beste ja, als er brand is. Alleen door een tegel boren gaat wat lastig. Er kan ook geen din rail op als die nodig is.

QnQ, Ik heb wel met de spanningszoeker gewerkt om te kijken waar de stroom nou uit kwam. Dat was dus aan de linker kant van de stekker doos.
                            ik dacht dat er 1 draad is waar de wisselstroom doorheen loopt en de ander voert het weer af, dus als je de stekker omdraait dan is bruin de stroomaanvoer.
                            Als ik de stekker in de vierkante stekkerdoos een slag omdraai dan doet de lamp het ook niet meer.

Ronson, lekker he die batterijen hehe. Wietkweken is niet alleen een plant laten groeien, je moet ook nog wat verstand hebben van elektra enzo. Ik heb voor deze relais gekozen omdat ik het apart vind dat als je een relais nodig hebt, dat je dan meteen een davin moet halen, nou dat hoeft dus niet. Het is ook nog eens veel goedkoper en je leert nog wat. Win win toch?

Comment

bij de gamma heb je van die plak sht dat 100 kg of 50 kg kan dragen.. Daar zit het bij mij mee vast
                              sigpic

Comment

Ik weet het, met deze hobby heb je binnen de kortste keren 2 rechter handen. Goed dat je een meter heb om te controleren of de kleuren nog wel kloppen. Dat wil nog wel eens afwijken. Heb zelf schakelkasten opgebouwd, bedraad en aangesloten voor een grote kassenbouwer. Daar gingen ook niet altijd de dure relais in. Deze zal het erg goed kunnen doen. Goed is voor mij al weer een dikke 15 jaar geleden. Inmiddels zijn er al weer een hoop types bij gekomen waarschijnlijk. In mijn tijd waren er al honderden. Werd er soms gek van om al de juiste componenten allemaal in het magazijn te moeten opzoeken. Als je maar goed op de specificaties heb gelet zal het wel ok wezen.

Comment

Bezig...
                                X