Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Ze zitten nu in 2,5 week bloei, en vandaag heb ik een biotab bij elk in de pot gedrukt.
Ik verwacht dat het langzame vergelen over een week is gestopt.
Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Tnx nik! , dat die topjes maar lekker snel in elkaar mogen groeien.
Flint, Het zou kunnen dat de aarde teveel voeding bevatte tijdens het overpotten (zowat 4 weken geleden) en dat ze dat wat lastig trokken (fertometer gaf geen overschot aan trouwens). Vanaf toen gingen ze nieuwe bladeren met gele bladpuntjes aanmaken. Toen de aarde compleet was opgedroogd is het bodemleven naar de klote gaan, en nu zit er dus geen voeding meer in, vandaar de gele bladeren en het onderste lampje van de fertometer dat oplicht als ik m erin steek.
Onderin krijgen ze nog wel genoeg licht hoor De tent is maar 1,60 hoog.
Ik hou overvoeding natuurlijk wel in me achterhoofd, want met wietplanten weet je het maar nooit
Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Hehe schimmige, forum rules!
Ik heb hun water gift nu wel zo'n beetje door, elke dag een klein scheutje.
Update'je:
Er is deze week eigenlijk niets verkeerd gegaan of iets. Ik merk dat bij de lange sativa-dominante pheno de biotab begint aan te slaan. De kleine indica-dominante laat denk ik ook niet lang meer op zich wachten.
De kleine vergeelde nog wat, maar dat wordt langzaam minder.
Comment