Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

heel mooi hoor
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Fuck you......

I Love You !!!
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

jawel jawel,
        het is ervan gekomen man
        puik werk!!
        keep it green !! (the last 2 weeks)
        ..first time WW and still running..

Comment

en gaaan!

Comment

Comment

Ook moeite met de temp dus!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Hoop niet dat ze in eens licht stress krijgt en herma word.. Zou fiya zijn zo op het laaste moment -.-"
                sigpic

Comment

De zomer is lekker maar voor de binnenkwekers toch vaak een vrees. Wij zijn denk ik niet de enige mike :p

Smokindad, dat zou kut zijn ja, maar gelukkig kunnen ze geen lichtstress krijgen van verschil in lichtintensiteit, wel van verschil in het aantal lichturen. Daarnaast zullen die mogelijke ballen in +- 2 weken misschien net wel of net niet opengesprongen zijn. Dat komt wel goed denk ik

Ik heb mn plant vanochtend geklieft btw, zo bloeit ze wat sneller af. Ze heeft nog vrij veel witte pistels namelijk. Van kliefen krijg je niet meer opbrengst.
                  (K zie net dat ik vergeten ben een foto te maken. Als ik thuis ben plaats ik m even.)

Comment

een foto van voor het... en na het kliefen
                    ..first time WW and still running..

Comment

Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

Ik heb wel een foto van na het klieven Alf, iedereen die wel eens een wietplant heeft gehad weet wel hoe zo'n stengel eruit ziet

T is succesvol gelukt.

Sent from Tapatalk

EDIT: ik zie net dat tapatalk de foto's wel in HD op JD plaatst, misschien wel handig voor het vervolg
                      Last edited by Cookaap; 21 May 2014, 17:55.

Comment

Dat ziet er zeer goed uit, keep it growing
                        Wacht op de volgende fotosjoet

Comment

Echt? Ik dacht dat het ook kon met wattage verschil.
                          sigpic

Comment

Mooie toppen.

Heb je dat klieven vaker gedaan?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Tnx evilst! Mocht tijd worden ja.

Smokindad, Lichtstress is meestal in de vorm van reveggen of herma worden. Dat herma worden daar zijn de meningen over verdeeld. Sommige mensen denk dat herma's kunnen ontstaan door een lichtlek, dat betwijfel ikzelf wel.
                              T licht denk ik echt in de genetica. En ja hoe erger je een vrouwtje stresst hoe sneller ze herma kan worden ja. Dus dat lichtlek kan misschien ook wel herma's opleveren. Ik weet het niet zeker.
                              Reveggen is re-veggen, dus als je je planten in de bloei hebt staan en door een lichtlek krijgen je plantjes toch 18 uren licht, daardoor gaat je plant weer groeihormoon aanmaken. Als je plant revegged dan gaat ze 1 vingerige bladeren aanmaken en raar doen totdat ze weer groeischeutjes uit de toppen maakt.

Wietefras, tnx man klieven heb ik wel eens eerder gedaan ja, paar runs terug. Ik dacht ik probeer het gewoon, waarom niet? Meteen even kijken of de opbrengst echt wel vergroot wordt. Ik was al sceptisch erover en mn vermoeden werd bevestigd. Geen dikkere toppen maar ze bloeiden wel sneller af (in de vorm van sneller bruine haartjes en geler worden).
                              Door die dikke snee in haar enkel wordt haar verteld om snel dood te gaan. Ik ben ook de lichturen langzaam minder aan het maken zodat ze nog wat sneller afbloeit.
                              Ik hoop hiermee de milky tricho aanmaak wat te stimuleren, of dat zo is weet ik nog niet. Daar ga ik achter komen.

Comment

Ah, bedankt. Was inderdaad benieuwd naar je ervaringen met dat klieven. Komt het overigens niet een beetje op hetzelfde neer als minder water geven?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
                                X