Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Tnx mannen! Tis niet zo gek veel maar ik mag niet klagen, elke bud is gratis eigenlijk
psy, wietwalm valt mee. Pas als je de trap opgelopen bent naar zolder ruik je het een beetje. Het is tenslotte maar 1 plant ook.
Met geur heb ik hier nooit gezeur
Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Tnx Jack, smokindad, Nik en Schim! De kleine budjes zijn nu zo droog dat ze de curepot in kunnen, de grote top is nog niet helemaal droog.
ze zien er wel lekker uit moet ik zeggen. De tricho's zijn goed zichtbaar.
K zal volgend weekend wel even de Destroyer testen, ik ben benieuwd! Daarna nog ff curen voor het echte werk.
Schim, mwa experiment was t niet. Heb ze wel vaker zo laten groeien hoor (met goed en slechte resultaten). Alleen het leek me verstandig om het even zo te doen aangezien ik nog nooit een sativa had gezet.
De enorme groei na 12/12 had ik ook niet zo denderend verwacht Gelukkig is het net goed gekomen en dat zonder knakken zelfs.
Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!
Bedankt voor de leuke reacties mensen! Het is dan eindelijk afgelopen. Van het weekend de lange sativa getest en ze gaf een leuk effect, niet precies wat ik zocht maar wel leuk om te hebben
Als je haar rookt dan heeft een zacht smaakje, wat het is weet ik niet precies. De smaak is ook niet heel overheersend, dat is wel jammer.
Ik denk dat ik weet hoe die smakeloosheid gekomen is, namelijk: Warmte. Terpenen (voor geur en smaak) vervliegen al bij 30 graden.
Het is de laatste week een paar keer warmer dan 30 graden geworden dus dat verklaard een hoop.
Ook heb ik eerder eens een oogst gehad waar geen smaak aan zat omdat die met wel 32 graden is afgebloeit. Maarja, weet ik dat ook weer
Pfff, uiteindelijk merk je wel dat klimaat altijd voor gaat haha.
Comment