Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Jack Herer feminized 400 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x Jack Herer feminized 400 watt HPS

Korting op 420shop
    Hi Growers!

Ik ben van start gegaan in me self made kastje,*80cm diep 60cm breed 165cm hoog*.

Setup.

Complete set 400w E.T.I kit (vsa+kap+phillipslamp son tia +
    Box afzuiger van me huis, Weetniet hoeveel m3 die afzuigt,12.5 cm diameter,
    12vpc fan voor inblaas, 8v adapter
    davin dv12 schakelbord
    2600 can koolstoffilter

Medium: Plagron100% terra met plagron batmix als aarde
    Ph meter en ph min is aangeschaft.

Zaadjes zijn Jack Herer feminized van de Green House Amsterdam.

Ik wil beginnen met te melden dat ik een totale nieuwkomer ben in het wonderwereldje van ganja growen
    Ik heb me flink wat uurtjes verdiept o.a op dit forum en andere sites,

25-01 kwamen me baby's boven de aarde, gelijk in me hok gezet timer op 18/6 en de lamp er 60cm boven
    Nou heb ik NU al een vraagje waarvan ik hoop niet gelijk verwijten te krijgen dat ik niet genoeg research heb gedaan, ben erg druk met werk en studie maar kon niet wachten met starten, i know my bad
    iig op de foto is te zien dat er in de kern van 1 van de baby's 2 bruinen plekjes zitten en zou graag willen weten hoe dit komt?
    de baby's staan nu nog in stek aarde en hebben een klein beetje power roots in hun water meegekregen verder geen voeding.

ik ben vast nog van alles vergeten te melden wat ik gelijk doe als het in me opkomt. iig begint hier me kweekverslag van me 2x Jack Herer, feedback of kritiek ik hoor het graag van jullie ik ga me best doen er wat van te maken.

Ciao ciao
    Heated Heavy

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wat ik nu al vergeten te melden ben is dat ik vannacht foto's van me kast zal maken. Bulb hangt nu te shine dus foto's word je niet blij van.
    ook weet ik dat me lv te laag is ga ik morgen proberen op te lossen,
    Attached Files

Re: 2x Jack Herer feminized 400 watt HPS

Ik zie niks ergs. Eerste 10 - 14 dagen hoeven ze geen voeding (power roots en enzymen kunnen wel). Ik zou ze ook maar in de batmix zetten als de voorgroeipotjes goed volgeworteld zijn, anders zouden ze wat last kunnen hebben van de nieuwe aarde . Lage LV is geen drama bij zaailingen. Succes ermee.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Thanx voor je snelle reactie! bij foto 3 bruin in het midden is niets om me zorgen over te maken?
      Ja doe ik hou het goed in de gaten,

Ciao ciao

Comment

Hi growers.

Even een kleine update
        De kast is iets aangepast en een tweede 12 v pc fan met een 12v adapter erin gebouwd om de temperatuur beter te controleren.
        De kleintjes zijn nu 4 dagen boven de grond en hebben net wat te drinken gekregen, just water met een beetje power roots,
        Verder hier een paar foto's van de kleintjes en morgen post ik een foto van me amateurs kastje, heb er eentje van het vooraanzicht.
        Hoop dat jullie ze er een beetje oke uit vinden zien, feedback,kritiek ik hoor het graag!

Ciao ciao
        Attached Files

Comment

Hola Growers!

Is weer tijd voor een updatetje, de damens zijn nu 17 dagen boven de grond en staan vanaf dag 10 in de batmix. ze krijgen alleen afgezuurd kraanwater met power roots.
          Volgens mij trekken ze het aardig, spot alleen geel op de lob blaadjes. morgen komt er een aanpassing aan me kast kan nu nog nergens verse lucht vandaan trekken dus deur van kast staat altijd op een kiertje ivm de warmte. maar daar komt morgen verandering in!!! verder heb ik weinig te melden hier een paar foto's tips,kritiek ik hoor het graag,
          Ciao
          Attached Files

Comment

Zou me niet te druk maken over de lopblaadjes .. Ff in de gaten houden :o

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

over de lob blaadjes moet je u idd geen zorgen maken dat is bijna altijd zo
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja die lobblaadjes sterven af maar je planten
                zien er gezond uit, vond de aarde wel wat droog
                maar dat kan aan de foto liggen.
                Gewoon doe zo voort ze groeien al lekker.:eek:
                Tuinbroek

Comment

Zie ik een ph waarde van 5,30?
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

5.9

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Comment

stoeltje staat.. Je hebt iig een lekker soortje uitgekozen, daar ga je zeker geen spijt van krijgen.. mooie donker groene plantjes !! Die vinden het zo te zien wel prettig.. Ik had zelf ook JH van Greenhouse als eerste run (mn eerste verslag op JD) ook met Plagron voedingslijn.. Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat worden met 400W en 2 plantjes ... Ga je scroggen?

En ik vroeg me af of ze vanaf dag 1 onder die 400W staan?

Have Fun !
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

Comment

Thanx man, gezellig dat je erbij zit! Ik ga straks je verslagje even doorlezen. Ja ik ga scroggen en sinds ze boven zijn heb ik ze idd onder de 400 watter gezet, Ciao ciao

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Comment

Joo growers!!
                          Is weer tijd voor een klein updatje. Dames zijn nu 3 weken oud en de eerste struggles zijn gearriveerd.
                          Er is wat geel te zien op de blaadjes en de onderste takken hangen. denk dat het door een domme fout is gekomen, heb bij het water geven 2x in 4 dagen power roots meegegeven.
                          Dus mss komt het geel door wat overvoeding,ook omdat ze in de batmix staan. correct me if im wrong.
                          Ook heb ik de kast wat aangepast en moest ik de planten 2 uur uit het hps licht houden, dit zullen ze ook niet erg leuk hebben gevonden
                          Foto's spreken voorzich.
                          Geef ze nu alleen water tot volgende week.
                          Verder ben ik van plan ze over 1 week in de bloei te zetten en ben bezig met een scrogg netje te maken.

Ciao ciao

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Some more
                          Attached Files
                          Last edited by HeatedHeavy; 15 February 2014, 21:46.

Comment

staat het niet te nat ? of heb je ze water gegeven voor de foto's ? is je PH in orde ? en ik denk dat je juist wat GROEI-voeding mee had moeten geven... na 1,5 week is de voeding wel uit je medium ....
                            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                            (running)

Comment

Duidelijk overvoeding.
                              In de batmix zit voor zeker 6 weken voeding.
                              Ik persoonlijk zou de volgende keer lightmix pakken.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                              X