Hi Growers!
Ik ben van start gegaan in me self made kastje,*80cm diep 60cm breed 165cm hoog*.
Setup.
Complete set 400w E.T.I kit (vsa+kap+phillipslamp son tia +
Box afzuiger van me huis, Weetniet hoeveel m3 die afzuigt,12.5 cm diameter,
12vpc fan voor inblaas, 8v adapter
davin dv12 schakelbord
2600 can koolstoffilter
Medium: Plagron100% terra met plagron batmix als aarde
Ph meter en ph min is aangeschaft.
Zaadjes zijn Jack Herer feminized van de Green House Amsterdam.
Ik wil beginnen met te melden dat ik een totale nieuwkomer ben in het wonderwereldje van ganja growen
Ik heb me flink wat uurtjes verdiept o.a op dit forum en andere sites,
25-01 kwamen me baby's boven de aarde, gelijk in me hok gezet timer op 18/6 en de lamp er 60cm boven
Nou heb ik NU al een vraagje waarvan ik hoop niet gelijk verwijten te krijgen dat ik niet genoeg research heb gedaan, ben erg druk met werk en studie maar kon niet wachten met starten, i know my bad
iig op de foto is te zien dat er in de kern van 1 van de baby's 2 bruinen plekjes zitten en zou graag willen weten hoe dit komt?
de baby's staan nu nog in stek aarde en hebben een klein beetje power roots in hun water meegekregen verder geen voeding.
ik ben vast nog van alles vergeten te melden wat ik gelijk doe als het in me opkomt. iig begint hier me kweekverslag van me 2x Jack Herer, feedback of kritiek ik hoor het graag van jullie ik ga me best doen er wat van te maken.
Ciao ciao
Heated Heavy
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat ik nu al vergeten te melden ben is dat ik vannacht foto's van me kast zal maken. Bulb hangt nu te shine dus foto's word je niet blij van.
ook weet ik dat me lv te laag is ga ik morgen proberen op te lossen,
Ik ben van start gegaan in me self made kastje,*80cm diep 60cm breed 165cm hoog*.
Setup.
Complete set 400w E.T.I kit (vsa+kap+phillipslamp son tia +
Box afzuiger van me huis, Weetniet hoeveel m3 die afzuigt,12.5 cm diameter,
12vpc fan voor inblaas, 8v adapter
davin dv12 schakelbord
2600 can koolstoffilter
Medium: Plagron100% terra met plagron batmix als aarde
Ph meter en ph min is aangeschaft.
Zaadjes zijn Jack Herer feminized van de Green House Amsterdam.
Ik wil beginnen met te melden dat ik een totale nieuwkomer ben in het wonderwereldje van ganja growen
Ik heb me flink wat uurtjes verdiept o.a op dit forum en andere sites,
25-01 kwamen me baby's boven de aarde, gelijk in me hok gezet timer op 18/6 en de lamp er 60cm boven
Nou heb ik NU al een vraagje waarvan ik hoop niet gelijk verwijten te krijgen dat ik niet genoeg research heb gedaan, ben erg druk met werk en studie maar kon niet wachten met starten, i know my bad
iig op de foto is te zien dat er in de kern van 1 van de baby's 2 bruinen plekjes zitten en zou graag willen weten hoe dit komt?
de baby's staan nu nog in stek aarde en hebben een klein beetje power roots in hun water meegekregen verder geen voeding.
ik ben vast nog van alles vergeten te melden wat ik gelijk doe als het in me opkomt. iig begint hier me kweekverslag van me 2x Jack Herer, feedback of kritiek ik hoor het graag van jullie ik ga me best doen er wat van te maken.
Ciao ciao
Heated Heavy
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat ik nu al vergeten te melden ben is dat ik vannacht foto's van me kast zal maken. Bulb hangt nu te shine dus foto's word je niet blij van.
ook weet ik dat me lv te laag is ga ik morgen proberen op te lossen,
Comment