Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Jack Herer feminized 400 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Jack Herer feminized 400 watt HPS

Hartelijk dank voor jullie reacties jongens, plantjes krijgen weer een klein beetje water en een beetje power roots ik doe heel voorzichtig met de hoeveelheden. Ben nog bezig met een scrog net maken en wil ze maandag gaan toppen, hier nog wat foto's dag 29 groei,

Groet
    HeatedHeavy

Verstuurd vanaf mijn ST70408-1 met Tapatalk
    Attached Files

Comment

Volgens mij staan ze te nat en tekort of overvoeding, wat geef je en welk medium staan ze in.Ja dat is overvoeding dus ff alleen water.
      Gr Tuinbroek

Comment

Hee tuinbroek leuk dat je reageert. Ik ben me er idd van bewust dat ze te nat hebben gestaan en overvoed zijn. Die overvoeding komt door de batmix waar ze in staan ik geef ze verder alleen power roots mee. En na 6 weken wil ik rustig beginnen met wat bloei voeding.

Groet
        HeatedHeavy

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Comment

Joo beste growers!
          Zit te denken om morgen een secret Jardin dr60 aan te schaffen, groter kan niet ivm me ruimte waar die komt, ik hoop erg dat ik de temperatuur onder controle krijg met me 400 w. Ik wil een tent ipv me home made kast omdat ik de kast niet goed licht dicht krijg en nog wat complicaties met de kast. Verder nog paar fototjes lijkt erop dat ze niet echt meer groeien,

Comment

Die kleine verbrande bladpunten is de batmix.

Comment

dan zou je denk ik beter een ds90 aanschaffen als je daar de ruimte voor hebt want in die 60 zou het wel eens te warm kunnen worden volgens mij.
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Maatje van groeit voor in kleine potje geloof 15 bij 15 en dan na 3 weken hup de batmix in,gaat altijd goed.Je plantjes hebben gewoon meer frisse lucht nodig,en een stabiel klimaat.

Comment

Last edited by Escargot; 24 February 2014, 22:19.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

@MWay : yep i know
                    @thugz : Ja dat is het probleem ik heb echt geen ruimte voor een grotere, dit wordt al op de centimeters. Ik ga de gok toch wagen en desnoods nog een buisafzuiger erin gooien of een cooltube nog even kijken wat wijsheid is.
                    @mooiweerweinigmuggen xd : zou goed kunnen dat je gelijk hebt, frisse lucht toevoer is nu geregeld ben simpel weg te overhaast begonnen maarja ga me best doen om er nog wat van te maken.
                    Dank voor de reacties

Groet

Comment

Ik geef nu niets meer dan een beetje water met wat power roots, zeker geen voeding.En maar even afwachten of ze wat bijtrekken. Viel me net ook op dat er worteltjes uit de onderkant van de smartpots groeien. Heb even snel een en ander over opgezocht maar maak eruit op dat het niet heel schadelijk is of zit ik helemaal fout? Ik houd jullie zeker op de hoogte van me acties, dank voor je reactie Escargot. Fijne avond iedereen.

Comment

Normaal is dat geen probleem nee. Ik heb dat ook de hele tijd.
                        Wortels gaan op zoek naar water.

In de toekomst zou ik je zeker aanraden om lightmix te gebruiken..
                        En ook niet te snel te werk gaan Veel lezen.

Ik ben twee dagen voor u begonnen, wel met light mix en 600W.
                        En het verschil is er wel.. De Dames lopen wa achterstand door die overvoeding..

grts
                        -

Comment

Joo growers!! Is even geleden dat ik wat van me heb laten horen, ik ben gestopt met deze kweek, vond het erg naar maar me plantjes groeiden niets meer en kregen sterken symptomen van stikstof tekort. Er is geen mogelijkheid om in mijn huis ergens verse lucht van buiten te halen. Zeer spijtig maar niet de moeite en energie kosten waard om verder te gaan, nu is het natuurlijk erg zonde om ze zomaar weg te mikken, nou heb ik een dakterrasje maar jammer genoeg ligt die zeer ongunstig en pak ik eigenlijk geen zon. Nou heb ik gelezen dat alleen licht genoeg is voor de fotosynthese maar is het ook echt mogelijk om alleen in het licht iets rookbaars te kweken? Ze staan iig nu al buiten en snachts nog wel binnen, vond het te zonde om ze te doden. Ik verwacht er niets van en dit is puur experimteren.

Ciao ciao boys!

Comment

Ah zonde, ik zou blijven doordoen hoor.
                            Heb je verslag doorlezen en moet zeggen van die combo te nat en overvoeding batmix nix van aantrekken en blijven doordoen.
                            Je weet toch waar probleem zit dus je kan er wat aan doen toch? Denk niet dat jouw probleem gerelateerd is aan de aanvoer van verse lucht.
                            Te nat geef je geen water meer tot grond goed visueel van boven droog is en dan vinger er in zo een paar centimeter diep.
                            Is je tip van je vinger droog kan je water geven.
                            Alsook de potten wegen d.m.v. gevoelsmatig of mss een weegschaal?

Dat je teveel aan stikstof ziet bovenin de plant, is die batmix zoals eerder vermeld.
                            Gewoon water geven zonder iets anders in, uiteindelijk verarmt die batmix ook en kan je daar later op inspelen door bij te voeren.
                            Grtz.

Comment

Joo joo leuk dat je reageert!! Ja er waren nog wat dingen wat het niet ideaal maakte om verder te gaan in dit huis. Ik heb me haast nieuwe setup met tent dus ga zeker verder in een volgend huis, ik probeer nu verder te gaan buiten op me dakterras, hoop alleen dat het enigszins mogelijk is omdat er geen zon op valt. Ik wil kijken of het lukt met alleen het licht, wel zijn de muren wit dus maybe helpt dat iets. Snachts gooi ik ze binnen in me tentje en net voor zonsopgang staan ze weer buiten. Ik ben van plan om stekjes te maken van de planten en guerilla te gaan proberen. Ciao ciao

Comment

Bezig...
                              X