Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha, dat gaat niet meer, want ik heb ze weggegooid, maar ik kan je het wel vertellen. Het worteltje van het zaadje had een bruine punt en de rest was verschrompeld. Einde verhaal helaas.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ja, is een goed idee QNQ, ik ga morgen gelijk witte bekertje kopen.
Ja ze strekken wel een beetje helaas, maar dat maakt gelukkig niet veel uit bij deze test.
Op de stopcontact staat geen stroom op!!!!!
Hoelang? Ik denk +- nog twee weken!! Precies weet ik ook niet tot ik genoeg gezien hebt en het ook niet meer verder gaat.
Ik heb ga wel tegen een kleine probleemtje aanlopen denk ik. Dat zijn de bekers omdat die maar 200ml zijn, dus echt groot is dat natuurlijk niet!!!! Dus ik weet nog niet echt hoe ik dat moet oplossen als de plantjes wat groter worden of misschien is dat niet nodig.
Het is natuurlijk wel heel makkelijk om snel de wortels te kunnen zien, misschien heeft iemand nog een idee voor eventueel Groter Schoenen?
Update'tje: Ik heb gekeken naar de plantjes die hun worteltje zichtbaar zijn op de bodem van het bekertje.
Water 2
Stekpoeder 0
Wilgensap 2
Aptus 2 (maar twee zaadjes lopen natuurlijk achter, dus er hadden er misschien twee meer kunnen zijn)
B'cuzz 3
Canna 5
Nitro 4
Ik heb 1 dag niet gekeken naar de plantjes in mijn hok en zag ik dat bij de meesten plantjes dicht gevouwde blaadjes.
De bekertjes waren droog, dus ze hadden flink dorst, stom van me!!! Ik had geen dag later moeten kijken dan was het wel mis gegaan denk ik, maar het zal wel gelukkig goed komen met ze.
Comment