Re: Testje wortelgroei!!!
gadverdamme!!!!! vies zooi is het!!!
DSC02534.JPG DSC02535.JPG DSC02536.JPG DSC02537.JPG
Alles voor de wetenschap zeg ik dan maar!!!]
Als je goed kijkt naar de schaaltje dan zie je het al, denk ik!!! Er lig een dunne laag op de oppervlakte van de substantie!!! Het stink, bleeh!! Wees maar blij dat jullie aan de andere kant zitten en niet hier!!
Ik ga die nog 1 hooguit 2 dagen volhouden hoor en dan PLEUR ik het snel Weg!!!!
Okay nu tot de orde van de dag. Alle vier schaaltjes zijn er een paar een zaadjes beetje ontkiemt, maar niet zo mooi als bij de echte Groene Rakkers van ons!!!! De wilgensap(smeurie) heeft net iets meer ontkiemde tussen zitten.
Morgen of overmorgen zal ik ze tellen en goed aan jullie laten zien met een knijper op me neus!!!
De andere test dan!!
Eerst maar de foto's vandaag!
DSC02538.JPG DSC02539.JPG DSC02541.JPG
water 3
canna 1
Aptus 2
nitro 2
b'cuzz 0
wilgensap 0
Zo ik ga meer weer snel vandoor vandaag!!! laterrrrrrrrrr
gadverdamme!!!!! vies zooi is het!!!
DSC02534.JPG DSC02535.JPG DSC02536.JPG DSC02537.JPG
Alles voor de wetenschap zeg ik dan maar!!!]
Als je goed kijkt naar de schaaltje dan zie je het al, denk ik!!! Er lig een dunne laag op de oppervlakte van de substantie!!! Het stink, bleeh!! Wees maar blij dat jullie aan de andere kant zitten en niet hier!!
Ik ga die nog 1 hooguit 2 dagen volhouden hoor en dan PLEUR ik het snel Weg!!!!
Okay nu tot de orde van de dag. Alle vier schaaltjes zijn er een paar een zaadjes beetje ontkiemt, maar niet zo mooi als bij de echte Groene Rakkers van ons!!!! De wilgensap(smeurie) heeft net iets meer ontkiemde tussen zitten.
Morgen of overmorgen zal ik ze tellen en goed aan jullie laten zien met een knijper op me neus!!!
De andere test dan!!
Eerst maar de foto's vandaag!
DSC02538.JPG DSC02539.JPG DSC02541.JPG
water 3
canna 1
Aptus 2
nitro 2
b'cuzz 0
wilgensap 0
Zo ik ga meer weer snel vandoor vandaag!!! laterrrrrrrrrr
Comment