Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testje wortelgroei!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Testje wortelgroei!!!

Respect man, er zouden er al veel opgegeven hebben.......
    Ik vindt dit goede info !
    En zoals je zegt zijn die producten mssn overbodig.......... gewoon met afgezuurd water proberen zal mssn nog het best gaan?????????
    Kben benieuwd naar je volgende testjes
    grtz
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

25-3-2014 dag 17 groei!!!

Update je!!

Ik heb aan de fan zitten kloten, namelijk wat zachter gezet om meer warmte te krijgen in het hok. Maar dat ik beter niet kunnen doen want nu heb ook al een beetje gekrulde randjes van de blaadjes. Wel raar trouwens dat sommige het wel hebben en andere niet, de lampen hangen even laag!! Maar het is gelukkig nog niet heel erg, dus heb ik de lampen iets hoger gehangen en de fan iets harder aan gezet.

Van fouten kan je leren, hahahaha

DSC02632.JPG

DSC02641.JPG DSC02642.JPG Dit zijn allebei Aptus Planten. Met wel en niet gekrulde randjes!!

Verder gaat het gelukkig goed, ze groeien nog steeds

Ik heb foto's gemaakt van alle plantjes zo dat jullie het goed kunnen zien.

DSC02634.JPG DSC02635.JPG DSC02636.JPG DSC02637.JPG DSC02638.JPG DSC02640.JPG

Het labeltje moet je kunnen lezen welke, welke is!!

Echte verschillen zie ik nog niet maar bij 1tje toch wel en dat is Aptussssssssssssssssssss!!!!

Als je goed kijkt dan zitten er veel meer wortels hoog, ik bedoel dus gelijk waar de aarde begint en is toch wel op vallend vind ik. En de wortels zijn ook mooi rond om het bekertje, ja ik weet dat kunnen jullie niet echt goed zien op de foto, maar ik WEL!!!!

Dus ik ga steeds meer geloven in dat product (voorlopig)

Laterrr
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

27-3-2014 dag 19 groei.

Nog steeds last van een beetje gekrulde randje en gelukkig ook nog steeds niet bij alle plantjes!

DSC02646.JPG

Ik heb vandaag de aanzuig fan ook maar aangezet en heb ook de lampen weer iets hoger gehangen. Ben benieuwd of er binnenkort voorruitgang is te boeken. Verder groeit alles wel verder. Mijn groenten plantjes hebben blijkbaar nergens last van!!

DSC02643.JPG DSC02647.JPG DSC02648.JPG

Tot een andere keer.

Comment

Blaadjes zien er toch gewoon goed uit?

Wel grappig te zien dat die wortels eerst recht naar beneden schieten. Dat ronddraaien van de wortels in de pot gaan ze dan later pas doen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
            Wel grappig te zien dat die wortels eerst recht naar beneden schieten. Dat ronddraaien van de wortels in de pot gaan ze dan later pas doen.
            Denk dat we hieruit dus ook wel kunnen ophalen dat de diepte van je pot waarin je ze laat kiemen wel degelijk een belangrijke factor kan spelen.
            Te dieper de penwortel kan schieten te beter het zou moeten zijn voor de ontwikkeling van je plant.
            If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

1-4-2014 dag 23 groei.

Het gaat weer helemaal top met de blaadjes!!!!

Maar wat me nu opvalt is toch ook weer opvallend!!!!!! De plantjes van Canna zijn aan het strekken en de andere plantjes niet!!! Ze hebben het zelfde licht en hoogte!!!!!
              Kijk maar zelf

DSC02673.JPG DSC02674.JPG

Weer een overzicht gemaakt van de wortels!!!

DSC02677.JPG water

DSC02678.JPG wilgensap

DSC02680.JPG aptus

DSC02681.JPG nitrozyme

DSC02682.JPG B'cuzz

DSC02684.JPG canna

Duidelijk te zien dat aptus mijn favoriet is, meer wortels en eerste en grootste plant. Dit spul ga ik vaker gebruiken, haahahahahah!!!! aantekening de grootste plant heeft wel een geel blaadje(de onderste blad) en andere aptus plantje heeft dat niet. Ik heb wel 1 keetje express te veel water(voeding) geven maar ook aan alle andere plantjes hoor.

Ik ga nog een paar dagen door en dan gooi ik de plantjes weg en ga verder met mijn groenten kweken voor de tuin. Daarna ga ik misschien nog een grote test doen met meer plantjes, maar dat merken jullie vanzelf wel of dat doorgaat!!! En weet ook niet of jullie dat willen nog een grote test, laat even weetje wat jullie er over denken en evt. ideeen en wensen!!!!!

Comment

Ik ben vandaag mee gestopt met de test. Nog geen reactie gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Morgen Zonder Zorgen View Post
                  Ik ben vandaag mee gestopt met de test. Nog geen reactie gekregen.
                  Mooi verslagje zeg! Ik heb zo net ook even wat aptus besteld! Bedankt voor de info

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Dat Aptus spul komt toch wel duidelijk als beste uit de bus inderdaad. Is ook helemaal niet zo duur zag ik. Alhoewel die planten op gewoon water het ook prima deden

Leuke test man. Bedankt voor het delen!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Dat klopt zeker, al die andere merken is in mijn ogen zonde van je centjes. En zelf de canna is de plant aan het strekken wat ik al eerder zei. Maar ik heb natuurlijk niet afgezuurd misschien werkt dan de producten iets beter??

Wat mij zelf erg nieuwsgierig maakt of er nog verschil zit tussen niet en wel afgezuurd water.

Aptus is helaas wel het duurste spul behalve als je zo'n startkit neemt.

Ik heb natuurlijk ook geen voeding gebruikt, behalve wat er natuurlijk in de aarde zat. Maar het is natuurlijk wel een kleine test geweest en het zijn ook zaden, vergeet dat niet!!

Leuk dat jullie het interessant vonden en heb zelf natuurlijk ook van genoten. Misschien nog een keertje andere test, maar het hangt nu ook nog een beetje af of mijn andere kweek nu wel of niet lukt, want dat gaat echt sucks.

Maar ik ga nog wel een keertje test draaien, weet dus nog niet wanneer en zal gewoon doorgaan op dit topic.

Comment

Ik zag bij deSjop een flesje Aptus Startbooster van 50ml voor 5 euro. Dat is dan toch zat voor zaailingen?

Comment

Oh dat is zat man, super geconcentreerd dat spul van aptus. Het is het zelfde flesje in de startkit, die zijn ook 50ml

Comment

10-5-2014

Deze keer een klein testje tussendoor met stekken op hydro!!

DSC03085.JPG

Het zijn 5 stekken geworden, nu zijn het nog vier maar binnenkort komt nr 5 eraan.

stek nr 1 is gewoon water.
                            DSC03087.JPG

stek nr 2 Rhizotonic van Canna
                            DSC03088.JPG

stek nr 3 is Nitrozyme
                            DSC03089.JPG

stek nr 4 is
                            Regulator van Aptus
                            DSC03090.JPG

stek nr 5 weet ik nog niet!!

stek nr 1 is water groter en ook de wortels, daarom heb ik deze ook zonder
                            wortelstimulans gebruikt. De stekken zijn allemaal even oud, behalve nr 5 die er nog aan komt, die is wat jonger.
                            stek nr 4 is de kleinste en heb ik daarom natuurlijk de favoriete middel geven, de aptus.

Ik ben benieuwd of ik nu verschillen zien op hydro!!!

Comment

Ben benieuwd!

Comment

Ja hier ook benieuwd naar, vind testjes wel leuk. Al ziet stek nr2 er al wat slechter uit dan de rest. Zal nog wat in te halen hebben
                                ten opzichte van de rest.

suc6
                                -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

Bezig...
                                X