Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testje wortelgroei!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Testje wortelgroei!!!

12-5-2014

Met nr 5 ben ik maar gestart, hopen dat het goed gaat. Deze stek heb ik met mist gemaakt, maar ben niet helemaal tevreden mee. Ze heeft wel een worteltje alleen heeft deze maar uit 1 punt. Normaal heeft een stek veel meer wortels. Ik heb maar snel wat stekpoeder wat gebruikt en misschien komen er nog meer wortels bij.

DSC03094.JPG DSC03079.JPG

nr 5 B'Cuzz van atami

Hopen dat het goed gaat.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

18-5-2014

Stek nr 5 is aangeslagen. Stek nr 1 doet het prima op water zonder wortelstimulans, hahaha. Was natuurlijk wel al de grootste stek, maar toch!!! Wat ik al eerder zei denk ik dat het eigenlijk niet echt nodig is om stimulans te kopen maar we kijken natuurlijk nog wel ff wat langer wat er nog gaat gebeuren met de kweek.

DSC03115.JPG DSC03117.JPG DSC03120.JPG DSC03123.JPG DSC03126.JPG
      nr 1 nr 2 nr 3 nr 4 nr 5

groetjes

Comment

24-5-2014

1 2 3 4 5
        DSC03457.JPG DSC03459.JPG DSC03461.JPG DSC03464.JPG DSC03466.JPG
        1 2 3 4 5

Op alleen op water gaat nog steeds prima zoals je ziet op foto 1.

nr 4 de Aptus krijgt nu toch al echt wat langere wortels dan de andere planten wat ik natuurlijk al verwacht had

nr 1 en nr 3 heb ik nu een beetje silicium toegediend, misschien heeft dat ook invloed op de wortelgroei, maar eerlijk gezegd zal ik dat niet weten. We zien wel wat er gaat gebeuren.

Adios

Comment

Leerzaam topic, bedankt !
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

1-6-2014

nr 1 het water gaat nog steeds prima, hahaha. De wortels zijn enorm gegroeid, dus silicium kan geen kwaad!!!
            DSC03594.JPG DSC03596.JPG

nr 2 de canna zijn de wortels veel groter geworden, dus die hebben nu voorlopig de anderen ingehaald. Ik had dat niet verwacht.
            DSC03591.JPG DSC03593.JPG

nr 3 de nitro. Niets te melden.
            DSC03589.JPG DSC03590.JPG

nr 4 de aptus. Valt tegen opeens is niet meer de langste. Misschien komt dat door startbooster. Ik heb deze week nu maar alleen weer aptus regulator geven, kijken of dat uitmaakt.
            DSC03585.JPG DSC03586.JPG

De planten groeien allemaal goed en daar zie ik geen verschil tussen als je natuurlijk nr 1 even vergeet!!!

keep it green

Comment

Gaat hard inderdaad. Grappig dat die plant in het water zo goed gaat. Is niet echt een aanmoediging om nog wat in het water te gooien

Verbaasd me sowieso dat ze niet al honger krijgen. Ze krijgen nu allemaal al 3 weken geen echte voeding toch?

Die Nitro wortels zien er zo op de foto niet echt lekker uit. Vooral de wortels die uit de zijkant van de pot komen zien er wat vreemd uit?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Jawel, ze krijgen allemaal het zelfde kwa voeding. Dat is aqua grow van canna, maar wel een stuk minder dan is aangeven hoor.

Heb ik wel een keertje opgeschreven hoor

Geen wortels stumilans werkt zeker ook goed hoor en het scheelt je centen nog ook. En bij sommige toevoeging worden je wortels bruin, maar dat is gewoon de kleur van de toevoeging, dus daar hoe je geen zorgen over te maken, alleen vind ik zelf wit wel hierbij mooier.

Comment

leuk dit!!!
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

aptus startbooster is zeker een top product,
                    heb er zelf ook hele goedde ervaringen mee,

Comment

Zo voor het laatste keer weer foto's van de wortels. Hierna geloof ik het wel.

nr 1 water
                      DSC03630.JPG

nr 2 canna
                      DSC03626.JPG

nr 3 nitro
                      DSC03624.JPG

nr 4 aptus
                      DSC03631.JPG

Wat ik de vorige keer al zei. Geen wortelstimulator werkt ook heel gewoon goed, misschien nog wel beter!!! Canna heeft het net gewonnen van de stimulators ook is het verschil niet echt groot. Aptus is helaas nu wel de verliezer geworden. Hoe het komt? Misschien door de startbooster, vanaf daar kreeg ik een wortelgroei stop of dat het gewoon aan de scrogg methode ligt, wie zal het zeggen......

Toch andere uitkomsten dan ik verwacht had, zo zie je maar weer eens. Natuurlijk is die niet wetenschappelijk test. Als je van elke product 10 neerzet dan kom je toch wel tot een betrouwbaar resultaat, maar helaas deze keer niet. Ik was gewoon benieuwd met deze opstelling wat er zou gebeuren!!!

Aan de planten zie ik zelf nu nog geen verschil misschien later als het bijna oogsttijd is, zo ja dan zal ik nog even laten weten.

Ik hoop dat jullie weer ook een beetje hebben genoten van die topic!!!

Dan zeg ik maar weer eens................... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Comment

Leuke test man. Bedankt!

Ik hou het dan toch maar gewoon op water voor mijn stekken. Al heb ik er stiekem wel een snufje bloeivoeding in gekiept (naar EC 0,5) omdat dat ook zou helpen bij het wortelen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Aha, ik gebruik ook stiekem ph- bloei voor de stekken of zaailingen dus geen ph- groei, hahahaha.

Comment

mooie plantjes dit blijven we volgen

groetjes vader en zoon

Comment

Bezig...
                            X