Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

    vergeet niet af en toe je plantjes te inspecteren bij 'normaal licht'... op foto 2 zie je een stukje wit blad. dat komt waarschijnlijk door de reflectie van de led-verlichting, maar in het verleden heb ik zo wel eens een gevalletje bleeching gemist. weest gewaarschuwd

    er is wel enig kwaliteitsverschil tussen fans van hetzelfde formaat, maar een gouden regel is dat hoe groter de fan is, hoe minder lawaai deze maakt, omdat hij minder hard hoeft te draaien voor een zelfde luchtverplaatsing. In mijn pc hangen 120mm fans, wat bijna fluisterstil werkt. Had ik dit met 80mm fans willen doen, dan hoor je de PC een kamer verder....
    Last edited by Meglow; 15 July 2014, 17:34.

    Comment


      #32
      Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

      Ik neem ff een abbo. Is een 300 watt full spectrum op komst bij mij dus ben ook erg benieuwd naar jou ervaring met de led. Succes iig!
      1 a day keeps the doctor away

      Comment


        #33
        Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

        hier zet ik ook effe men stoeltje

        veel geluk met je run

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #34
          Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

          Update, morgen of overmorgen zet ik ze in bloei.
          20140722_175446.jpg

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          20140722_175539.jpg

          Comment


            #35
            Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

            mooie, lage plantjes. Ik kweek alleen kleine auto's en heb dus weinig verstand van reguliere soortjes, maar ben je niet een beetje voorbarig met in bloei zetten?? Of wil je het juist laag houden?

            succes man!

            Comment


              #36
              Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

              Ik probeer ze laag te houden, dat klopt. Ik zal ze toppen zodat ik 6 zijscheuten heb die domineren per plant. Waarvan er 2 scheuten per plant zullen dienen om te klonen. Voor mijn daaropvolgende kweekjes probeer ik dan af te leiden of ik al dan niet meer vegetatieve tijd moet investeren, en of ik meer of minder toppen zal laten groeien. Eventueel zelfs meer planten voor dezelfde oppervlakte. Het is een beetje op de tast af momenteel, ook omdat ik niet weet hoeveel ze nog zullen stretchen.

              Comment


                #37
                Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                Update, ik denk een 3 tal weekjes vegetatief, sinds vandaag staan ze op 12 12.
                20140728_204340.jpg
                20140728_204441.jpg
                20140728_204536.jpg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Waarom staan die foto's op hun zijde als ik ze upload? Op mijn scherm staan ze ok, hoe draai ik ze in het forum?

                Comment


                  #38
                  Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                  Plantjes zien er prima uit!
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    #39
                    Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                    Very nice, knallen met die dames!

                    (wellicht heb je de foto in je viewer gedraaid, maar heb je hem niet zo opgeslagen ??)

                    Comment


                      #40
                      Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                      had er ook last van maar als je op een bepaalde manier je telefoon houd maak je wel rechte fotos. zo moet ik de telefoon op de zij houden met de bovenzijde rechts
                      even 4 foto's maken en uploaden dan weet je het ckr

                      Comment


                        #41
                        Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                        Mischien een tip: Vul je potten tot de rand. Of heb je dit expres niet gedaan?
                        1 a day keeps the doctor away

                        Comment


                          #42
                          Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                          Polletje, ik heb dit expres niet gedaan omdat ik ze later dan bijvul om de plant stabieler te krijgen. Ondertussen heb ik me voorgenomen om met touwtjes te werk te gaan als de koppen wat aandikken en de plant kreunt onder haar gewicht. Volgende kweek vul ik ze beslist tot aan de rand.

                          Update:

                          Na het toppen zijn de planten flink blijven doorgroeien, ze staan sinds 28 juli op 12/12, ondertussen al 8 dagen, maar nog geen haar en of ballen te bespeuren.

                          2014-08-04 17.49.39.jpg 2014-08-04 17.48.54.jpg

                          Eentje in daglicht.

                          2014-08-04 17.49.58.jpg

                          En de kloontjes.

                          2014-08-04 17.50.13.jpg

                          Comment


                            #43
                            Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                            Nou kaaslepel
                            Ik weet het nog niet hoor,de led kweek,komt toch echt niet in de buurt van hps,en je foto,die staat op de kop.Ik vind het wel intressant en in de theorie klopt mischien wel,maar de praktijk is toch nog anders.Natuurlijk als de opbrengst en het kweek gemak in de buurt kom zal ik mischien ook wel leds gaan gebruiken,maar zover zijn we nog niet.Nou vraag ik mij een ding af,waarom zijn die ledlampen zo duur? Tenminste die voor het kweken.
                            Ik ga dit wel volgen.
                            want ik vind het wel intressant volgens mij moeten ze gewoon de voedingsprodukten beter afstemmen op led.Maar dat is mn persoonlijke mening.

                            Comment


                              #44

                              Comment


                                #45
                                Re: 2x Secret Jardin DS 90 II and 2x LED Spectra Unit Special III regular

                                Ja dat zag ik ff later al,ik vind het wel moedig hoor dat je toch met led bezig bent,ik rook nog al wat samen met mn vriendin dus ik zou het nog niet aandurven.Ik heb wel kweekjes gezien op een amerkaanse site,maar dat was in combi met van die deep water culture.Waarbij de wortels vrij hangen en die worden automatisch voorzien van zuurstof met waterdamp,een soort van bruisen en daar zit dan ook de voeding in,planten met stammen zo dik als je pols.
                                En daaronder een baard van wortels.Ken je dat,nou daar zag ik resultaten niet mooi meer.
                                Volgens mij is het een kwestie van alles goed tweaken,alles moet precies goed gaan en dan kun je volgens die methode goede oogsten draaien.
                                Affijn ik blijf je volgen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X