Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow)

    Korting op 420shop

    Vandaar alle hulp welkom!
    Attached Files
    Last edited by morbid; 4 August 2014, 08:50.

    #2
    Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

    Ben nu de 2de dag van de 6de week bloei ingegaan (12/12)...
    Aangezien nog geen reactie te hebben gekregen op mijn 1ste verslagje. Hoeveel weken/dagen denken julie dat ze nog zullen nodig hebben voor de oogst? Gewoon om te weten wanneer ik moet stoppen met voeding geven... Ik zou ze graag 2 weken willen spoelen.

    Dank bij voorbaat,
    Morbid
    Attached Files
    Last edited by morbid; 4 August 2014, 08:56.

    Comment


      #3
      Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

      6e week op 12 uur denk ik?
      Dan nog voor week 4 bloei zijn het wel kleine topjes hou het nog maar op een week of 8 voordat ze om kunnen.
      Ieder soortj heeft zijn eigen bloeitijd wat zegt de breeder en doe er dan 2 weken bij dan zit je meestal wel goed

      Ook even jezelf voorstellen in de member introduction word op prijs gesteld
      Last edited by psychedelic1988; 11 February 2014, 21:54.

      Comment


        #4
        Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

        Ze staan nu al 37 dagen op klok 12/12
        En eigenlijk zijn ze maar van vorige week donderdag gestopt met groeien ( midden week 5)wat ik wel bizar vind aangezien ze normaal maar maximum 3 weken blijven doorgroeien na 12/12 volgens mij gehoord te hebben. Ja, ze zijn al stevig van grootte geworden intussen ze draaien van rond de 65 tot de grootste 103 cm.

        Wat is gebeurt in week 4 is dat het licht eens 36 uur heeft blijven branden omdat er niemand thuis was om ze te doven, maar zou dit de achterstand van mijn topjes en de blijvende groei gestimuleerd hebben?

        Wat bedoel je met de breeder? Is dit hoelang de soortjes normaal moeten? Heb gecontroleerd en volgens mij moesten deze allemaal 8 weken bloei hebben. Dus als ik je goed versta vooraleer ze om mogen nog 8 weken bloei erbij? In ieder geval ga ik iedere week blijven foto's posten dan kunnen jullie precies zeggen wanneer ik kan starten met spoelen. Enigszins dank voor je reactie

        Dank bij voorbaat,
        Morbid
        Last edited by morbid; 11 February 2014, 22:19. Reden: dubbelgepost

        Comment


          #5
          Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

          He wat lichten doven? Dan heb je zeker geen schakelkast of een timer+relais?
          Breeder is degene die de zaden heeft geproduceerd hun geven een bloeitijd aan.
          Die 36 uur de lamp aan heeft ervoor gezorgd dat ze opnieuw de groei in zijn gegaan. Nu ik dit zo hoor duurt het misschien jog wel wat langer maar zover reikt mijn kennis ook niet.

          Zodra ze kleine pruikjes haren hebben spreek je van bloei daarvoor is voorbloei.
          Als ze allemaal 8 weken moeten is er iig iets goed mis gegaan want klaar zijn ze nog lang niet

          Suc6

          Comment


            #6
            Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

            Comment


              #7
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #8
                Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

                Nog iemand die de lampen aan en uit doen met de hand. Het is even goed gegaan bij mij. Maar snel ging het al fout. Ik zou het niet te lang blijven doen. Vervelend om elke dag maar weer naar huis te moeten om die lamp.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

                  Ja, maar mijn moeder is iedere dag thuis en zij legt de lampen aan en uit? Ikzelf kijk voor de voeding en het overige werk... In ieder geval zijn mijn planten nu toch al een week/half gestopt met groeien en ze zien er gezond uit, de toppen groeien nog dagelijks sterk aan...

                  Heb het grote doorgroeiprobleem kunnen vinden. Heb ongeveer 2 maanden geleden zo een brandalarm gehangen voor de veiligheid en nu schijnt dit brandalarm om de minuut een rood lichtje te laten pinken; dus weg met die handel.

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

                    Ben nog maar beginner, maar zou je wel een Davin 12 tijdschakelaar met relais ofzo aanraden...
                    Zou toch zonde zijn als het misloopt...

                    ivm dat brandalarm... dat pinken is normaal, is om aan te geven dat het ding nog werkt... als het niet meer pinkt is de batterij wss op... heb dat ook hangen hoor, denk niet dat het pinkend lichtje zorgt voor doorgroeiproblemen
                    Het probleem hier zal wel lichtstress geweest zijn van die 36uur sessie...
                    succes en grtz Jack
                    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste kweek :HPS & LED ( 7x Skunk, 2x Bleuberry, 2x Super Seeds "CREAM", 1x White Widow

                      Ja heb gisteren 1 besteld via het internet. In ieder geval heb ik voor de zekerheid dat alarm weg gedaan en in de kamer ernaast gehangen
                      ..
                      Heavy duty schakel klok. Van LUMii

                      < Artikel 3 van 8 >
                      Aantal 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

                      Comment

                      Bezig...
                      X