Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Dat doe jij ook hjm die man is aan t vertellen hoe hij met zijn voeding omgaat en jij komt vertellen dat t niets nieuws is.
Voor jouw misschien niet maar voor een beginner wel. En ipv elkaar af te zeiken kunnen we ook gewoon allemaal onze eigen manieren van kweken delen toch en dat respecteren en van leren.
Dit is echt niet grappig om dit steeds te lezen je merkt een duidelijke ondertoon. Jullie doen allebij niets fout jullie doen het op je eigen manier. Maar van dat tegenstrijdige gedoe worden we ook niets wijzer
Geniet van de zondag t is prachtig weer ga er niet op deze manier aandacht aanbesteden als je t niet kan hebben dan spreek je iets uit. Maar de een gelooft in god de ander niet dan gaan we toch ook niet elkaar overtuigen wat je moet geloven.
Dit is echt niet de goede topic hiervoor denk ik zo.
Allebei succes
En zielig is t als de oogst mislukt
Btw thnx voor je reactie begin nu eerst met canna voeding en als dat op is ga ik verder kijken wat voor mogelijkheden er nog meer zijn.
nu heb ik een vermister een sonisch apparaat kost overigens maar 19 euro, je kan er zo een lege petfles opdraaien en die vul je met water, de mist is zo fijn als waterdamp dus geen druppels.
Toch nog ff een update dag 6 van de groei en ze staan er erg mooi bij ik heb ze gisteren green accelerator gegeven, je kunt daar je zaden ook in weken daar krijgen ze meer weerstand van zegt de maker innogreen.En ik heb de verpakking gevolgd en ze hebben gister 5 mil op 1liter bladvoeding gehad en ik moet zeggen dat het wel voordelen geeft.Ze waren snel gekiemt en begonnen direct goed te groeien.Affijn de pica, s
Zo op de laatste foto ook mijn vermister zonder druppels, heb hem al iets zachter gezet want ik doe alleen in het begin erg luchtvochtig, binnen twee week
is dat afgebouwd naar 45%.
Was net nog ff bij de vrouwtjes, wat ben ik tevreden over die controller, ,verek ik hoor bijna niks en toch houd die elke temperatuur die je insteld, met zon ding kan het alleen maar fout gaan als je de voeding verknoeit.Ik kan hem ook van harte aanbevelen want ik heb veschillende fans en niet een bromt en hij loopt op 20% tot 30
dus mocht de temp verhogen dan schakelt hij zelf de inblaas of afzuig in en zorgt weer voor de juiste temp..
Zo dan zijn we duidelijk toch, bij de kweekkoning in de aan bieding.
E ja maar je moet wel op de ampere kijken die van mij is 2 x 3, 5amp en kan mijn 500m2 makkelijk aan
Ze zijn er ook van meer ampere die zijn iets duurder, als je mazzel hebt loop de aanbieding nog voor 70euro
Maar je kan eerst ook een goedkopere nemen want ik weet niet hoe jou set up is
Tent? Hok? Kast? Zolder?
Thanks voor de foto's mike die van mij zijn nou 7 dagen oud, maar jij hebt hem voordeel dat je niet hoeft te verpotten.
Gr tuinbroek
Klopt tuinbroek, dat is juist precies de reden dat ik het doe, zodat ik niet hoef te verpotten. al mn plantjes zijn nu bezig met hun 2e internode (als ik dat goed zeg)
Ja ik normaal ook maar voor de sponsor moest het omdat het ook plantstres zou reduceren.
Ik zit al op de 3eof de 4e maar de lamp gaat gelukkig zo weer aan.Daar zit ik soms gewoon op te wachten ff bij de plantjes
zitten, en ze bladvoeding geven
en ik moet zeggen dat de zaden weken wel zn werk heeft gedaan.Wat de rest gaat doen weet ik nog niet, maar het beloofd veel voor een nieuw middel.Maar het is een heel andere manier met planthormonen, en dat is voor mij ook nieuw allemaal.Want je zou toch zeggen zon plantje verbrand van voeding maar nee hoor ze staan er mooi bij.
Straks weer een bladvoeding erover.Maak zo nog ff foto's voor het verslag.
Gr
Comment