Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

Dan te nat dacht het al maar de rest niet mway
      Ik heb ze laatst wat teveel gegeven omdat je bang bent dat je te min geeft.
      Heb ze gister allen wortelstimulator gegeven maar ja wel een spuit water erbij zon dikke spuit
      Gaat het weer weg?

Comment

Dat blaadje zit straks toch onderaan.

Comment

Dat gekartelde blaadje trekt ook krom heh....

(running)

Comment

Ja dat komt omdat ik hem boog bij de foto tw maken..En ja mway waar maak ik me druk om die dief ik toch weg.Trouwens die esva is te gek hoor wat een luxe dat je hem kan dimmen met dat warme weer.

Comment

Door de foto ?! ... Neem maar es een foto van recht bovenaf... Ik denk dat dat kartelblaadje aan de andere kant ook krom trekt ofnie? Dan weet je ook meteen zeker dat ie te nat staat

(running)

Comment

Ja je hebt gelijk ik had mn leesbril es weer op mn voorhoofd en dan maar zoeken waar is mn bril.
                Ik heb nog ff gekeken en ze staan te nat

Comment

Opgelost !

(running)

Comment

Ja ik heb nog ff gekeken en de grond was bij meer te nat ff wat geharkt word al minder.Dus had meer krome blaadjes, maar je kan zien dat het ergste al geweest is.En de vermister is nou ook uit half uur aan uur uit
                    en dan zit ik op 54%
                    Last edited by tuinbroek; 16 April 2014, 19:02.

Comment

mss beetje last van tocht ?? of is dat niet mogelijk ?? zo niet , mja dan vermoed ik ook te nat :d
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja ik heb wel een nieuwe inblaas dat zou het ook kunnen zijn.Ga het gelijk schekken.Kan je zien daar denk je dan zelf niet aan.
                        En dat is het mooie van het forum.
                        He ga ff kijken

Comment

hee tuinbroek,

Als je afzuiger al sterk is, misschien je clip fan op een lagere stand zetten dan? Je behoudt de circulatie dan toch wel.
                          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Hoi mike
                            Die heb ik nog niet aan.Maar de afzuiger en inblaas worden door een controller gestuurd dus dat is het niet want die draait samen.Dus als de een harder gaat dan zorgt die controller ervoor om een bepaalde temp te houden, hij draait maar op 20%.Of er moet ineens een enorm temperatuurverschil optreden.Maar dat is nog niet gebeurt want er zit nu maar 400 wat boven.Als ze in de bloei gaan gaat de 600 watt bloei er pas in.Maar het is inmiddels gebleken dat ze ff te nat hebben gestaan.De blaadjes trekken al weer groen op en het paarse is bijna weg.Dus geen voeding vandaag.

Comment

Toppie, heb je de voeding gegeven zoals op de verpakking stond? Want dan is het misschien handig om jouw sponsor te laten weten dat in dit deel van de groei misschien iets te veel voeding gegeven wordt? Dan zullen hun dat moeten aanpassen voor een optimaal product?
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Ja ik heb hem al gemaild en hij heeft me wat tips gegeven.Ik ga in de lightmix wat biomassa mengen om een beter bodemleven te krijgen, deed ik vroeger ook altijd maar dacht dat het niet nodig was.Maar dat paarse trekt al weg ze stonden ook te nat.
                                Ik gooi 3 zakken op een plastic kleed en dan meng ik het en laat het dan een week staan.En dan gaat het in de potten.
                                Zal wel wennen zijn want ik gebruikte altijd die biotebletten, dan hoef je alleen maar water te geven tot de bloei en dan gewoon bloeivoeding.Dat gaat nu dus anders.Moet alleen nog een soort van schema maken.Want het een werkt een week en een ander middel hoef je ook maar 1 of 2x mee geven.Het is nu net kweken met een blinddoek voor.

Comment

Bezig...
                                X