Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Zo heb mn plantjes nog niet gezien maar mischien kan ik ook al toppen.Als ze bij de 5e intenode zijn.Heb net ook een leuk mailtje gehad van mn sponsor, INNOGREEN en die was enthousiast over de teelt tot nu toe, en daar doe ik het voor, negatieve reacties laat ik nu maar gewoon langs me heen gaan, en de gene die zij dat hij vroeger ook contact had met deze ondernemer werd flink te kijk gezet, en ik ken nu het hele verhaal ,waar ben je zelf dan mee bezig.Maar ik ben bij gepraat en .Blijkt het verhaal volgens ruud heel anders in elkaar te steken.Affijn INNOGREEN is tevreden en ik ga lekker door met mn test, en mijn planten zullen groot worden en mischien komt het dan op de markt als nieuw middel.Die zadenweker dat vind ik geweldig spul binnen 2 dagen stonden ze rechtop en zijn beschermd tegen spint en schimmel.Ik hoop dat ik nu bij de 5e internode ben dan ga ik vanmiddag toppen.Maar als ze nog niet zo groot zijn dan wacht ik nog een dag.
We zijn er bijna.Dus ik ga lekker een tempel voor mezelf bouwen.Ook al mag dat eigenlijk niet van HJM.schijt aan trouwens.
Ben toch nog niet gaan toppen
IK wacht nog 1internode de 5e hij zit er al wel maar is nog te klein.Zo heb een paar uit de tent gehaald.
2 soorten
Ze gaan lekker tuinbroek!! Zien er gezond uit! En ze groeien echt als kool he... Ik heb de zaadjes tegelijk met jou ontkiemd! Em zie wel echt duidelijk verschil! Volgende keer die voedingslijn ook maar eens proberen van je sponsor
Ja bedankt het gaat redelijk snel, maar het moeilijkste komt nog, ik moet deze hele kweek uitzingen met voeding waarvan ik ongeveer weet wat het kan doen, maar dan moet alles wel helemaal goed gaan en de vorige oogst brak ik ook een plant.Dus ga maar gewoon verder ik hoop morgen of overmorgrn te toppen en dat levert plantstres op.
Gelukkig zit in dat middel iets wat plantstres tegen gaat, en ik hoop dat dat zn werk doet, aan mij zal het niet liggen.Je gaat toch voor een lekker rokertje, en dat zal me lukken ook.
Zo ze staan er mooi bij en zijn flink gegroeid, de temp is aldoor constant, de afzuiger draait maar op 20% en geen brom wat je hoort.Overdag 28, 8 en snachts 21* als het warmer word dan heeft de afzuiger nog genoeg over.
Ik ga ze morgen toppen en dan de aarde nog een keer goed omgooien zodat het goed ingewaterd is met grondbacterien.Morgen weer wat foto's.
Ja die tuinbroek heeft ze toch nog ff de tent uitgetroken en ff een foto gemaakt.Ik denk dat ik morgen wel kan toppen ze staan precies 14 dagen.
En een zonder hps licht.
Nou ik zo de foto, s zie zal het toppen toch nog wel iets later gaan gebeuren dan morgen.
Die voeding ook, als er nou een heel duidelijk schema bij was.
Nee moet alles maar gewoon
proberen..Mischien kan ik beter een test plant doen, en daar wat met de voeding spelen, mischien is er wel meer uit te halen dan nu.Ik weet het ook niet, maar ze zijn nog niet dood
en het zal me lukken.
Zo toch nog ff gekeken maar ik zit met 2plantjes die pas bij de vierde internode zijn dus voor mij nog geen geknip.Mike is iets te haastig geweest maar dat begrijp ik wel.En merk het nu ook weer, je krijgt van zoveel mensen goedbedoelde hulp, maar je kan er ook van in de war raken, daarom zei ik ook nog niet toppen, nou ja mischien dat er nog een internode in de oksel zit van de fanleave die groeit dan wel weer toch.
Dus gooi nou niet alles weg mike.
Zo de plantjes doen het goed, de wortels komen er al een beetje door en ze zaten op de 5e dus kop dr af.Maar met passie en voorzichtig, nou moeten ze ff herstellen.
Zo morgen dan krijgen ze weer voeding, green accelerator en green leaf, en wortelstimulator.
De temp was 28, 8 en de lv was al weer terug op 45% en zo hou ik het eerst een poosje.
Comment