Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Gaan lekker !
    meet je straks niet gewoon de ec-waarde voor je voeding dan?
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

Hoi amnesia bedankt en ja ik hoef het niet te gokken, ik moet alleen zien uit te vogelen hoeveel de wietplant nodig is, het is biologisch.
      Maar de hoeveelheid voor wiet staat er niet bij, dus ik doe heel voorzichtig.Steeds een beetje meer en als het goed valt dan noteer ik dat en zo voort.
      Shivaman ik meet helemaal niks ik heb nog nooit een ph en ec meter gehad, ben gelijk begonnen met biovoeding en ja ze lusten het graag.En de wiet word gewoon lekkerder en zachter, zoeter.Kortom ik zou niet anders meer willen.

Comment

bio

Comment

Thanx mway ik weet dat jij echt alleen bioweed het lekkerst vind, en keiharde nuggets, dat vind ik ook het lekkerst.

Zo ik heb ze nog ff verwend na het toppen, een douche met green leafe zeealg met 20 verschillende sporenelementen.
          In elk geval het brengt een proces op gang wat plantstres tegen gaat.Dus ik heb het een week geleden ook een keer gebruikt en de kleur word er ook mooier van.
          Ben net nog ff geweest en heb ze nog verder terug getopt, terug naar de 3e internode en ik heb ze nog ff green leaf zeealg
          gegeven.
          Last edited by tuinbroek; 28 April 2014, 20:43.

Comment

Nou morgen maar weer een update, de scheuten die na het toppen bijna niet te zien waren, groeuen al en dat kan je zien ook.:p
            Zo kon het ook niet laten er is vooruit gang.

En de haze

Gaat toch snel gisteren getopt
            En ff de fan aan en daar houden ze nog niet van, gekrulde blaadjes.Heb m al weer uit.
            Last edited by tuinbroek; 24 April 2014, 20:10.

Comment

Last edited by tuinbroek; 25 April 2014, 20:28.

Comment

hee tuinbroek,

Ziet er goed uit, netjes hersteld enz..
                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Hoi mike
                  Ja gaat wat snel he, en hoe is het met die van jou? Ook hersteld? Of ga je ook meedoen aan die grow contest.Van no mercy? He fijne dag vandaag.

Comment

Zo net ff geweest we zitten op dag 20 vd groei
                    en ze zijn al lekker hersteld van het toppen maar ik wacht nog ff tot ik ze in een grotere pot stop.
                    Alle uitlopers doen het goed na het toppen en nu begint de voorraad in de lobblaadjes op te raken, want ze worden geel.
                    Zo nog een pica en dag 20 is compleet.
                    Zo ik heb ff een karton om de sensor gedaan de temp was 31, 1 maar dat was het niet, valse melding door stralingswarmte.
                    Ik heb hem nu op 27*cel en de inblaas en afzuig allebeide actief draaien maar op 20%.
                    Die controller is echt ideaal de sms twin controller kan ik echt aanraden.
                    Last edited by tuinbroek; 26 April 2014, 20:23.

Comment

Ik meedoen aan een contest? Lijkt me niet zo handig.. Ben net mn eerste kweek gestart en laten we beginnen met 5 planten tot een goed einde te brengen. Geen idee of dr mijne herstelt zijn, volgens mij wel? Er is nog niks dood. Heb wat foto's gezet, mocht je interesse hebben

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
                        Hoi amnesia bedankt en ja ik hoef het niet te gokken, ik moet alleen zien uit te vogelen hoeveel de wietplant nodig is, het is biologisch.
                        Maar de hoeveelheid voor wiet staat er niet bij, dus ik doe heel voorzichtig.Steeds een beetje meer en als het goed valt dan noteer ik dat en zo voort.
                        Shivaman ik meet helemaal niks ik heb nog nooit een ph en ec meter gehad, ben gelijk begonnen met biovoeding en ja ze lusten het graag.En de wiet word gewoon lekkerder en zachter, zoeter.Kortom ik zou niet anders meer willen.

Hier sta ik ook 100% achter
                        sigpic

Comment

Whitebud welkom
                          Fijn dat je ook bio liefhebber bent, dat hadden ze vroeger toch ook niet, je moet alleen dan biologische voeding gebruiken en proberen je planten goed in te schatten wat ze nodig hebben.Kweek jij ook bio?
                          Zal es kijken want nu ben ik nieuwsgierig naar wat jij growt.
                          Of heb je een nieuwe avatar?
                          Dat is het!!!!!
                          Zo dag 21 v/d groei en de temp
                          was 21 zonder licht en met 28, 8*celcius en ik zit kwa lv op een
                          40%.DE getopte scheuten nou die zijn al dik aan het groeien.
                          Last edited by tuinbroek; 27 April 2014, 20:21.

Comment

Zo medekwekers ik heb me net de schompes gewerkt om die plantjes in hun grote schoenen te krijgen.Ik moet zeggen dat ik in de vorige voorgroei zoveel wortels in die potjes had, ik ben denk ik net op tijd want ik kon er haast geen water door geven zo snel stonden ze weer droog.
                            Nou ik ben begonnen met de green accelerator die de boel lekker op gang brengt in het bodemleven.
                            En alles weer biologisch,dit hoef je maar eens in de 7 dagen te geven.Maar in die 7 dagen heb ik dan weer bladvoeding met een NPK van 1+1+1 en fe,
                            en met eigen planthormonen wat ik dan weer geef.Het blijft zoeken naar de juiste hoeveelheid en hoe vaak te geven.
                            Dag 22 v/d groei.
                            Last edited by tuinbroek; 28 April 2014, 20:21.

Comment

ja dat liekt wel goud!
                              mooi spul, daar zet ik graag de stoel voor bij
                              wat voor potten heb je er nu om?
                              Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

Schoffie's Geschoffel 2014

Comment

Hoi schoffie zet je stoel maar neer en wees welkom!!!
                                Ja vind je ze er goed uitzien, ik denk dat ik net op tijd was om ze om te potten, er was geen plaats meer voor nog meer wortels.Ze zitten nou in de 11 liter potten.
                                Maar ik las zopas nog dat je gestopt was, en vind dit heel jammer voor jou.Zorg in elk geval dat je je studie op no een zet.Ik heb vroeger ook de beest uitgehangen en ben nu 55 jr.En ik heb dat ook een hele tijd gedaan en voelde me niet goed met te veel wiet.Maar wie ben ik.
                                Last edited by tuinbroek; 28 April 2014, 20:19.

Comment

Bezig...
                                X