Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Thanx Mway en odyssee.
Er zit al wel wat kleurverschil in en kwa grote een beetje,het is de haze,maar dat haalt ze wel in,hoewel iemand me zei dat de K-train ook behoorlijk gaat in de bloei.Ik geef nog gewoon groeivoeding tot ze aangeven dat ze in de bloei gaan.Dus tel ik nog gewoon de groeidagen.
Als het zo blijft gaan met die voeding dan word er ook gezegd dat de bloemen cq toppen ook uitbundiger word.
Maar alles over deze voeding dat leer je niet in een kweek.
Maar het gaat toch goed dus we gaan maar verder.Zien wat ik kan bereiken,met deze voeding.Maar doe zeker 100%mn best.
Ja komt goed mike,heb jij al wat voorbloei of heb ja die microscoop een gooi gegeven.
Mijn vorige kweek,ik had een foto geplaatst en zecht iemand heb jij beestjes in je hok,ik zeg nee,nou kijk dan.Weet je wat het was ik nam steeds een blaadje mee om het rustig bij de tafel te doen.Het leek net alsof er aan de toppen was gevreten.ik ga een goede kopen of een goede camera.
Thanx Smokie
En dat terwijl die voeding geen hoge npk waardes heeft,aminozuren,algen,planteigen homonen,het staat op de pdf eerder in dit topic.Het is ook heel zuinig in gebruik,ik denk dat je met een liter wel twee goede oogsten kan draaien.Ik ga ze vannacht bladvoeding geven maar ja ik moet er dan wel om 3uur 50 van bed vanacht,want ze gaan om 4 uur rusten.Ja je moet er wel wat voor doen.Als je me jaren geleden had gevraagd de planten midden in de nacht te sproeien.Ja daaaag maar nu.Je wilt toch het hoogst haalbare uit die voeding halen.
Ze beginnen nou aan een groeispurt let maar op.Zo wie zo al omdat het allebij sativa dominant zijn.
Wauw tuinbroek, ken je plantjes na een paar dagen niet gekeken te hebben niet meer terug.. Echt top zeg! Helaas gaat t bij mijn kweekje op t moment wat minder.. Maar de eerste thc is zichtbaar! Succes tuinbroek👍👍
Thanx matthijs
Ja het begint er nu op te lijken
En ze beginnen al een beetje te ruiken,ik moet alleen nog even een nieuwe luchtfilter halen.
Deze is niet sterk genoeg voor deze kweek,heb er wel 3 jaar mee gedraaid en de vorige kon nog net,dus morgen ff naar de growshop voor een nieuwe.
Zo ze hebben een lekere bladvoeding gehad,ik heb ze ff uit de tent gehaald.Nou moet ik ze zo ff terug zetten.Het stinkt wel,naar gefermenteerde algen.
En wat voor andere lekkernijen er in zitten dat kan je lezen op deze topic bij de pdf bestanden.Ik vind die voeding te gek,zijn er nu al mensen die zeggen van dat lijkt me ook te gek.Laat het me dan weten.Want 1test is geen test.
Deze voeding word dus met de huidmondjes opgenomen en ongedierte houd er ook niet van.
En er zit yukka in als uitvloeier.
Ze staan er mooi bij zo gerf mezelf ook es een schouderklop,doe er ook mn best voor.Nou ff de dames terug in het hok en dan nog ff de hond zn rondje en een vette J
Comment