Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

@tuinbroek. heb je al contact gehad met een moderator?
    sigpic

Comment

Ik heb hem wel een bericht gestuurd vanmorgen.

Comment

Tuinbroek, ook je verzonden berichten gewist? Die worden vaak vergeten

Comment

Thanx smokie dat zal ik ook ff bekijken want dit is zo vervelend.

Comment

Ik wil je Box wel leeg gooien maar dan heb ik je Inlog en WW nodig . laat maar even weten dan stuur ik je mijn email adres voor je Inlog en je WW.
            God was never on your side..

Comment

Het werkt intussen alweer zo te zien, ik kreeg daarnet een PM teruggestuurd naar Tuinbroek maar of t nou in de linker of rechter broekspijp aankomt da weet ik niet

Edit: paar typo's gecorrigeerd...
              sigpic

Comment

Ja en dan word het weer zoeken vanwege de vele zakken in de tuinbroek.
                MAAR eh het kwam nu stereo binnen.
                Zo ik doe gelijk ook ff mn update want die bladvoeding die ik gisteren gegeven heb daar zijn ze nog mooier van geworden.Werd wel nachtwerk.
                Maar zie hier de resultaten van mn noeste arbeid....
                Zo ze staan er mooi bij en het is dag
                31 vd groei.
                Nog geen bloei gespot.
                En ik heb 28 dagen voor gegroeid,en ook nog een keer overgepot.De volgende keer gaan ze gelijk in de grote pot.En ja ik wil dan 5 planten in 25 liter potten doen.M8 ik wil nog zoveel dingen doen.!!!!!!!

Comment

Flinke bos volgens mij heb je last van freggels

amede6y2.jpg

Grapje hoor
                  sigpic

Comment

Ja ik zie "het" nou het mag blijven hoor,als het nou ook nog de boel aanharkt en voed.
                    Ze hebben grote oren dan kunnen ze goed luisteren.

Comment

Ziet er lekker uit mister Tuinbroek! Ga zo Door!
                      Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                      Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Ziet er voor de moment veelbelovend uit Tuinbroekske , keep on the good vibes en die sletjes zullen je geven wat je wil bekomen
                        Succes verder
                        Grtz Reiko
                        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Thanx reiko we doen ons best maar kan je wel al vertellen dat die voeding heel goed is.Ik merk het aan de stammen die zijn veel compacter,soms had ik van die holle stengels maar de plant is steviger en goed beschermt.Ik ben er ook zo ingesprongen,oke ik wist wel dat er algen en andere dingen inzitten,maar in de wietteelt dat was afwachten.IK wou dat ik de recepten had voor deze voeding,dan komt het zeker op de markt als wietvoeding.Dus wie weet wat er nog uitkomt maar,ik ben dik tevreden.
                          @zoetstof he stadjer alles goed,ik had gisteren het geluk dat ik die oude xp pc op kon starten.Dat duurde lang,nou en toen alles gewist,en ik kon weer pm en. Ik wist wel dat het daar aan lag, maar xp is zo verouderd en ook niet meer veilig.Dus paniek voor niks.
                          Hoe gaat het nou met jou planten?Zal zo es bij je topic kijken,ik zal ff een lege fles schoonmaken en daar ff wat bloeivoeding voor je in doen mocht je dan weer in de buurt zijn.Of heb je bemeste grond,omdat ze nog geen tekorten hebben?Nou ik zet het voor je klaar.

Comment

Zo het licht gaat zo uit.
                            Last edited by tuinbroek; 8 May 2014, 13:13.

Comment

DAG 32 vd groei
                              DAG 4 LAMP 12/12
                              NOG geen zichtbare bloei,maar de lampen zijn net aan en de temp is 21*cel en de lv 45%.
                              En de planten zijn weer een paar cm gegroeid.Vandaag krijgen ze 10 ml Green Accelerator, Green Roots,en Green Leaf.Maar pas als ze een uurtje onder de lamp staan.
                              En de hoeveelheid water gaat naar 400 ml.Want ze beginnen steeds meer te drinken.

Comment

nice ! ziet er gezond uit toch ! mooi groen. hou vol !
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

Comment

Bezig...
                                X