Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Ben wel verbaasd over het resultaat met eigenlijk het gokken van de hoeveelheden. Nu benieuwd naar de bloei en de oogst. We zijn tegelijk begonnen, zelfde werkwijze bijna, ander soortje weliswaar, maar toch de moeite waard om het wat te vergelijken.
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Nou dat gokken hoeft nou niet meer ik heb gemaild met innogreen en hun alle resultaten en foto,s gestuurd en ze krijgen 15ml om de 7 dagen,2xin de week green leaf
      5ml spuiten en de wortelstimulator 5 ml meegieten.Dat heb ik in het begin gegokt,en ongeveer omgerekend want ze zijn gewend om gelijk een hele hectare te voeden of behandelen.Nu ik heb dat rustig opgebouwd en geen tekort, nog overvoeding,dus ik hou dit ongeveer aan.Tot de bloei dan krijgen ze green alround en de green nitro als booster,de bladvoeding mag je dan niet meer geven,maar bij deze die mag je dan 2xper week meegieten.IK hoop dat het zo blijft gaan.Geen paarse stelen,hebik nog niet gehad.Met de vorige kweek had ik het constant.Dus ja ik vind het zeer goed gaan.Ik zie dat de kleur er mooi op zit en de wodtels daar had ik me al over verbaast omdat ik ze in 1liter potjes had voorgegroeid.Normaal had ik dan wel dat ik niet de hele kluit er heel uit kreeg door gebrek aan wortels.Nu was het helemaal rondom wit van de wortels.

Mexican Haze
      K-train.
      Ze hebben net hun voeding gehad en staan op 660 watt(gavita boosd)
      Ze staan er mooi bij al zeg ik het zelf
      Ze hebben de man 500 ml water en voeding wat een zuipers zeg.
      Last edited by tuinbroek; 8 May 2014, 19:38.

Comment

IK heb wel paarse steeltjes, wat is dat dan? Naja, niet heel paars, maar lichtbruin/paars.

Comment

Kan kou zijn of tocht,maar het kan ook de soort zijn.Maar dan
          moet ik het zien.Maar dat is niet zo erg hoor.Eigenlijk moet je het meest naar de bladeren kijken staan ze mooi,of hangen ze,hoe is de vorm van het blad.
          Staat die bol of hol dat zijn de belangrijkste dingen en niet te nat en niet te droog.Ik heb wel een foto van deze kweek met paarse steeltjes.
          Zo erg was het bij mij en nou is het weer weg.En anders ff een foto plaatsen.

Comment

Om de hoeveel dagen geef jij voeding?

Comment

Ja met die voeding 1keer gewoon per 7 dagen en na3,5 dag daar tussen die bladvoeding.Ik gaf ze vroeger altijd teveel maar aarde is onze buffer dus er kunnen wel es dingen misgaan.Ik ben ook zon panieko dat ik ze te weinig geef of teveel maar dat krijg je vanzelf onder de knie.
              Maar die kweek hiervoor wel met bio voeding om de twee dagen maar altijd minder dan wat er op de verpakking staat
              En die voeding van jou is toch ook zon stroperig goedje?
              Dan is de bassis ongeveer hetzelfde.Nl melasse of algen.
              Je planten zijn mooi donker groen.Die strepen komt van je vsa.Maar je kan duidelijk zien dat ze goed in de kleur zitten.
              Let gewoon goed op verkleuringen en de vorm van de bladeren.

Comment

De dames gaan lekker, gaat ook goed met die voeding zo te zien.
                Ik zit te twijfelen tussen 2 soorten voeding nu weet niet welke ik beter kan gebruiken (als je wil kijken welke mocht je ervaring hebben met 1 van de 2, kan je mijn draadje kijken)

Maar mijn plantje is nu haar eerste 5 vingerige bladeren te maken :p maar begint het te leven haha

Succes met de kweek!

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

Hee tuinbroek, ja ik kweek met bio inderdaad (geen bio grond, wel voeding) IK heb ze nu 1 keer per week gegeven, dat gaan we dan desnoods verhogen naar 2 a 3 keer per week.

Ach, komt vast wel goed zolang er wat lekker rookbaars afkomt de eerste keer.

Comment

Daar gaat wel goedkomen hoor
                    Ja maar rustig verhogen he,want volgens mij heb je nog geen tekorten.

Comment

Zo dag 33 vd groei.
                      Dag 5 op 12/12
                      Zichtare bloei. Nog niet
                      28 dagen groei gehad.
                      Temp was 21*cel lamp uit
                      Temp zo 28* cel lamp aan
                      Gisteren hebben ze weer voeding gehad.Ik viind ze het erg goed doenn op deze voeding.Toen ik net foto,s maakte, verbaasd over de groei en over de kleur.
                      Kijk en oordeel zelf.
                      Feedback graag.

Zo nou wachten op de bloei die zeker zal komen.Je ziet gewoon verschil met andere keren en mn andere voeding,tot nu toe geen overvoeding en geen tekorten.Alleen maar goed.
                      Last edited by tuinbroek; 9 May 2014, 16:15.

Comment

Ze zien er echt wel mooi uit!
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Thanx rezpiet,ik moet zeggen dat het ontzetende goede voeding is.Het was in het begin moeiljk met het omrekenen maar ik wil nu niet meer anders.Nou nog de bloei,als ik dat ook goed krijg dan staat me niks meer in de weg om een mooie opbrengst te kweken.
                          Last edited by tuinbroek; 9 May 2014, 17:38.

Comment

Op wiet in het nieuws opp het forum heb ik de ingredienten van mijn bio.voeding gezet.
                            Nu kan iedereen voor zich zelf zien wat het doet,hoe lang het werkt,en hoe je het moet toedienen.

Comment

Mooie plantjes Tuinbroek, mooi kleurtje, en op weg naar de bloei, mooi zo
                              succes! Jack
                              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Thanx Jack
                                Ja op naar de bloei,ze zijn net zo oud als die van mike,maar ik heb langer voorgegroeid,dus ik verwacht wel een groeispurt de bloei in.Kan je zien hoeveel verschil dit maakt,hij had ze gelijk in grote schoenen,en ik moest ze overpotten.Dat scheelt wel een week.Ik doe ze de volgende keer meteen in grote potten.Nou hoop dat ze gauw gaan bloeien,dat is de mooiste cyclus van de plant.
                                Jij hebt de potten vol lekkere haze, ik ben ook echt een haze liefhebber.
                                Die Shining silver heb ik echter nog niet gehad.Geniet er van.
                                Last edited by tuinbroek; 10 May 2014, 12:51.

Comment

Bezig...
                                X