Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Hey hallo amnesia
    Het was een combi van te veel warmte en te dicht bij de lamp en een beetje teveel voeding/vocht.Heb de ene soort wat minder gegeven en dat klopt ook wel elke soort moet je eigenlijk anders voeden en verzorgen.Elke soort heeft zn eigen behoefte,s en daarom moet je ook altijd beginnen met minder voeding te geven dan de hoeveelheid die op de verpakking staat.

Comment

Groei.36 dagen(afgerond)
      Dag 2 vd bloei (voorbloei)
      Gisteren waren de top blaadjes wat getornd,is nu opgelost door de lamp wat hoger en wat meer water,gisteren hebben ze
      Green accelerator 10 ml per liter,Green Roots 5ml,Green Nitro21/2 ml(Bloeivoeding) en ik kwam erachter dat sinds ik een actieve inblaas heb ze elke dag wel een slok meer lusten.
      De blaadjes waren gelijk vanmorgen al weer oke.
      Zo de blaadjes staan weer mooi recht op.En we gaan de groeivoeding
      deze week stoppen en dan vol op de bloeivoeding over.

Comment

dat is nu is mooi groen wow tuinbroek die gaan lekker!!die voeding lijn doet het tot nu wel goed! ben benieuwd naar de uitkomst!Grtzz GDog
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Ziet er mooi uit kan me bijna niet voorstellen dat dit fout gaat.
          We blijven volgen.

Comment

Thanx CDog
            Ja ze staan er nu weer beter bij gisteren was de mexican haze helemaal vervromelde topblaadjes,met wat meer vocht en de lamp iets hoger en het is weer weg, de K-train bloeit nu volop maar de haze nog niet,een beetje voorbloei en ik heb net gekeken allemaal keurige vrouwtjes,overal tekens van de vrouwelijke bloei.En ik heb meteen maar even de grondlaag tot aan de rand bij gevuld.Dus tot morgen 1600uur hoef ik er niet meer bij.
            En van nu af aan elke dag wat water,dat vind ik beter dan om de twee dagen want ze stonden te droog.
            @mway laten we het hopen want iets goed afbloeien is ook moeilijk met voeding waarvan je niet alles weet,maar ga de bloeivoeding langzaam opbouwen,en dan maar hopen dat je het goed doet.Ik noteer wel alles in een groeiboek dosering en hoe de plant reageert.Dan is er al een bassis schema voor als het in produktie gaat.
            Last edited by tuinbroek; 15 May 2014, 20:52.

Comment

Hoi liefhebbers van het groene spul
              Het weer is nu eindelijk daar en zal nog een paar af,s onkiemen en op het balkon zetten.
              Dag 3 v/d zichtbare bloei.CQ voorbloei.De temp was toen de lamp aanging 21* cel en de lv tussen de 40 en 50% zonder de
              luchtbevochtiger die gebruik ik alleen in het begin,nu verdampt de plant genoeg om voor een natuurlijke luchtvochtigheid te zorgen.Ze staan er nog steeds heel mooi bij.Mooi van kleur en ze gaan als de K-train.
              En nog een overzicht in de tent wel
              met Hps licht.

Comment

t word tijd dat ik eens kom ruiken daar

00292006.jpg

Grapje.....
                lullomobiel-rutte.jpg
                sigpic

Comment

Zo toch nog een paar fotos van mn plantjes..
                  Zo de K-train is in de bloei,nou hopen dat het goed blijft met de bloei voeding

Comment

Ziet er goed uit @tuinbroek. Mooie bloei al. Nice
                    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

HoiStraicar
                      Ja ben net nog ff geweest ff bij de planten met een lekker rokertje en ik kom helemaal tot rust,heb je die foto gezien van
                      de snuffelaar,die gekke whitebud.Ja en nu komt het mooiste gedeelte van de kweek.

Comment

Dag 4 zichtbare bloei.
                        28 dagen groei.
                        De planten staan er nog steeds mooi bij.

De luchtvochtigheid en temp zijn deze hele kweek al stabiel.
                        Mocht het zo warm worden dan heb ik nog wel een cooltube of een licht spreader.

De K.-train loopt voorop met de bloei en zullen ook het eerst klaar zijn,want de andere is mexican haze.
                        K-Train in de bloei.
                        Ik wil de toppen zo veel mogelijk op een hoogte dus zal ik ze buigen.
                        Zo dat was het weer,ze krijgen vandaag alleen water.
                        De volgende voeding zal zijn de
                        GREEN LEAF, GREEN ALROUND,
                        en de GREEN NITRO.
                        Dan gaan ze pas knallen,ze zijn nog steeds flink aan het doorgroeien,zeg maar gerust groeispurt.

Comment

Mooi kleur hebben je planten! Ben wel es benieuwd naar die Mexican Haze, staat ook wel op m'n lijstje
                          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                          Jack Herer in scrog
                          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Hoi jack
                            Zal de volgende update de mexican haze,wacht zal er een pakken zo. speciaal voor jou jack in de voorbloei DE MEXICAN HAZE.
                            Zo en een van de toppen in de voorbloei
                            Zij zullen ook wel gauw in de volle
                            bloei gaan.Ze ruiken wel al lekker.

Comment

Lekker hoor.. Mooi groen ook ! Ff dagje water kan idd geen kwaad.
                              lijken ze nou zo gestrekt door de foto ? Of horen die internodes zo lang ?

Ga zo door !
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

Comment

Hoi shiva
                                Dat komt omdat het haze is die groeien enorm als de lamp is omgegaan de K-train heeft dat niet,en ja als het te gek word dan knak ik ze wel of lst met een touwtje.En de hoogste toppen zijn zelfs getopt.

EDIT:Ben direct nog ff gaan kijken maar alle toppen zitten op een hoogte dus ik maakte me al druk het licht aan de manier waarop de foto is gemaakt.Het is overigens precies 28*ccel en nog niks verandert terwijl het hier 20* was buiten.Nogmaals de twincontroller ik vind het een prima ding.
                                Last edited by tuinbroek; 17 May 2014, 19:13.

Comment

Bezig...
                                X