Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
He mike
Ja gaat prima maar ze krijgen overmorgen pas weer voeding
dit hoeft maar 1 keer per week.
Maar mischien ga ik dit 2x per week,en dan gewoon de helft.
Kijken hou ze reageren.
Thnks Tuinbroek! Mooie planten heb je! Heb vorig jaar es wat Mexican Haze kunnen krijgen en ben die nooit vergeten, was echt een vet rokertje!! dus sindsdien staat ie op m'n lijstje
Nou ben anders net heel wreed geweest tegen de dames heb de hoofdtoppen allemaal geknakt je leeft maar een keer,
Het kwam in me op en ineens zat ik bij de tent ze de nek omdraaien,geen enkele is gescheurd of doorgeknakt.
Gewoon heel voorzichtig draaien tussen je vingers en kracht zetten,je hoort knak en dan staat hij 90 graden anders om.Ik wil alle toppen op dezelfde hoogte.
Nou het valt niet meer terug te draaien.Ik volg gewoon mn intuitie.
De planten overleven het wel hoor.
Zeg maar scroggen zonder net.
Hoi Niik
Ze zijn echt geknakt he,als morgen de lamp weer aan gaat
dan zet ik ze ff vast ff met een t-wrap of van dat henneptouw dat heb ik ook nog. Of mn scrognet erover wel veel werk
en dan beschadig ik mischien mn plantjes.Het was ook vreemd want dit stond niet in de planning,ik werd er gewoon naar toe getrokken vreemd he.
En nee ik had nog niks tot mij genomen.Maar nu een lekkere martini met ijs en een dikke joint of 2 3 4.
He iedereen een mooie dag gewenst.
Hoi stemma
Wat een compliment.Maar zo bijzonder is het niet hoor,Als je veel leest en als je je thuis voelt tussen de planten,dan kan jij dat ook hoor.Kijk maar es rond op het forum,we leren van elkaar en helpen elkaar als je een probleem met je planten hebt.Hier komen ook mensen die eigenlijk nog nooit een plant heeft verzorgd,en na een keer hebben ze al een leuk resultaat, en hun eigen wiet.
Maar bedankt voor het compliment en wees welkom op dit forum.Ben je ook al bezig met een kweek?Want ik ben erg nieuwschierig.
Gr tuinbroek
Hoi mway
Ik was er zo op gebrand dat de toppen allemaal op de zelfde hoogte te krijgen dat ik dacht ze kunnen het hebben,dus waarom niet.Zal er ook weer iets van leren.Het leverde wel voordeel op want de lamp kon gelijk 15cm naar beneden,en ik zie wel waar het uitkomt,ga ze vanmiddag vastzetten in een soort van scrog.De toppen groeien toch wel omhoog.
Affijn de tijd zal het leren.
Trouwens mijn volgende kweek wil ik ook es mijn skils met scroggen proberen,Ik heb ooit 1plantje in de scrog gehad,en je moet alles een paar keer proberen.Om er wat van te leren.
Het eerste wat ik merkte met het knakken,was dat de celstructuur sinds ik deze voeding gebruik veel steviger is, het is net of de plant sterker is.Steviger en veel sterker.
Met de vorige voeding orgatrex waren de wanden van de stelen veel zachter en ook veel holler,nu zitten er veel meer cellen in de stengel,
waardoor de plant zn algehele conditie er enorm op voor uit gaat.
Aan het einde van de kweek zal ik dit hele proces uitvoerig beschrijven.
Niet om het een of ander maar als die voeding dikke shit was geweest had ik dat ook gezegd,en jullie hebben uitgebreid meegekeken omdat ik elke dag update,en jullie hebben kunnen zien hoe het de planten is vergaan.En zal ook doorgaan tot aan de oogst en de eerste rookbare wiet ook zo goed mogelijk te beschrijven.
Zo heb ze wel echt doorgeknakt en ze groeien nou met een bocht alweer omhoog,maar alle toppen heb ik nou op een hoogte.
Ze groeien nou allemaal op een hoogte zeg maar scroggen zonder net.Hoop dat het zo blijft,en ze allemaal mooi gelijk blijven.
Zo tot zo ver gauw lekker weer naar buiten,en van het weer genieten.
Komt weer helemaal goed!!!!!
Hoi zoetstof
Hoe bevalt het studenten leven?Kijk maar als je ff belt.
Je moet morgen weer naar school zeker.Je bent nou toch ook zo klaar met je planten.?
Ga nog ff kijken.
Nou ging net nog ff kijken en volgens mij heb ik een herma,of het moet vrouwelijke bloei zijn.Er zit nog geen steeltje aan en dan dat knopje.
Dan is het toch gewoon bloei?
Als het wel zo is gaan ze weg en haal ik nieuwe.Het zei zo.
Comment