Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Thanx Reiko
    Ja geduld hebben, ik stond waarschijnlijk achteraan toen ze het geduld uitdeelden.
    Ik heb er niet zoveel van maar door het kweken krijg je het wel.
    De natuur kun je wel aansporen,
    maar de natuurlijke processen
    hebben gewoon tijd nodig.Dus ik begin maar met knippen van
    mijn oogst.
    Laters
    Tuinbroek. :eek:

Comment

Nou daarom heet het experimenteren affijn opgeraapt en we gaan vrolijk verder.Ik zag al wortelpuntjes, stinken
      dat spul, en mijn vrouw
      gauw alles opgeruimd mijn maatje hoor!!!!
      Had ze lekker op de vensterbank gezet tot ik ff naar buiten keek boem

Comment

Zo terwijl ze gevallen zijn,
        zijn er nu een paar uur verder al allemaal wortelpuntjes ik zou ze morgen al kunnen poten, en dat vind ik supersnel, je kan het ook meegieten,
        en in de modder geef je zo gauw ze er bovenstaan
        green roots en na een paar dagen begin je al met voeden en in die voeding zit zoveel; zodat je gelijk begint met een sterke plant.
        Het is moeilijk te zien maar er steken al wortelpuntjes naar buiten, die zou je morgen kunnen planten. Morgen foto's
        Er zijn nu in totaal 15 onbekende zaadjes in het glas.
        waarschijnlijk herma, s, maar het gaat om het ontkiemen
        Gezellige avond mensen dr is tijd voor het forum, en nu is het
        Chillen met mn vrouwtje
        Gr tuinbroek
        Last edited by tuinbroek; 1 March 2014, 19:24.

Comment

Setje gearriveerd tuinbroek, nu kun je eraan beginnen!
          Zaadjes gaan idd snel dan, nog spannend ook aangezien je de soort niet kent.

veel succes m8

Grtz

Comment

Nou eigenlijk gaat het om een beetje te leren en die zaadjes zijn misschien ook wel herma, nee de echte grow word die mexican haze en K-train.
            Misschien dat ik Er wat op de dijk zet, gewoon om te leren.

Comment

Nou er zitten een paar wortelpuntjes aan maar wat wil je het was op de grond gevallen en de zaadjes waren ook al een jaar oud, en hebben nooit koud gelegen en in een doos met vloei, grinder, wiet.Dus niks verloren.

Comment

Zo de kiemtest is toch gelukt, terwijl het mislukte
                doordat de hele meute op de grond lag.Ik heb ze gewoon weer in het glas gegooid, je kan dit ook in het medium zelf doen, dus bij de aarde of stektray.Ik leg ze weer terug tot morgen.
                :eek:

Comment

mmmhmmm........
                  Ontkiemen lukt dus al met je produktje
                  Ben benieuwd naar je kweekje k-train !!!
                  Geniet van je mooie oogst tuinbroekske, ik zal nog een weekje geduld moeten hebben.
                  De calixen en vossestaartjes beginnen zich nu mooi vormen , ik zit nu op 11 dagen spoelen en kan al zeggen, dit wordt een lekker rokertje!!!
                  Succes verder ik volg je images (4).jpg
                  Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Thanks Reiko
                    Het hangt lekker te drogen, alleen die laatste die heb ik helemaal schoongespoeld en nou ff dat nieuwe middel gegeven, daar zit alles in.
                    Ik wil gewoon dat die toppen hard worden zodat ik haar kan oogsten.:eek:

Comment

Zo de kiemtest met green
                      Accelerator is toch gelukt.
                      Let wel deze zaden hebben wel een jaar los in mijn draaidoos gelegen, met een grinder, vloeitjes
                      en wiet,en toch ontkiemt
                      in de zaden weker.
                      Die kunnen zo in de aarde.

Comment

Begin de dienstregeling hier nog een keer te lopen of is die vent nog steeds niet onder die kuttrein vandaan.

Comment

Nou mway
                          Ik moet nog de tent oppimpen, een andere dimbare esva of een cooltube of beide en dan nog een nieuw filter.Dus dat heeft zn tijd nodig.En ik ben een soort van schema voor die voeding
                          aan het maken, het is allemaal omrekenen en kijken, het is geen kant en klaar spul zoals een set van plagron.Er is een middel dat werkt 30 dagen, en bladvoeding.Ik overleg voor dat ik begin nog ff met die ruud van innogreen.Maar dat kiemtestje heb ik al gedaan, en dat ga ik gebruiken in het begin en
                          dat kan je ook meegieten en je zaden gelijk in de aarde.Ik heb het nog druk genoeg, en helaas net als bij de trein gaat het wel eens mis.Er komt ook nog controle omdat ze vermoeden dat hier asbest in de huizen zit.En dat is nog afwachten wanneer ze komen.Dus we moeten maar geduld hebben.Wil ook niet gepakt worden.
                          Laters Tuinbroek

Comment

lekker hoor hopelijk heb je een goed filter want die Mexicanen stinken je hele huis bij elkaar

Succes!!

Comment

Je hebt gelijk eerst de boel 100% op orde dan kan dat ieder geval niet tegen zitten.
                              We wachten af.

Comment

Ja moet wel ff eerst deze drogen nog een afbloeien en dan alles beter, mijn filter is al tig keer gebruikt, en begon voor het eerst te stinken, en straks met de warme temperatuur moet ik wel een dimbare
                                Esva.Want volgens mij past op deze Bal geen cooltube.Ik hou m wel voor de winter, want dan zijn ze ideaal.Affijn het zal nog ff zn tijd moeten hebben.:eek:

Comment

Bezig...
                                X