Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

@mway ik heb de jiffy tabl al ingewaterd en laat ze ff indrogen en dan hup wat aarde er omheen in de propagator.
    @thugs hoi ja ik zal denk ik maar een ander topic van maken anders is het ook niet helemaal eerlijk voor wie op ranking en kijkers let, dan ben ik dat liever voor,want dan zou ik al 7000 kijkers hebben voor een topic wat net begint.IK weet ook niet precies hoe de regels hier voor zijn.
    @whitebud,ja wel netjes hoor die doosjes zijn perfect,de zaadjes liggen zeker op schuimrubber.Wat ik zal gelijk es een open poppen.Nou ze hebben er een flyer over gedaan,en eh ben jaren safekraker geweest dus heb een vaste hand.Net weer een klein safeje gekraakt van GC.
    Nee echt keurig verpakt en met zorg geopend,dus niet gaan rukken als een dorstige woestijn bewoner die zn blikje water niet open krijgt.hahaha
    He en allemaal een leuke avond

Comment

Hoi tuinbroek sorry hand de link er even bij moeten plakken :p

Ik wilde gaan toppen maar zit net te kijken maar tussen de nieuwe bladeren zitten alweer nieuwe sprieten met bladeren dus ben nog even aan t vogelen wat ik nu het beste weg kan halen

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

growerschoice nieuwe verpakkingen?
        succes man!!! bij mij waren t goede zaden
        die special strawberry kush was ik wel heel benieuwd naar misschien zet ik die nog wel of anders voglend jaar
        ff kijken wat ie bij jou doet
        succes!! laterr
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Thanx poepzak
          Ja ik hoop dat het mooie stabiele planten opleverd maar ik heb nog niks rots over GC kunnen vinden dus we gaan ervoor.De doosjes zijn ideaal de zaden liggen in een bedje van schuimplastic en goed beschermd.

Comment

Hoi medekwekers
            Heb toch maar besloten om een weekje met mn vrouw op vakantie te gaan.Zo gauw als we terug zijn,dan ga ik weer hard aan de slag,maar ik leef niet alleen en ze staat altijd
            vierkant achter mn kweek,dus nou maak ik lekker een weekje vrij en gaan ff een weekje naar
            een of ander huisje.
            Ik wens jullie ook veel mooi weer en hou ze groen.
            Laters
            Tuinbroek.

Comment

Zo is het tuinbroek, ga maar lekker weekje met je vrouw op vakantie. Veel plezier !
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Geniet van het weekje vakantie.

Comment

Dat is ook zeker belangrijk beetje quality time samen.

Veel plezier geniet er van.
                  De groeten
                  (ook aan mevrouw tuinbroek )

En tot horens

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

Veel plezier kerel! Ben benieuwd naar het volgende verslag!
                    Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                    Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Geniet ervan met de vrouw! Ontspan ze, heb je wel verdiend . Groet'n!

Verstuurd vanaf mijn LG-P710 met Tapatalk
                      Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

Schoffie's Geschoffel 2014

Comment

Fijne vakantie
                        sigpic

Comment

Dan wens ik jullie beide een fijne vakantie toe en geniet er van.
                          Zien je later wel weer.

Comment

Nou medekwekers sta op het punt om te gaan rijden,heb een leuk huisje gehuurd in vielsalm
                            ff boven Luik het begin van de Ardennen,midden in het bos met zwembad.Heb lekker een zak wiet mee en de hond kon ook mee,anders had ik het ook niet gedaan,want op mn vrouw na is dat mn maatje.
                            Bedankt voor alle goede wensen en moge al jullie kweekjes voorspoedig
                            gaan.
                            Tuinbroek

Comment

Geniet ervan met jullie 3'tjes, je gaat er vast tonnen geschikte guerrilla plekjes tegenkomen :-p
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

aaah je zakt af naar het prachtige belgie tuinbroek ja kan misschien mee mensen overtuigen om zondag voor VLD ofzo te stemmen! dat wij hier eindelijk ook is legaal wiet kunnen kopen veel plezier! je hebt wel al geluk met het weer!

Grtz G
                                Last edited by GDog; 26 May 2014, 11:25.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Bezig...
                                X