Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Ik weet niet wat er met jou en angel is.. Maar om je nou zo druk te maken snap ik niet, de man zegt in dit topic niets verkeert.. Hij vroeg je iets en je opent ee. Apart topic ervoor.
Wat HJM betreft, je hebt het inderdaad wel beweerd, dus hij heeft t recht om het te vragen.
Verder, ziet er netjes uit, kweek op jouw manier en laat eventuele kritiek in je opnemen en denk erover na. Doe je er niets mee, dan niet. Zelfs iemand die 10 jaar kweekt kan nog leren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ja en dat zal ik nooit tegen spreken maar hier zitten heel andere motieven achter.
Ik heb gezegd dat het middel dal belooft te doen en dat ik dat test lees dan es goed mijn verhaal.
Doe dan relax, draai en rook er een en kweek je soortje met je speciale voeding en laat de rest (niet de mensen maar de zaken) voor wat het is.. Relax and peace toch?
Eindresultaat dat telt en ik ben benieuwd wat het wordt en of er verschil is (aantoonbaar) tussen andre voeding
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Zo mijn plantjes zijn 5 dagen oud en ze hebben gisteren bladvoeding gehad.Dat gaf nogal wat opwinding want 4 dagen oude plantjes hebben niks nodig.En opeens heb ik geen verstand meer.
Ik werk met een voor de wietteelt nieuwe voeding en daar word duidelijk gezegd zo gauw de zaailing 2 blaadjes heeft kun je langzaam aan beginnen met voeden.
Nou volgens Angel 666 was ik een mongool enz. enz.Jullie hebben allemaal mijn resultaat gezien.Ik heb weinig commentaar gehad, maar wel coplimenten.
Dus Engel eat your hart out ik kweek op mijn manier, wat kweek jij want ik kan niet veel kweekverslagen van je vinden.Maar ale ik doe het zo als ik het doe en voor goede critiek sta ik altijd open.En er is altijd normaal te communiceren behalve als je iemands overleden geliefde erbij haalt en dan de brutaliteit hebt om dan te denken dat ik zo maar met jou praat, je bent nog geen kerel genoeg om je excuus aan te bieden.Als je in mijn stadje had gewoont was het ook niet bij een gesprek gebleven.
Dus knoop nou maar in je oren dat ik met jou niet wens te communiceren.
Tuinbroek
Ik doe gewoon mn ding en begrijp het niet meer hoor ik test een middel dat dingen zegt te doen en dat heb ik herhaald ik kan het nog niet eens staven want het loopt nog.Maar wat zou jij vinden als jou gesponsorde kweek vervuilt word met ding die ik nooit beweerd heb.En ik wil het voor die sponsor niet verknoeien.En dit is het laaste wat ik erover zeg.
Peace
Maar mensen zullen altijd wel een mening hebben tuinbroek en al helemaal op een forum. Ik snap je frustratie aan de ene kant wel dat je een goed verslag wil hebben voor je sponsor. ik krijg ook wel eens tips of aanmerkingen waar ik zelf denk niet zo veel mee te kunnen.. Dat moet je dan lekker laten gaan en niet op reageren als het je niet aanstaat! Rol er vanavond nog lekker een en dan komt alles goed👍! Plantjes zien er mooi uit! En heb er wel goed vertrouwen in dat je vast en zeker een lekker wietje vanaf gaat halen! Ga zo door! Gr.
Ik ben benieuwd naar jouw voeding tuinbroek is het al te bestellen of nog niet ?
Jou plantjes zijn na 4 dagen stuk mooier als mijne ik heb nog maar ukkies maar naast de voeding heb jij ook 10 jaar ervaring meer haha ben benieuwd naar de rest van je verslag! Ik zet me stoeltje neer hier.
Heb trouwens op de site gekeken ga denk ik maandag een bestelling plaatsen.
Hoi Tuinbroek, ik lees ook even mee . Ik dacht dat bij een 90x90 tent een passieve luchtinlaat genoeg was. Maar als ik je setup lees en wat je allemaal met je fancontroller kan regelen wil ik ook wel investeren in een fancontroller. Kan dat ook met een passieve inlaat ? Ik vind het leuk om zo uitgebreid te lezen over hoe jij deze voedingslijn ervaart, ik ben een newbie en van alles leer ik. Je plantjes staan er mooi bij, dus tot nu toe werkt het allemaal prima.
Thanx amnesia88 en jij ook steffa.
Als je wat van deze voeding wilt kopen moet dat via tuinkenner.nl Maar je kan het beter nog ff afwachten, Want het is nu nog wel een gedoe.Ik werd net wakker en ben ff gaan kijken omdat ze gisteren voor het eerst voeding hadden gehad, nou ik ben er heel tevreden over en wou eigenlijk wel een time laps foto willen maken zo snel groeien ze.Wat ze gehad hebben zijn planthormonen, ziekte bescherming dmv de zaden in een vloeistof te weken voor het ontkiemen.Ik stuur mijn berichtjes via tapatelk en kan geen pdf bestanden hier heen uploaden daar staat alles in.En alles is op algenbasis met vele toevoegingen.Het is een bedrijf dat zelfs golfbanen onderhoud en erg dure tuinen die maken ze ook.
Kortom een jong bedrijf die wel eens wil weten of hun product ook in de wietteelt.Voor die pdf zoek ik nog wel een manier, zodat iedereen goed kan lezen dat zelfs zaailingen wel voeding kunnen gebruiken.Dan zeggen ze ja maar ze hebben geen wortels nou ik zal de zelfde foto, s van het zelfde plantje steeds laten zien.Dan is het voor iedereen duidelijk dat er meer voeding is dan canna en plagron.Toen de led verlichting kwam was ook iedereen sceptisch.
Nou laat ze mij maar een gek vinden met mijn manier maar ik heb wel mijn potten goed vol met weed, dus doe uk vast wel iets goed.
Bedankt voor de leuke
reactie.
Tuinbroek.
Ik maakte al reclame voor Innogreen toen het nog Bio Nova was.
En dat was ook hier op JD.
Niks nieuws dus.
Wij wijzen het product niet af, maar jij strijkt ons af en toe tegen de haren in.
Misschien dat het komt doordat jij dingen schrijft die je ergens gelezen hebt en dan doet alsof jij het bedacht hebt.
En dan ga ik natuurlijk om uitleg vragen.
Als jij dan kwaad wordt is dat alleen maar een teken dat je geen feitelijke kennis hebt.
En dat geeft niets, zo zijn er meer begonnen hier.
Dus, ik hoop dat je wat aan deze feedback hebt en dat de test goed uitpakt.
Maar weet wel dat er weinig nieuws onder de zon is, behalve de verpakking.
Nou en heb jij geen duizend in de week gehad? Hahaha ze kunnen je ook van alles wijsmaken, maar ik heb nooit gepretendeerd dat ik vol kennis zit.Dit spul is niet van bio nova zo veel kan ik je wel zeggen, ik heb alleen maar gezegd wat op de verpakking stond en die is nog niet eens de juiste verpakking.
Ik heb alleen gezegd dat hoort het te doen.
Ik werd belachelijk gevonden omdat ik 4 dagen oude zaailingen voeding gaf, nou heb goed nieuws ze groeien wel 2 keer zo rap.Het is net als vroeger , als mensen toen rie
pen dat de aarde rond was werden ze ook voor gek verklaard of belachelijk gemaakt.Ik ben een man van 56 en al zo geseteld dat ik mij nergens meer druk over hoef te maken, ik hoef ook geen lamp te ruilen voor zaden ,die koop ik gewoon.Ja maar daar kan ik weer iemand blij mee maken.Ja jezelf zeker.En ik weet niet hoe oud je bent en dat intreseerd me ook niet maar ik laat me de bek niet snoeren.Je had een hekel aan mensen die zomaar wat roepen staat op je profiel maar je doet er net zo graag aan mee.
Ik heb nergens geroepen dat ik dit zelf bedacht heb.Ik heb alleen geroepen wat ik gelezen heb en nee ik kan het nog niet staven, maar het expiriment is nog maar net bezig, maar dat je zaailingen geen voeding moet geven heb ik al onkracht want ze staan er stralend bij.Nee ik was een mongool om zulke kleine plantjes al voeding te geven.Wat het weken van de zaden levert ook allerlei voordelen op nl.
Geen schimmel of andere ziekten.En je zegt ook dat er weinig nieuws bij is, ,terwijl je zelf een esigaret wil ombouwen.
En er met een ander zijn uitvinding een hulpstuk verzinnen zal dan ook wel niks zijn, want zoals je zelf zegt er is weinig nieuws onder de zon.
Maar wens je toch succes.
Comment