Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Zo de heft is al binnen nu nog alles in elkaar zetten en dan gaan we richting
    Mexican haze.Maar geduld want ik wil het perfect doen, mn kweek
    apparatuur daar moeten dingen van vervangen worden dus, en dat duurt ff maar ik kom terug.
    Gr tuinbroek

Comment

Zo alles is binnen, nieuwe esva, nieuwe inblaas.Alleen het filter nog en dan gaat alles los, alles schoonmaken ook de afzuiger, en ik maak een nieuw schakel bord.

Comment

Dat word een schot op de hoofdvogel
        tuinbroek ik wacht benieuwd af naar die nieuwe setup en kweek van je

Comment

Ff afwachten dan. Spannend!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
          -

Comment

Fijn dat alles binnen is! Ik heb ook eindelijk sinds vandaag alles binnen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Hoppa en tuinbroek gaat van start.
              Mooie upgrades m8 op naar mooie resultaten.

Comment

Hoi luitjes
                Nog ff dinsdag controle voor die asbest en dan alles upgraden.Als ik jullie vertel dat ik wel 3 jaar met mijn filter heb gedaan en nu de laatste keer pas wat geur, zo waar als ik tuinbroek ben.En het jeukt je wil wat verzorgen ik weet wel dat ik op een tof forum zit.Ik wil zo snel mogelijk weer die plantjes zien groeien.:eek::o
                Heeft me goed te pakken, mn vrouw zei neem maar gauw weer plantjes, maarja die fucking club van de huizen bezitters.Ik heb nergens asbest kunnen vinden.Ze zeggen gewoon huizen van die leeftijd
                zijn verdacht.Nou ja ik alles gepoetst in de kweekkamer, en alles met grafiet ingespoten (ventilator) en helemaal schoongemaakt van binnen.
                Dus kom maar op zaadjes!!!!!.
                Tot gauw medelotgenoten.

Comment

Superr!

Ik ben benieuwd tuinbroek, de mijne zijn nu net 2 dagen in de zichtbare bloei!

Comment

Ja heb net ff je topic gelezen, je plantjes staan er goed bij, ik denk dat ik morgen al zaadjes laat ontkiemen,maar ik moet nog de elektrische boel goed aan sluiten.Ik gebruik altijd een los relais,maar ik koop maar een klein schakelkastje voor 2 lampen en een kachelcontact.Zo liet de mabo ook vallen gelukkig op een doos.Nou je ik ben gauw weer up and running.
                    Mexican haze en k-train.
                    Allebij sativa de mexican 100% en de train volgens mij 80%

Comment

Zo wij hebben geen asbest in ons huis , de zaden zijn net uit de koelkast en dan ga ik ze morgen even voorweken in een middel wat er speciaal voor is, van INNOGREEN.en dan morgen ff zaai en stekgrond halen en dan gaan we los.Nieuwe ESVA
                      en een nieuwe actieve inblaas, en een nieuwe controller. Het filter vervang ik ook, die heeft 3 jaar gedraaid en geen luchtje wat je kon ruiken.
                      Ik ontkiem Mexican Haze en K-train.Die week ik voor in Green Leaf 0, 5%
                      Het gewas word er sterk van.En later geef je het als bladvoeding mee 0, 3%.
                      Dit is de hele voedingslijn.
                      Green leaf:
                      Verder is het een energiebron voor bodembacterien
                      Versterking van plantstruktuur en opheffen van plantstres
                      Vitaminen (B1, B2, B6, C, Niacine, Collin, etc.Versneld de celdeling en maakt co-enzym
                      aan die de energie overdracht versterkt.

Comment

Gooi die lamp maar aan tuinbroek en gelukkig geen troep in je huis dus ook veilig gewoond.
                        Knallen met die handel.

Comment

Ja mway had niet verwacht dat het zo zou trekken, ik kan niet meer wachten.Maar heb nog wel wat te doen hoor, alles opnieuw aansluiten,
                          afstellen en ff proef draaien, als mn zaadjes dan zaailingen zijn gaan ze hup de tent in.
                          Trouwens lekkere soortjes bij pick en mix.
                          Grtuinbroek

Comment

Wauw! Ziet er goed uit tuinbroek! Daar ga je vast hele mooie dames mee grootbrengen! Word vast en zeker een mooi verslag!

Comment

Op naar een volgende goeie kweek tuinbroek!

Comment

Bedankt voor de feedback, de davin schakelklok is ook net binnen, het stikt van de lege dozen, en een hoop verpakkingsmateriaal dat is het enige nadeel van dingen kopen op internet.
                                Zo ff een plaat hout ophalen en daar komen alle elektrische componenten op, schakelklok, fancontroller,
                                Esva, en een aantal stekker dozen.Kortom veel veiliger want er lagen wel eens losse kabels op de vloer, en ik ben wel es blijven haken.Dus dit alles word een hele verbetering.Eerst maar eens naar de gamma.Draadeindhulzen, slangenklemen, schroefjes, affijn de meesten weten wel dat je altijd onverwachte dingen tegen komt.Zo hasta la pasta ga ff eten en dan zien jullie mij terug als alles staat, hangt en aangesloten is.En de zaden ontkiemt zijn.Ik zal van elk aspect uitvoerig alles beschrijven, zodat er iets van geleerd kan worden.Van mijn fouten kan een ander weer leren.
                                Want neem maar van mij aan er gaat altijd wel es iets
                                Tevens wil ik even mijn voedingssponsor bedanken voor alle spullen.En Ruud je kan alles volgen op jointje draaien.
                                Gr tuinbroek.:eek::o

Comment

Bezig...
                                X