Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Collapse
X
-
Nou mway zo snel gaat het niet,maar wees welkom ik ga eerst een heel nieuw schakelbord maken waar alles opkomt
de fancontroller, de schakelklok, grote stekkerdoos, en ik heb een digistar die er nog op
moet, dus het duurt nog ff.
Lig nou apestohigh op de bank, en we hebben ook nog een vrouwtje en een hond.
He nu ik je toch app ik kan nou mooi een 400 watt dimmen naar 300 dan moet ik nu toch makkelijk een temp kunnen houden
van 25*cel? En als het buiten warmer word toch ook wel.En die nieuwe voeding is ook ff wennen.
De meesten kun je ook als bladvoeding gebruiken, en je kan het ook gewoon geven in de bloei.In feite een 4 fasen voeding + wortelstimulator die ook plantstres tegengaat.Het lijkt allemaal goed spul.
Dus nog ff wachten want haastige spoe........
Tuinbroek
Comment
-
Ja mway zoiets hadden we toch afgesproken?!!!
Ik zit alleen snel zonder ruimte voor 5 fruit lebanon erbij, en de voeding daar moet ik zelf een soort van schema voor maken.En dan ook nog opletten op geslacht word me dan wat te veel van het goede.Hoe snel wil je dat realiseren? Anders moet jij ze erbij onkiemen en dan houden we alles .mooi bij elkaar.
Als ik maar wat lebonana zaad er voor terug krijg.
En mocht het een gigantisch succes worden dan delen we de buit.Dus wat mij betreft gaat het gewoon door.Op naar de super fruit drugs.
LEBONANA:En geraffineerde fruit mix in wietform, je rookt vitaminen zoooooo lekkkerrr.Deze is ook wreed hoor die kruising met amnesia.Je proeft toch de fruit beter naarmate ze langer gecuurd heeft.
We hebben het er gauw over morgen ff proefdraaien en dan weer knallen, dat dimmen en boosten van de lamp maakt het veel makkelijker.En ik heb nou actieve inblaas dat komt wel goed.Als je de kleine dingetjes ook rekent dan loopt het snel op.Adereindpluggen, ducktape, snoer, etc etc.
Affijn voor je draait kost het wel een paar knikkers.
Maar dat heb ik er graag voor over hoor, ik had gewoon direkt die gavita moeten kopen, die 600 watt van bal heeft 1 ronde gelopen, maar zomers zijn ze waardeloos.He mway we praaten nog.
Tuinbroek
Dit is de fruitigste en al F2 zullen we die gebruiken?
Comment
-
Zo nog ff gauw naar tuinland geweest en de laatste dingen aangeschaft, karwei en gamma geen adereinhulzen dus kan nog niet starten.Heb wel turfpotjes gehaald en een klein propagatortje, plastic etiketten, en 2 slangeklemmen.Vanavond de zaden voorweken met een produkt van innogreen, versneld het aanslaan als zaailing en helpt al bij het groeien.En dan morgen naar de electroshop voor adereindhulzen.Als je bv een tent compleet koopt staat er altijd bij alles wat nodig is om te kweken.
FORGET IT je hebt nog zoveel kleine dingen nodig.Nou draaide het wel goed maar alles moet een keer vernieuwd worden, of je hebt het niet in huis.Nou ga in elk geval mn zaden ontkiemen, en dan maar ff een dag onder de spaarlampen en dan morgen echt starten.
Een goede voorbereiding is het halve werk.
Comment
-
Zo de zaden staan te weken, te weken? JA.
Dat is de green leaf dan springen de zaadjes open en nemen allemaal natuurlijk antibioticum op en beschermd extra tegen ziekten en plagen.Bevat aminozuren, sporenelementen, enzymen, aloine, barbaloin.
Kortom het onkiemen van moeilijke zaden is verleden tijd.De turfpotjes heb ik er ook mee behandelt.
Zo ff natte voetjes halen en dan in de voorbehandelde turfpotjes.
Verder kun je dit middel de hele teelt meegeven om de 7 dagen.
Zo de wachtende turfpotjes en daar gaan met een uur de zaadjes in.
En daar zaai en stekgrond omheen behandeld met green leaf.
Als ze eruit piepen dan weer een update van de Mexican haze en de K-train.Last edited by tuinbroek; 4 April 2014, 16:36.
Comment
Comment