Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Ja ik ook kan niet wachten, heb niet in een keer door kunnen gaan met kweken, omdat er een asbestcontrole was en ik alles wat heb verbeterd (nieuwe lamp, controller,
    Esva gavita dimlux, dus ik sta te springen om snel weer s, morgens bij mn plantjes te zitten.Kweken is een zeer verslavende bezigheid, en dit is ook een leuk forum. Als je hulp nodig hebt of een tip
    gewoon vragen en er zijn altijd mensen die reageren.Dus op naar weer een leerzame kweek.
    Ik ben benieuwd hoe dat green leaf iets bijdraagt, het klinkt wel logisch want zo gauw je zaadje de grond ingaat is het al kwetbaar voor schimmels en andere ziekten.We gaan het zien.Verder zal ik deze kweek compleet met voor mij nieuwe voeding doen.Dat is gesponsord door innogreen.En dat is wel wennen.:o:eek:
    En nu maar geduld:mad:

Comment

Lekker bezig man. Is inderdaad een mooie update van je kweekruimte.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Thanx wietefras spring er maar gauw op als de K-train van start gaat, helemaal naar de mexican haze, gaat een leuke en leerzame reis worden.:eek:
        Ze staan nou constant op 23 graden en 70% lv in de propagator.Hoop dat die zaden
        weker, stimulator zn werk doet en 100% ontkieming te weeg brengt.Want vaak haal je dat niet, tenminste ik niet.En daar kunnen vele oorzaken voor zijn,
        mischien dat die "kiemstimulator" je meer kans geeft op 100%.Ik kan niet wachten.
        Ze zijn op 4 april om 16.00 uur
        in de turfpotjes gegaan.

Comment

Met je ontkiemwijze die je nu hanteerd ga je er geen 1 verliezen.
          Ik gebruik alleen water en de laatste 41 zaden is inclusief 10 testers zijn alle opgekomen.
          Zodra de wortels eronder door komen gaan ze op een bedje stekaarde 5cm ongeveer en de rest in de grond die ik de kweek gebruik.

Comment

Ja ik zet de zaailing ook altijd met een laagje zaai en stekgrond in de lightmix die ik zelf opwaardeer alleen nu water ik gewoon lightmix in met dat nieuwe spul.Je kunt het als bladvoeding geven, je jan het met de bloei gewoon geven.Ik hoop dat het gaat lukken.
            En kan ze zelfs bellen bij problemen, dus dat komt wel goed.Ik zit nu al steeds naar de propagator te loeren, veels te vroeg m8.
            Komt ook omdat ik niet in een keer door kon.Maar zou dat kweken nu niet willen missen.We gaan het zien.Stond erbijen ik keek erna!!!!!!! Jaaaaaa
            Draai nog een fijne toeter en ga naar lalaalaland.
            Lebonana klinkt wel lekker.:eek::p

Comment

Ik vind het in ieder geval een lekker klinkend soortje die lebonana weed soortje

Comment

Comment

Zo er is al leven in de propagator, dit is mijn eerste keer met jiffy potjes, en ze hebben in de zadenstimulator gelegen.
                  Die vloeistof geeft het open gesprongen zaad extra bescherming tegen schimmels, plantstres, in de acelerator die je in de groei gebruikt zit dat middel ook het gaat temperatuur verschil en wat daar uit voorkomt voorkomen.Ik bedoel het is ook mijn eerste keer maar ik heb geweekte zaden al na een paar uur hun staartje laten zien.Dat is ook een voordeel want je kan hem dan met de wortel naar boven?, ja de wortel naar boven dan verliest ze veel beter haar helmpje.Monty heeft dat heel duidelijk gemaakt.Heb jij wel eens een boer gezien die zn zaadjes er netjes inzet, welnee dat doet de regen.:o:eek:

Comment

Ff een kijkje bij de couveuse volgens mij voel je je net zo als je een kind krijgt, is er al leven.?
                    Ja de eerste witte puntjes die piepen door de turf heen.lol
                    Nou je moet me op mn woord geloven.kut condens klote camera

Comment

Zo wij vieren de geboorte van:o:eek: Mexican haze en K-train, nou binnen 2 dagen met ontkieming erbij.
                      Zo nou eerst een foto anders denken jullie nog die tuinbroek liegt ook alles aan elkaar.HAHAH LOL

Comment

Jeeeej wat gaat dat snel bij jou zeg haha! Succes tuinbroek

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Thanx matthijs
                          Nu zo gauw mogelijk de tent in en knallen.Ik heb lekkere voeding voor ze.
                          Zo gauw er de eerste blaadjes erop zitten krijgen ze gelijk bladvoeding en trichoderma bac,voor een uitbundige wortel groei.He we draaien weer heerlijk, lekker af en toe naar je plantjes kijken.:eek::o

Comment

Zo ze staan er alle negen boven, ik zoeken naar dat zaadje die niks deed, een K-train.Maar heb de hele jiffy uitrmekaar gehaald en heb niks weer gevonden dus er is met het zaaien iets fout gegaan.Dus ik heb 4 Mexican haze en 5K-train om mee te growen.Ik ga ze denk ik morgen overpotten.

Comment

Of ze is gevlucht.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja dat zou ook nog kunnen mischien was het wel een crimineel zaadje uit het oostblok.Nou ze staan er mooi boven, ik ben nu alles aan het aansluiten.De davin en de
                                Gavita 600 ook aangesloten, nu de afzuiging en dan gaan ze morgen in de tent mischien eerst nog ff in een klein potje, moet nog lightmix halen.Straks nog ff de nieuwe controller aansluiten en dan alle snoeren veilig wegwerken.En nog een extra inblaas bijplaatsen.
                                De controller stuurt ze zo aan dat er altijd overdruk in mijn tent heb.:o
                                Laat de zaailingen nog een nacht staan en dan morgen gelijk in de grote 11l potten.

Comment

Bezig...
                                X