Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Zo de zaailingen staan weer in de tent, zo nog ff overpotten en de lamp brand al keurig gedimd, dat zijn toch wel de ferrarie, s van de ESVA's.
    De zaailingen staan op 300 watt.

Comment

ik volg interessant, ben benieuwd naar de K-train, positieve verhalen over.
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Zo ze staan al lekker in de tent gebroederlijk samen.
        K-train en Mexican haze.
        De lv loopt al op door de vermister.Ik laat ze bij zulke kleine zaailingen oplopen tot 70% lv.Zet zo de klok op 18/6
        Ze krijgen morgen green accelerator en wortelstimulator.

Zo en een close up.
        Nou er is nog een gesneuveld die was al geknakt, een zaailing buigt niet die knakt.Nou ja van elk nog 4 ga ik ze wat vaker toppen, of zelfs scroggen, maar het zijn twee verschillende soorten.Ga toch maar een kastje of een tentje nemen om voor te groeien.
        Last edited by tuinbroek; 8 April 2014, 22:00.

Comment

Zo update.
          Ontkieming 6 april xxxxx
          Groei 9 april xxxxx
          Vandaag dag 1v/d groei.
          Ze staan nou in literpotten om ff voor te groeien.Ze gaan nadat ze genoeg wortels hebben aangemaakt in grote potten.Mischien dat ik smartpots koop, maar ik moet er 8 kwijt en er kunnen geen 4 van 30cm naast elkaar, dat wil niet want de tent is 120x120x200 dus daar denk ik nog over na.Ze slapen nou 6 uur en de temp is 21*cel en lv 60%.Nou zo gauw als ze fotowaardige hoogte hebben bereikt dan komt er weer een update.Over een paar dagen dan begin ik met voeden van green accelerator. :o:eek:

Comment

Ik heb me stoeltje bijgezet!
            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Leuk wees welkom.

Comment

Zo de plantjes hebben nou eerste 6 uur geslapen in de tent bij een perfecte temperatuur van 22*cel en 65% lv.En ze staan alle 8 mooi in het gelid.Wat een toffe ESVA is de gavita ik heb de lamp gedimd op 300 watt en zal hem straks op 400 watt zetten.De plantjes zijn allemaal even groot.
                Dus komt helemaal goed.

Comment

Zo klein als ze zijn, maar over dikke paar maand dan zijn ze alweer klaar om in de brand te steken.
                  Last edited by tuinbroek; 9 April 2014, 19:51.

Comment

Die doen het goed. Lekker dikke stammetjes.
                    Ze lijken wel een ietsje te willen strekken.

Als ze niet omvallen (niet strekken) heb je ook die stokjes niet nodig.
                    Ik heb weleens schimmel gehad op zo'n stokje, ik weet niet of dat zo goed is.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanx qnq
                      Ik heb de lamp gedimd naar 300 watt en hij hangt er 30 cm boven.Ga ze zo snel mogelijk overpotten.
                      Dus als ze nog iets strekken, maar heb vanmorgen nog ff gekeken en ze waren niet verder gestrekt.Geef ze vandaag wat van die nieuwe voeding, die neemt ook plantstres weg
                      als het waar is tenminste.
                      Maar ik vertrouw wel op innogreen, het is een zeer ecologisch werkend bedrijf en nog niet commercieel bezig op de wietmarkt.Dus afwachten.

Comment

heey tuinbroek mag ik vragen wat voor afzuiger jij gebruikt en wat voor maat tent? wil ook een hps aanschaffen en het leek mij wel een goed idee om dezelfde evsa te kopen omdat ik dan kan kweken met 300w in een 60x60 tentje met 500m3 softbox de softbox moet dan wel 60-70% gedimt kunnen worden ivb met het geluid en anders word het toch een 250w Kan ik zowiezo niet beter een 250w nemen in omdat als je een 400w lamp 25% dimt je ook weer een minder optimaal licht spectrum krijgt? hopelijk kan jij me helpen.

ziet er verder picobello uit bij je ga je volgen!
                        Groetjes en succes met je nieuwe plantjes

Comment

Hoi chinchan
                          Ik gebruik een 500m2 afzuiging en 500m2 inblaas die beiden aangestuurd worden door een controller.Die zorgt automatisch dat de afzuiging minder is dan de inblaas zodat ik altijd overdruk heb.En nu het warme weer begint is de gavita prima ik kan hem dimmen naar 300.600 watt in een tent zonder goede afzuiging en inblaas is niet te doen.
                          Jij kunt in 90x90 het makkelijk doen met 350m2.En met een sms controller hoor je geen gebrom.
                          Succes

Comment

Zo ze hebben vandaag green leaf gehad en green
                            accelerator en green roots.Ik zie dat mijn zaailingen sneller groeien als vroeger, en het ontkiemen ging ook zo snel.Ze staan nu op 300watt, maar als de temp het toelaat ga ik naar 400 watt.
                            Wortelstimulator en bij plant stres na overpotten.
                            Green leaf.
                            Bladvoeding en gewone voeding.
                            En deze kan je de hele teelt meegeven.Ik zal alle voordelen die het bied op pdf bestand zetten zodat je alles over een
                            bepaald middel kan komen te weten en of het wat voor jou is.
                            Het is allemaal op algen en melasse bassis en dan met enorm veel toevoegingen.
                            Maar ook de bassis dingen zoals een complete voeding.
                            Temp27*cel en met licht uit 21*

Comment

heey tuinbroek bedankt hoor maar ik heb een 60x60 en ik heb al een 500m3 afzuiger maar het gaat goedkomen

Comment

Zijn je zaadjes al ontkiemt? Die van mij staan vandaag 5 dagen.
                                Nog aan het begin dus.
                                Je begint gewoon elke keer weer om dat het trekt.
                                Gr tuinbroek

Comment

Bezig...
                                X