Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Thanx mike en thugs
Leuk dat je ook ff langskomt thugs en mike ik ga direkt ff kijken, heb ze weer bladvoeding gegeven en ik moet zeggen ik was ook sceptisch, maar als je goed kijkt zijn de npk waardes heel laag en dat maakt het verscil schijnbaar.Kwa zaden weken was ik al om maar die bladvoeding is echt goed, je ziet de kleur gewoon beter worden.
Als het zo door gaat dan ben ik om en ga deze middelen later gebruiken.
De temp klopte weer precies 20* cel als de lamp is uitgeweest en 27.9*als die aan is.De lv is al 5% lager en volgende week weer op 50%
En dat hou ik zo tot de laatste 2week.Zal nog ff een plaatje schieten, de lamp staat nou op 400 watt.
Nou het zijn wel hps foto's maar ik probeer het maar beter iets dan niets, en roeien met wat je hebt, maar ik schaf nog wel een camera aan want dat is ook leuk.
De gavita en klok
Zo ben er even geweest om 10 uur en ze groeien gestaag verder.Het was goed koud buiten vannacht.Maar de kachel
hield ze mooi op 20*cel.
Nou het licht is nu uit dit is alweer dag 8.
Thanx k1 ik ook het is wel wennen hoor er zit gewone voeding bij maar ook bladvoeding en een soort van booster, heel anders dan ik gewend ben, maar wel erg leerzaam.
Nee hoor gewoon binnen volgens mij zou het ook niet willen, een tent buiten.Ik zit op dag 8 volgens mij.Maar ze krijgen al voeding met een hele lage npk waarde.
Iedereen zegt altijd dat kan niet, nou met deze voeding lukt het schijnbaar wel.Ik vond het zelf ook vreemd hoor, een
zaailing al voeding geven maar het staat op het etiket, deze voeding is eigenlijk niet specifiek voor de wietteelt en dat ben ik aan het testen voor
Innogreen.nl Je kan wel dingen van dit merk kopen via tuinkenner.Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.
Leuk GDog
Ik ben net ff geweest en zag dat ik bij 1plantje een paars blad heb aan de onderkant. Ik heb het nog biet eerder gezien en heb mijn vraag op de bladproblemen, ze is gezond maar zo vreemd die paarse kleur.
Ik dacht dat het de haze was maar het is de k-train
Ik weet het niet wie...... wel?
Comment