Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Collapse
X
-
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Zo toch nog ff foto gemaakt ze veranderen elke dag dit is dag 11.
Van de groei dag 11
Ze staan al iets droger ik ga ze wel wortestimulator geven
En heb ze toch maar een portie bladvoeding gegeven.Ze staan nu lekker droog en mischien morgen alleen water want ze hebben nu bladvoeding gehad.
He heerlijk als het licht aan ff de plantjes doen word gewoon een rustpuntje in mn dag.Last edited by tuinbroek; 18 April 2014, 17:57.
Comment
-
Zo nog ff echte foto's zonder hps licht.
Ik vind ze toch wel redelijk groot voor 11 dagen of is dat whisful thinking.
Zeg het maar ik zie ze elke dag.
Ze hebben bladvoeding gehad.
NPK 1-1-1 +fe dus mild.Last edited by tuinbroek; 18 April 2014, 18:57.
Comment
-
Thanx thugs
Dan heeft die zadenweker zn werk gedaan en het vroege voeding (bladvoeding) heeft dan toch tot gevolg dat als deze trend doorzet, de planten groter en sterker worden en voor meer bloemen zal zorgen, ik heb ook nog een fles wat je kan geven als de bloei is begonnen, dan mag je ook geen bladvoeding meer geven.Nou we gaan het zien, trouwens er waren al wortels te zien door de gaten.
Comment
-
Zo ben nou al weer onrustig wil zo graag ff naar de plantjes maar moet nog tot 16 00 uur wachten.Hoop dat ze weer flink gegroeid zijn.
IK moet zeggen tot nu toe ben ik zeer tevreden over innogreen.Ik test hun hele
voedingslijn op geschiktheid voor de weedkweek.
Comment
-
Zo toch nog een update kan het niet laten, heb ze ff uit de tent gehaald voor betere foto's
Dag 12 na ontkieming.
Je kunt al zien dat het 2 verschillende soorten zijn.
Haze en K-train.
En een beetje feedback is wel fijn.Opmerkingen?
vragen?
Ze hebben bladvoeding gehad en dan laat ik ze ff drinken.Last edited by tuinbroek; 19 April 2014, 18:48.
Comment
-
Tuinbroek ben benieuwd naar de voedingslijn qua overvoeding/ondervoeding omdat je zelf alles moet uitzoeken?
Aangezien je test op de geschiktheid voor wietplanten want is deze overal verkrijgbaar?
Plantjes doen het goed zo te zien, ben benieuwd naar je kweekje vond je vorige kweek top!
Grtz
Comment
-
Dank je royal.
Nee moet het helemaal omrekenen want alles is in% en sommige bladvoeding in hectare, maar de resultaten zijn tot nu heel goed, nou krijgen ze een week geen bladvoeding.Ik ga maandag de aarde inwateren en mengen en daar gaat green allround door wat het bodem leven
wakker maakt.
Het is leuk om te doen en ik heb contact mocht het niet goed gaan.
Comment
-
Zo ff een rooktest van mijn vorige oogst de fruitlebanon xamnesia.
Hij word met de dag lekkerder fruit , exotich, maar ook amnees.Heb gelijk maar 3gedraaid.Hij is erg populair bij mn vrienden.Een persoon op het forum heeft het gehad.
Maar het is nu lekkerder
Geef morgen mn oordeel.
Comment
Comment