Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Ze gaan als een train hier

Comment

Goed bezig!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      -

Comment

Thanks mway en lovis ja nou hebben ze eindelijk ruimte, ik heb nog nooit in zon snelle tijd zoveel wortel gezien; en ze stonden heel droog en ik kon zo zonder te morsen de kluit overzetten, de vorige keer alleen met orgatrex had ik lang niet zoveel wortels, dan brak altijd de kluit en zaten er alleen wortels in het midden.Ik heb ze nou ingewatert met voeding die je om de 7 dagen mag geven.En nog een middel wat 30 dagen werkt, en ook weer als bladvoeding kan gebruiken.Wat ik nu heb ingewaterd heeft een
        NPK Van 7-2-4 zal dat dan de basisvoeding zijn.
        Die andere is 1-1-1+fe dat is bladvoeding.Het is zo kut dat ik die pdf bestanden niet op tapatalk kan krijgen.Dan zouden jullie ook mee kunnen denken.

Comment

Tuinbroek. Et gaat lekker hier. Ff voor die pdfjes. Maak een screenshot en knip deze bij in paint!
          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Ja goed idee maar ik heb vanavond net een nieuwe Phone gekregen en ik moet eerst alles overzetten.Alles me
            Bank alle account Spotify,als dat klaar ja dan zal ik dat es cd doen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Comment

Ik ga er idd ook niet mee akkoord je plant pas toppen ne 5 internodes...
              Ik doe het altijd na 3 internodes en dat lukt heel goed.

Wat ik niet goed versta is dat je voorbemeste aarde gebruikt, zo zie je toch niet hoe die innogreen producten werken...

En als het goed is groeit die k-train na overschakeling 12/12 nog enkele weken 5 cm per dag, was bij mij toch het geval dus succes!
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nou mij wad geleerd de 5e te pakken,en ik gebruik helemaal
                geen voorbemeste grond,ik gebruik Light,alleen ontkiemt in
                zaai en stekgrond

Comment

Ja ze zeggen omdat ze zogezegd sneller weer zouden aanslaan, mater is geen verschil heb de test al bij enkele soorten gedaan...

Die geond is dan toch voorbemest? Zelfs lightmix is bemest en je doet er Dan nog 1/4de "gewone grond" bij dus zit ze toch sowieso al een npk waarde in je medium...

Comment

Ja maar dat is maar voor 10 dagen?En dus hebben ze al een klein beetje van die voeding gehad,maar heb je dan ook aarde waar helemaal niks inzit?
                    Nou ik bekijk elke dag met planten en er is geen overvoeding.
                    Maar wat raad jij me aan dan?

Comment

Bv door grond opnieuw te gebruiken en uit te spoelen met enzymen of gewoon veel turf door je grond mengen.
                      Tuurlijk gaat dit goed en kan het helemaal geen kwaad voor je dames de grond die jij gebruikt, integendeel zelfs

Maar wat ik gewoon wil bedoelen is of dit geen vertekend beeld geeft voor je innogreen voeding.

Als ik voeding of in mijn geval bemestingstabletten test doe ik dit op oude coco's die helemaal uitgeput is en goed is uitgespoeld met enzymen .

Ik kijk uit naar het resultaat van je voeding, dnk eraan dat de k'train groeit als een gek eenmaal omgeschakeld echt een prachtig soortje en een super effect !

Comment

Nou je maak je me super nieuwsgierig naar de kroon.
                        Maar ik heb ook Mexicanen hazen en die groeien ook flink Door in de bloei dus dat word weer een volle tent.
                        En voor die test zal het wel niet helemaal kloppen dan,maar ze staan nu al zo en weer overnieuw beginnen daar heb ik niet veel zin in.
                        In elk geval op dat na wil ik het zo zuiver mogelijk voortzetten.
                        Als ik nou 10 dagen gewoon water geef en dan weer met die schone grond verder gaan?
                        Zou dat een optie zijn?

Comment

Gewoon doorgaan zoals je bezig bent man

Comment

Comment

Zo ff overnieuw de voorspelling had zulke rare zinnen gemaakt op mn nieuwe smartphone.
                              Als het goed is zet zoetstof ff die pdf bestanden op het forem
                              dan kunnen jullie ook zien wat het is en wat het beloofd te doen.Ik hoef nu 7 dagen niks te geven op bladvoeding en wortelstimulator.Ik hoop dat als jullie die pdf, s kunnen lezen, je dan pas kan zien hoe anders het geven van deze voeding en adetieven is.Maar tot nu toe kan ik nog niet klagen.
                              Zo nog ff Picas
                              K-train
                              Last edited by tuinbroek; 29 April 2014, 19:58.

Comment

Op hoeveel dagen zit je nu tuinbroek?

Comment

Bezig...
                                X