Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

De 23 e dag vd groei en de Pdf bestanden vd voeding ga ik nu ook plaatsen dan kun je meedenken

Comment

dat zijn al mooie plantjes voor 23d
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Pdf voeding[IMG]/img.tapatalk.com/d/14/04/30/guta9ube.jpg[/IMG]
        Zo dit zijn de produkten waar ik mee moet werken,graag meedenken en comentaar mischien kunnen jullie meedenken
        Zo heb ze toch nog water gehad
        want als het licht uitgaat dan lig ik nog op een oor.Nou morgen dan krijgen ze nog wat green leaf en dan
        Na 6 dagen weer het groeimiddel de
        Green accelerator.
        Last edited by tuinbroek; 29 April 2014, 22:23.

Comment

Planten zien er goed uit! Geen moeite voor de pdfjes! Wel moeten elkaar een beetje helpen toch
          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Thanx nog zoetstof ik hoop dat meer mensen het gaan lezen en zo een beetje meedenken.
            De lamp gaat om 16.00 uur aan en dan kan ik zien of ze een beetje opgeknapt zijn van het over potten,dus straks een update.

Zo ze staan alweer onder de lamp
            Temp 27,4*
            Lv 45%
            De verdamper heb ik alleen de eerste 10 dagen gebruikt/img.tapatalk.com/d/14/04/30/enagazy6.jpg[/IMG]
            Zo dag 24 groei.
            Last edited by tuinbroek; 30 April 2014, 17:50.

Comment

Zo dag 25 vd groei,en alles stond er erg mooi bij.Ik geef ze vandaag nog een bladvoeding en wortelstimulator van INNOGREEN. Die voeding verast me toch wel maar het is goed spul,het is alleen wennen.
              Dus als de lamp weer aangaat om 16.00 dan een updat met foto,s
              UPDATE UPDATE
              Zo de lamp was nog maar net aan en de temp was al weer 22*cel.Nu is dat al weer 28*cel.
              Ze hebben gehad.INNOGREEN.
              GREEN ROOTS.
              GREEN ACCELERATOR
              GREEN LEAF. Allemaal aangepaste dosering ze hebben 5 ml greenroots
              5ml accelerator
              3 ml gespoten met green leaf.De plantjes staan er mooi bij,en zijn mooi van kleur.

Tussen deze twee,het zijn dezelfde zit 1 dag verschil.
              Last edited by tuinbroek; 1 May 2014, 17:12.

Comment

mooi hoor! mooi kort en bossige dames
                Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

Schoffie's Geschoffel 2014

Comment

Ziet er goed uit, mooie volle plantjes. Ik vind het toch knap hoe je die nieuwe voeding in kan schatten door naar je plantjes te kijken!
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Mooi hoor tuinbroek! Die groene vingers van jou komen goed van pas!

Comment

Nou ben nog niet helemaal tevreden maar ik schrijf nu alles op en zet mn bevindingen er erbinnen zo doe ik het beter, zou nog wel beter kunnen.Maar als het goed gaat dan komt er waarschijnlijk een nieuwe voedinglijn.Deze firma heeft alleen in het voorjaar maar een goede afzet,en wil daar produkten bij doen voor het hele jaar.Kijk in de tuinderij is het voorjaar juist om je geld te maken.En als hij een voedingslijn erbij op zet dan heeft hij het hele jaar meer inkomsten.Ik heb die man gewoon gemaild en zijn tot een afspraak gekomen.Ik ben heel tevreden over de wortelstimulator en de green accelerator.Straks als ze in de bloei gaan dan kun je weer de voeding op een andere manier gebruiken,en in andere dosering.Want je kan geen bladvoeding gebruiken als de plant bloeit.Ik ga eind deze week mn 600 watt erin doen en deze kan je ook weer boosten.
                      Wel makkelijk hoor die dimbare gavita ik kan een 400 watt dimmen naar 300.En ik heb 2soorten die flink doorgroeien in de bloei.Allebij sativa dominant,ben nou eenmaal een high liefhebber.
                      Deze is een eigen kruising,fruit lebanon x amnesia mijn eerste keer dat ik een soort heb gekruist.Gelukkig heb ik daar nog 65 zaden van, een zuiver landras
                      Ik ga daar nog mee verder,samen met iemand anders,mischien wel de banana weed van mway.Hij heeft al een naam bedacht Lebanona.Leuk hoor.Een eigen soort maken,maar ik moet dan eerst nog heel veel lezen.

Zo dit is dag 26 vd groei Temp 27,7
                      Lv 40% zonder extra daar mn best voor te doen,ze drinken behoorlijk.
                      De kleur is mooi groen en de stammen zijn harder dan ik normaal had.Dit komt door de voeding,het vesnelt ook de aanmaak van bladgroen.
                      Nog 4 dagen en dan gaan ze in de bloei.Dan draai ik mn 600 watt er ook gelijk in.
                      Ik ben zeker niet ontevreden en ze zien er mooi uit ze worden al redelijk breed..
                      Last edited by tuinbroek; 2 May 2014, 17:02.

Comment

Gaat als een malle,mooi hoor.
                        Ga het weekend je pdfjes eens helemaal doorlezen
                        Die Lebonana dat word begin volgend jaar.
                        En wie weet wat voor mooie banaan er komt.
                        Dan zie ik echt wel potentie met die van jouw.
                        Gezien je eigen kruising.

Comment

Ik schreef al lebanona ik kwam niet meer bij toen ik net je berichtje zag en zag hoe het hoort lebanona hoe vezin ik het.Trouwens zal es kijken wat ik kan vinden over de henepteelt.Hier in het noorden gebeurt het nog veel.Je kan er ook van alles mee,en hoog sommige soorten wel 3 tot 4 meter,ik heb wel eens gedacht zal daar nou helemaal geen werkzame stof inzitten.Nou ben nieuwsgierig geworden.
                          He prwttige avond.

Comment

Zo dag 27 groei.
                            Onkieming.2 dagen.
                            De temp is als de lamp aangaat
                            21*en zit dan al snel op 27,7*cel.Morgen ga ik de groei afsluiten en doe de 600 wat lamp er in.Dan is er niet gelijk bloei natuurlijk,ze groeien nog echt wel een tijd door,ik begin pas bij de zichtbare bloei te tellen .Ik geef ze tot ik de eerste bloei zie gewoon nog groeivoeding.Nou het is al 16.30 uur en zal es ff kijken.Zo ik deed de tent open en ja ze beginnen al te ruiken dus zal morgen ff mijn filter aansluiten.Ze krijgen pas morgen weer voeding ze staan er mooi bij.
                            Zo en ff eentje uit de tent gehaald.
                            Last edited by tuinbroek; 3 May 2014, 16:39.

Comment

Jammer dat zo'n mooi topic opeens omspringt tot een wellus nietus verhaal! Mike01 heeft het mooi verwoord
                              Ontopic: veel succes tuinbroek, je plantjes zien er mooi uit! Keep them going
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

@ Tuinboek, ze zakken zitten vol denk ik.. ik probeer je een PB te sturen maar ik krijg de melding dat je box volzit hahahaha
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X