Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Nou welles niettes,ik heb nu voor iedereen te lezen de pdf bestanden op mn topic gezet zodat het voor iedereen te zien is maar het toepassen is nog erg ingewikeld.Ik heb m erop gezet om het te laten zien wat het beloofd te doen.Maar is daarom de topic minder leerzaam.Eigenlijk werk je daar dan volgens mij aan mee.
    Dus je komt alleen een melding doen dat dit een wellus niettes verhaal is,dat klopt dan ook niet
    Want de planten staan er toch mooi bij,dus die voeding doet toch zn werk.
    Ik snap dit niet zo hoor.Je spreekt jezelf ook tegen want het kweken is heel persoonlijk de een doet het zo en de ander zus,maar het gaat er toch om hoe je het red met de middelen
    die je hebt,als je de info van de voeding goed leest zul je zien dat hier goed mee te kweken valt.E n ik dacht dat we de wellus nietus fase al voorbij waren,waar ik overigens ook flink mn best voor doe.
    Dus keep them green,dat probeer ik ook.

Comment

Tegen wie heb je t nou? Ik zei alleen maar dat je PB-box volzit en ik je dus niet kan antwoorden

Edit: enne tuinbroek, gewoon lekker doen wat jij vind dat goed is!
      sigpic

Comment

Het was geen aanval op jou persoonlijk tuinbroek, verre van dat! En vind dit topic verder prima dus totaal no hard feelings!
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Hou ze idd groen, ga ik ook proberen

Edit: ik vind het juist mooi dat mensen experimenteren hier met middeltjes daarvan leren we alle toch. 👊
          Last edited by rezpiet; 3 May 2014, 19:47.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Nee maar white bud dacht dat het aan hem was gericht mijn antwoord dus.Ik kan nog steeds geen pm,s versturen mijn inbox is leeg maar kan geen pm s versturen.
            Nee maar ik kan whitebud zo geen pm sturen en straks denkt ie weer iets verkeerds,dat vind ik ook zo kut
            Iets kan heel anders opgenomen worden dan dat je het bedoeld en anders om ook natuurlijk.
            He no wories keep them green
            Last edited by tuinbroek; 3 May 2014, 19:51.

Comment

Relax tuinbroek doen de plantjes ook zie ik.
              Gaat goed.

Comment

Thanx m way het gaat ook wel goed ga ze morgen op 12/12 zetten en dan de 600 watt erin.
                Maar blijf ze groeivoeding geven tot ik echte bloei zie.
                Voor de rest ze zijn mooi van kleur en veel steviger,ik bedoel de stammetjes.Of zal ik ze nog een keer toppen?Maar dat kost ook weer de nodige tijd.
                Ik heb ze net weer wat voeding gegeven.De green accelerator.
                De stammen van de plant had ik met andere voeding nog niet zo "houtig" echt stevig.Dus ik merk wel degelijk verschil.
                Als ze morgen op 600 gaan dan zullen we het zien,ik hoorde dat die K-train ook flink doorgroeid.
                Nou de rest van de avond is voor mn ega en wat lekkers te roken

Comment

Hee maatje, gaat lekker daaro! Voeding niks mis mee dus. Gaat zo door!
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Hoi mike
                    Hoe is die?Nou ik zit precies op dag 28 en heb net de 600 watt er in gedaan en ze stonden er erg mooi bij echt mooi van kleur,ze hebben gisteren weer voeding gehad dat je al vanaf zaailing al kan geven,GREEN ACERATOR. en dat begin je nou te zien.
                    Nou mooi groen is niet lelijk.En ze zijn alweer gegroeid.
                    En nu komt ook de test voor mn controller,want die heeft alleen maar op 440 gedraaid.Nou nog een paar foto,s wel hps.
                    Nou ik ben wel meer mooie planten
                    gewend,maar ze zijn super gezond op dit moment.
                    De temp is al opgelopen naar 24*
                    Nou ik kijk met een uurtje wel weer.
                    Tips en commentaar en of verbeterpunten.
                    1weet ik wel er ligt nog een losse kabel,die gaat straks vastgemaakt worden.

Comment

die groeien echt als kool man.
                      doe je goed zo met die voeding. zoals je zegt mooi groen van kleur.
                      nu kijken wat de bloei nog brengt
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Idd thugz de groeiperiode is de voeding met een dikke voldoende door gekomen.
                        Nu de bloei eens bekijken.

Comment

Thanks Thugs en M way ik ben er ook wel tevreden mee,heb net nog ff gekeken en nu houd hij de temp op 28,7* cel.En je hoort de afzuig en de inblaas nauwlijks.Nou we gaan nog gewoon door met die green accelerator en wortelstimulator en de bladvoeding,met die bladvoeding moet ik stoppen als er zichtbare bloei is.En dan heb ik GREEN NITRO als booster. In deze voeding zit ook algen smurrie en stinken.Maar als de plantjes het er goed op doen dan is de geur ff vervelend maar is zo weer weg.
                          Beide soorten worden ook nog
                          groot in de bloei er zal nu tot de bloei wel een groeispurt komen.
                          Nog een goede avond gewenst
                          en ff studio sport kijken.
                          Gr tuinbroek.

Comment

Zo dag 29 v/d groei,ze zijn vannacht om 4.00 uur gaan rusten,ze hebben voor het eerst op 12/12 gestaan.Ik hoop dat ik ze zo mooi kan houden tot aan de bloei.Het makkelijke van de INNOGREEN GREEN ACELERATOR is dat je maar een keer per week die voeding hoeft te geven,en de GREEN ROOTS 2x per week en bladvoeding GREEN LEAF geef je ook 1keer per week.Nou in de bloei mag je geen bladvoeding geven maar dan kun je het gewoon met de water gift meegeven.
                            Dit schema blijf ik tot aan de zichtbare bloei geven.Nou straks om 16.00 uur gaat de lamp weer aan dus ff voor die tijd foto,s schieten met de lamp uit.:cool:
                            Zo was net op tijd,de lamp springt zo aan dus ff gewone foto,s gemaakt.
                            Temp 20*cel
                            Lv 40%
                            Dag 29 vd groei.
                            Lamp op 12/12 4mei
                            Voorgroei precies 28 dagen(afgerond)
                            Dag 29 wachten op de eerste bloei-
                            verschijnselen.
                            Zo ik vind ze er mooi bij staan,ze krijgen met een uur ofzo wat water.
                            Dat was het weer voor deze feestelijke dag,vanavond groot concert stadspark.
                            Last edited by tuinbroek; 5 May 2014, 22:11.

Comment

Dag 30 vd groei.
                              Dag28 12/12 gegaan
                              Voeding: groeivoeding en wortelstimulator van INNOGREEN.
                              Sta echt wel flabbergasted van deze voeding,de plant ziet er ook super gezond bij.Om 16.00
                              uur gaat de lamp weer aan.IK zal voor de tijd nog ff foto,s maken.
                              Zo ze krijgen morgen bladvoeding.

Comment

Goed bezig tuinbroek.
                                Knallen met die dames.

Comment

Bezig...
                                X