Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

waauw tuinbroek bij jou ook mooi groen
    ben wel beniwued naar de uitkomst van die soortjes
    moet we goed konenmet broekie he
    groetjess
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

EK-train en mexican haze allebij
      Sativa dominant.
      Ik ben een haze liefhebber,ja en dan maar haze kweken.Die K-train heb ik nog nooit gehad.
      Dus wel nieuwsgierig.!!!!!
      Zo ook gelijk de update maar.
      Groei dag: 34 vd groei
      Klok op 12/12 6 dagen
      Zichtbare bloei nog niet
      28 dagen groei.
      De temp was vannacht wel erg gedaald dus was het koud buiten want toen de lamp aanging was het al gedaald naar 18,9*cel.
      Nou ze staan gewoon door elkaar maar ze zijn allebijde sativa dom.
      Nou ze zijn nu aan hun sativa eigen
      groeispurt begonnen ,ze krijgen zo voeding en water.
      Zie ik bloeiverschijnsels over het hoofd,het kan nooit lang meer duren.

Zo ik heb de voeding een beetje verhoogd en dat moeten we maar ff
      op wachten wat het doet,binnen een paar dagen bloeien ze wel.
      En die voeding en het resultaat daar kan je nou niet meer omheen.
      Geen tekorten,geen overvoeding.Als je de voeding wat beter leert kennen
      dan kan het nog beter.Ik zit nou op een zelf bedacht schema,want alles is gebaseerd op de gewone tuinderij,
      en niet specifiek voor de teelt van onze geliefde plant

Zo de kachel gaat ff terug in de tent vannacht was het 18,9 en als het licht uitgaat dan gaat de kachel aan en ook op tijd weer uit.

Zo en wat zag mijn oog bloeiharen op de grootste K-train deze soortjes komen allebij bij de weed seed shop weg.

Nou voor vannacht worden de dames niet koud want met dat ini
      Mini kacheltje,die er voor zorgt dat het 21* cel in de tent is.
      Last edited by tuinbroek; 10 May 2014, 22:51.

Comment

Dag 35 v/d groei.
        12/12 7 dagen
        Zichtbare bloei ( nog niet)
        Temp lamp uit 21* cel
        Temp lamp aan 28*cel.
        Gisteren voeding: 10 ml GREEN ACCELARATOR,5 ml green weed,5ml green leaf die zo gauw als dr bloei is gewoon mee kan in de gietvoeding.
        De volgende week begin ik met
        GREEN NITRO te geven in plaats van de GREEN ACCELERATOR.De planten beginnen nu aan hun groeispurt,de beide soortjes staan er om bekend dat ze flink nagroeien in de bloei.
        Zo de lamp is aan en dag v/d zichtbare bloei is nog niet gespot.
        K-train
        Mexican haze.
        Zoals de beschrijving al zei ze schieten omhoog, een dikke maand geleden was het nog zaad.
        Ik vind ze er goed bijstaan,en nu maak maar es van die heerlijke bloemen.
        Last edited by tuinbroek; 11 May 2014, 21:20.

Comment

looking good tuinbroekske,

jij kent je vak ook goed
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx thugs we leren hier van elkaar en dat is de kracht van dit forum,en de mensen die hun kennis delen,trouwens dat van jou heb je lekker in de pot,wat een verschil met shop wiet.Affijn dat hoef ik jou niet te vertellen.En het is zon rust gevende hobby.Op naar dikke toppen!!!!

Comment

Verdwaal niet in dat bos.

Comment

Nee ik heb gps he,de coordinaten van mijn tuintje die ken ik door een door.

Comment

Staan er netjes bij kerel ben benieuwd wat de voeding gaat doen in de bloei
                  Bij een goeie sativa kan het 3 weken duren voordat je de bloei kan gaan tellen dus nog ffies geduld dan

greets en keep it up

Comment

Ja ik geef ze nog gewoon de groeivoeding,en pas als de bloei echt goed er in zit dan stap ik over op GReen Nitro zegt mij nog niks,alleen nitro staat voor snelheid.Ik doe het net als met die groeivoeding gewoon de helft van wat het moet zijn,en ik heb geen tekort en geen overvoeding gehad en nu heb ik de voeding goed door.Ben er heel tevreden over.
                    De K-train die heeft al kleine bloeihaartjes,maar we gaan zo door elke dag de lamp 2cm hoger,vooral na een voedingsdag 1xper 7 dagen en na 3dagen 1 dag bladvoeding.
                    En dan hoop ik dat het zo goed blijft gaan,maar heb er wel vertrouwen in.
                    Last edited by tuinbroek; 11 May 2014, 18:57.

Comment

Goei'ndag dat spul groeit als een malle bij jou! Ziet er echt super uit tuinbroek, machtig mooi👍 ga zo door

Comment

Hoi Matthijs alles goed?
                        Ja 35 dagen geleden waren ze zo
                        En ik moet wel zeggen dat de voeding van mijn sponsor:INNOGREEN juist ja die.
                        er zeker voor gezorgd heeft dat deze kweek vanaf de ontkieming ook met een produkt van hun,waar je de zaden in "weekt" er gelijk al voor zorgt dat de zaailing bescherming mee krijgt en ontzettend snel zal
                        wortelen en snel groeit.

Ik was eerst ook scepties over dat spul,en er word veel als zijnde bio verkocht terwijl het dat vaak niet is.
                        Meestal is dat wat ze een greenline noemen.

Hier zit ook zoveel meer in dan alleen melasse of zeewier of algen.
                        Hier zitten vitamines in,planteigen
                        hormonen,middel om plantstres te voorkomen.En ze staan er super gezond bij,dus ben ik zeer tevreden.
                        35 dagen later.
                        Last edited by tuinbroek; 11 May 2014, 23:10.

Comment

Gaat hard zo ineens!! Super!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Ja hier alles goed tuinbroek

Ik heb eens even zitten zitten zoeken op de site, maar kan de producten nergens vinden.. Weet jij waar je ergens een compleet pakket kunt bestellen van innogreen? Ben er zeker wel benieuwd naar! En ik kan dan mooi jou verslag er naast houden qua hoeveelheid voeding enzenz.. Ga dit kweekje volgen tot alles in de potten zit!

Ga zo door👍👍

Comment

Thanx mike,ja ik dacht ook wanneer schieten ze de lucht in,maar de groei zit er nou goed in,vooral de laatste dagen toen ze op 12/12 gingen.Ik kreeg vanmorgen een mailtje van innogreen,vol met complimenten,hij volgt ook mn topic.Ik denk dat er over niet al te lange tijd,een wietlijn komt.
                              En dus deze voeding in een andere samenstelling die geschikter is voor de wietteelt zal er wel komen,en dat zal dan met zich mee brengen dat er nog wat test rondes komen.
                              Hoe het zo gekomen is?Ben gewoon brutaal geweest en gevraagd of ik in ruil voor een verslag gesponsord kon
                              worden.Zo ben ik ook nog bezig met een zaadbank die op het forum bijna onbekend zijn.Met beide jonge bedrijven heb ik een uitstekend contact opgebouwd.Dus er komt nog een vervolg.
                              @matthijs helaas is het nog niet zo ver,je kan wel bij innogreen kopen als je ingeschreven staat in de kamer van koophandel,en dus een groothandels pas hebt.Maar dat gaat nog wel veranderen.Want de resultaten spreken voor zich,er zullen nog wel vergelijkingstesten moeten komen.Om te laten zien waarom produkt A zoveel beter is dan produkt B,C,D enz enz.
                              Affijn dit heeft wel de nodige tijd nodig,en als er die voedingslijn komt dan is dat pas volgend jaar.
                              Last edited by tuinbroek; 12 May 2014, 13:04.

Comment

Zo bijna weer 16.00 uur en dan gaat de lamp aan en het mini kacheltje uit.Als ik deze niet gebruik,dan is het nu te koud want ik heb een aktieve inblaas die verse lucht van buiten zo mn tent inblaast,dus als het dan koud is buiten dan word het maar 16 tot 17* cel in de tent en ja dat doe ik ze niet aan.
                                De temp was net 21,7* cel.En nog een half uur dan is het weer 28*
                                Dag 36 v/d groei
                                Dag 8 met de klok op 12/12
                                Nou volgens mij zie ik al kleine bloeiharen.
                                Ff buiten de tent.
                                Dus vandaag de eerste dag v/d bloei
                                Ze groeien nou snel hoor zal zo es kijken hoe veel vocht ze nog hebben

Volgens mij toch bloeiharen,wie kan het zien, want mn ogen worden al slechter.Zie ik dit goed of niet.
                                Last edited by tuinbroek; 12 May 2014, 16:23.

Comment

Bezig...
                                X