Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Hoi thugs
Kom net bij de tuin weg en heb nog meer bloeiharen gezien en echt duidelijk.Dus.......
Groei dag 36
Voorgroei 28 dagen
Klok op 12/12 6 dagen.
Zichtbare bloei 1uur..
Dus morgen zichtbare bloei 1 dag.Ben blij dat ik toch nog ff heb gekeken want nu zag ik het goed bij een andere plant.
Ik ga nog wel ff door met groeivoeding nog een paar dagen en als alles vol bloeit
dan gaan we over op bloeivoeding GREEN ALROUND
en de GREEN NITRO voor wat vuurwerk in de tent yahooolllll
Dus we gaan lekker zo door.
Ja ze staan nog niet volledig te bloeien maar ik wacht nog ff met het geven van bloeivoeding..Maar het begin is er dus nog ff dan gaan we de voeding om gooien naar de bloei.
Groeidag 37
Voorbloei gespot 1dag
Klok op 12/12 9 dagen.
Temp lamp uit 21,4*cel
Temp lamp aan 28* cel
LV constant 40/45%.
Ventilator loopt op 50%.
Nou de planten laten nog even op zich wachten want de dames genieten van hun zonnebank.Nog een uur en een
kwartier.Dan ga ik een paar minuten voor de lamp aangaat
nog wat foto,s maken.
Nou die hebben de groeispurt.
Nou ik vind ze er goed uitzien en ik heb nog geen problemen gehad met deze kweek,ze zijn mooi van kleur geen tekorten en ook geen overvoeding.Nog een kleine week en dan ga ik met de bloeivoeding beginnen.Vandaag alleen maar water.
@mike nou die van jou zijn net zo oud als de mijne,en die van jou zijn al groter.Hoe vind je die voeding van No Mercy?Zitten er ook van die zuurstof tabletten bij?Ik had ook wel gewild maar ik was al met deze bezig en was ook te laat.Maar ik denk dat we gelijk opgaan.En het zijn ook andere soorten,dus eigenlijk kunnen we niet vergelijken.Ik heb heel lang met
BAC gegroeid ook een goed merk,maar toen ik overstapte op orgatrex(daar heb ik mn vorige kweek gedaan)toen had ik niet zulke resultaten.Ja met orgatrex en biotabletten,dat werkte ook goed voor mij.
Dus zet m op he!!!!!!Het is ook een superhobby.
@zoetstof ja er groeien nou 2 toppen maar zoals je wel kunt zien,ze groeien niet mooi recht omhoog,als de lamp aangaat zal ik es kijken of ik ze ga knakken of ga buigen en dan een t-wrap er om heen.Want de tent is wel 2 meter maar als ze zo doorgaan kom ik ook met mn lamp in de knoei,omdat de hoofdtoppen er dan te dicht bij
hangen.Nou die van jou doen het ook goed,maar als je er niet bent zet je ze dan voor het raam?Dat vroeg ik me af,want ze hebben toch ook een paar uur complete duisternis nodig?
Nou succes en mike met de contest van No Mercy
Ik zet ze dan inderdaad voor het raam. Dus complete duisternis zit ervoor mij niet in. Daarom ook gekozen voor autoflowers die minder last hebben van lichtstress!
Maar ga zo door en ben benieuwd naar je oplossing omtrent hoogte!
Zo dag 37 v/d groei en de voorbloei is nu al wel in volle gang.
Dus dag 9 van de 12/12 periode.
Zichtbare bloei dag 1
Voeding: nog een keer GRREEN
ACELERATOR,GREEN ROOTS,EN GREEN LEAF.
Zo die gaat lekker,toch bloei.
De K-train is nog niet zover,ik had eerder anders om gedacht.
Dus we gaan zo ff de voeding mengen en als de lamp een uurtje brand dan krijgen ze pas voeding.
De grootste plant is nou 60 cm dus de lamp moet weer iets hoger.
He tuinbroek!
Ik doe niet mee met no mercy, wilde ze het besparen deze beginner haha, misschien de volgende contest. Ik voed met plagron, werkt tot nog toe prima voor mij.
Nee onze soorten kun je absoluut niet vergelijken, haze en indica. Ben wel benieuwd naar jouw bloeifase met je voeding.
Ben het met je eens dat het een mooie hobby is!
Dat komt volgens mij omdat ik de lamp heb geboost naar 660.
Je bedoelt, ja ik zie het nou ook
had hem al weer op 600 watt staan,ik hou het in de gaten.
Thanx nik dit was ook de plant die het dichtst bij de lamp zat.
Ga toch nog ff kijken of meer planten het ook doen.Ben zo terug,je hebt gelijk ze hingen iets te dichtbij.
Weet iemand ook als je die boost funktie aan zet of de lamp dan ook heter word?
@Mike hoi.Ja ik ben ook heel nieuwsgierig maar hopen dat ik dat ook goed krijg.Nik zag net al iets waar ik ff niet op gelet heb,ik hoop dat het door de boostfuntie van mn lamp is dan kan ik daar rekening mee houden.Ik zit er met de neus op en had het niet gezien,ik dacht dat het kwam omdat die toppen nog zulke dunne blaadjes hebben,de bovenste.Dus toch weer wat geleerd.
Beter kijken.!!!!!!!
Comment