Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Ajaaa ajaaj die mag ff op afzondering een k-traintje? ... Jammer !
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oeh tuinbroek! Mindere berichten. Toch stiekem wel heel benieuwd al naar die strawberry kush, groot kush liefhebber! Hopen dat het bij 1 blijft en de rest gewoon kan blijven staan!
      Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
      Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Ja nik ook een k train en een mexican haze.Heb wel gauw wat anders besteld.Gooi ze er gelijk uit morgen.En dan maar wachten ik heb ook alles vernieuwd in de tent dus het zou lichtstres kunnen zijn.Morgen alles chekken en dubbel chekken.

Comment

Aiai das minder mate, heel jammer van die herma. Zijn nogtans mooie planten. Zoals je zelf zegt morgen alles dubbel chekken zou zonde zijn.

Thugz

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx thugs
            Ja het gaat ook wel eens minder goed,ff flink stampen en vrolijk weer verder.

Comment

Heb de eerste twee pagina's nog eens doorgelezen maar ik zie nergens wat voor zaden het precies zijn.
              Is het fem, en waar komen ze vandaan ?
              Fem. blijft toch altijd erg gevoelig voor stress.
              Een knakje kan al ballen veroorzaken bij gevoelige rassen helaas, en lichtstress is meestal funest.
              Kleuren van het blad zijn wel erg goed.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi qnq
                Ik heb ze eergisteren geknakt en de volgende dag dan al herma,s?Zo snel kan dat toch niet?Nou ja de nieuwe zaden zijn van growers choice.

Comment

Tuinbroek, ik denk dat qnq ook bedoelt of ze feminized zijn ofzo.
                  Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                  Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Amaai tuinbroek je ben goed bezig enkel jammer dat je zo ver woont anders had ik je al uitgenodigd om ergens een goede pint te drinken.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

@qnq het waren gefeminiseerde zaden,en ik heb denk ik het euvel al gevonden,ik had een nieuwe lamp en andere dingen opnieuw aangesloten en daar zit zon gat waar het door moet met zon touwtje die je dan aantrekt en dat zat niet helemaal goed,dus ik heb het nou afgeplakt en de lichtlek is weg.Dus moet maar overnieuw beginnen.

Comment

hebben al je planten er last van toch?
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

ik wil al vragen of je zeker weet dat je geen lichtlek heb.. Gister zei ik ook al dat ze me wat gestrekt leken weet je nog ?
                          de internodes van die hase die ik heb staan zijn ongeveer de helft.. vandaar..
                          maar lekker als je t gevonden heb, anders blijf je zoeken en klooien ..
                          vol gas maar weer !!

groetjes.
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

Comment

@thugs nee gelukkig niet maar ik ver moed dat er nog wel meer bij komen ,dan gooi ik ze net zo lief weg.
                            @shivaman Ja ik heb al nieuwe zaadjes besteld strawberry kush en super lemon haze..
                            Gelukkig waren de potten flink vol.Maar ja het is niet anders.
                            Als het moet dan begin ik overnieuw,weer een les dat je alle dingen goed voor elkaar hebt,ik had een klein lichtlek op de plek waar je snoer voor de lamp door moet.De nieuwe zaden zijn al verstuurd.

Comment

Kan je die balletjes niet gewoon eraf knijpen ? ik dacht dat ik dat hier ergens gelezen had. maar je hebt er meer verstand van dan ik dus je zal ze wel weggooien met een reden.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Klote tuinbroek! Hopen dat de rest meevalt..
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Bezig...
                                X