Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.

Hoi Stemma
    Ja zonde he,het kan wel maar ik moest zeker nog 8week bloeien en je hoeft er maar een
    te vergeten en die bestuift ze allemaal.Ik kijk het nog ff aan als er meer komen dan is opnieuw beginnen wel het beste.Het is mijn eerste keer dat ik er last van heb.Maar je zou bijna weer over gaan op regulier zaad.
    @rezpiet,ja ik hoop ook dat de rest het niet heeft.Ik heb wel die nieuwe voeding waar ook een middel inzit tegen plantstress,maar dit is echt lichtstres geweest dus ik weet niet of het helpt,maar geef ze toch wat om 16.00 uur dan gaat het licht weer aan.

Comment

Ik zou degene waar je zeker van bent eruit halen.
      Als ik zo teruglees zou ik ze als ik jou was ook iets meer met rust laten.. steeds fotoshoot buiten de tent (optillen, verplaatsen) .. 10 x per dag "ff kijken"
      misschien net ff te veel aandacht.. kan ook heh ...
      zelf doe ik alles in 10 minuten.. water geven, buigen, spint-check.. en dan ben ik weer pleite voor 24 uur ..
      T is maar een gedachte heh.. geen aanval
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

Comment

Hoi shivaman
        Ik heb er tot nu toe geen meer gevonden ik heb er nog , maar ik ga geen 10 keer per dag kijken,en foto,s alleen vlak voor het licht aangaat,en als het licht aan is dan nam ik wel es een uit de tent,en verder alleen als ze voeding moeten.Dit is ook de eerste keer dat ik het heb.En de andere kweken deed ik het ook zo,nooit geen last gehad.Het lichtlek had ik al gevonden,met het ophangen van het nieuwe snoer heb ik hem waarschijnlijk niet goed aan getrokken.Maar als het licht aan is kun je gerust bij de planten.En ach het is ook geen ramp,ben al lang blij dat dit het enige wat me tot nu toe is gebeurt.

Comment

Dat was dan geen strakke actie van je Tuinbroek wel op blijven letten.
          Hopelijk gaat het meevallen en anders hoop ik dat je andere zaden snel binnen zijn.

Comment

Heey tuinbroek Wat een bummer zeg die ballen.

Goed kijken hoor!! en bij twijfel wegdoen. Je hebt wel een paar mooie soortjes uitgezocht bij GC maar pas wel op dat die 2
            niet bij elkaar in 1 hok kunnne hoor! die maken elkaar af
            sigpic

Comment

Nou Whitebud dan krijgen ze gewoon een muilkorf op.
              Nee dat komt wel goed, de zaden zijn al onderweg.Ik denk dat ik alles gewoon nog een keer doe,aldoor op herma,s wachten is ook niet mijn ding.
              Nou waren die zaden van jou wel makkelijk geweest,m8 we zijn zo weer opgestart hoor,en de weckpotten zitten gelukig goed vol.
              Ce la vie
              Tuinbroek

Comment

Ja nou ik dacht dus dat mijn strawberry's niks werd, wat denk je, krijg ik gisteravond een belletje dat er 6 rijpe zaden inzaten hahahahhaa
                sigpic

Comment

Nou das goed nieuws toch maar 6 van de hoeveel geprobeerde zaden?
                  Das natuurlijk belangrijk.Je was toch bang dat het herma,s waren?
                  Nou succes.

Comment

joh ik heb geen idee. ik zou zeggen, laten we straks eens een handje in een bak gooien en kijken wat ervan komt ...
                    sigpic

Comment

Ja warom ook niet,gewoon ff vertrouwen hebben in je eigen product.Maar hoe ben je daaraan gekomen dan per ongeluk bestoven of wat?
                      Ken je trouwens die strawberry
                      kush?Of de super lemon haze?
                      Of weet je iemand op het forum?Die ze wel eens heeft gegrowd?

Comment

Hoi medekwekers
                        Heb nog een herman gespot,ik ga wel overnieuw beginnen.
                        Erg jammer was net een beetje gewend aan de voeding en nou kan alles kliko in.Thats live.
                        Ik heb al nieuwe zaden besteld en die zullen er vandaag of morgen wel zijn.Dus ik denk dat ik maar met dit verslag stop.Ik heb er veel van geleerd.Dus zo gauw als de zaden er zijn gaan we weer beginnen.

Comment

Waren die zaden van Sensi seeds?

Comment

Dat is vervelend voor je, maar we schuiven de volgende ronde gewoon weer aan !
                            Blijf het toch wonderlijk vinden dat een plant ineens hermafrodiet kan worden, dan moet toch al in de genen zitten ?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi ganjax
                              Nee die zaden waren van de weed seed shop,en dit is wel de laaste keer dat ik er wat koop.
                              @stemma hallo alles goed.
                              Ik had ook al een keer rot zaden van hun,kreeg we gelijk nieuwe maar heb toen ook gezegd dat hun soorten zo onstabiel waren.
                              Dus ze growen ze een keer maar stoppen geen geld in het selekteren,dus de besten pakken en daar mee verder selecteren tot ze stabiel zijn.
                              Maar ik heb net gekeken en nog geen herma meer gevonden,maar ik heb besloten om overnieuw te beginnen zo
                              gauw als de zaden binnen zijn.
                              Hoe ist met jullie plantjes?
                              De spint eindelijk kwijt?Dat zijn ook rot beesten he.
                              Nou veel succes en ik ga straks de rommel opruimen.

Comment

Zo keek net in de brievenbus en ja hoor daar waren de zaden al.
                                Ik moet ff die zooi opruimen en dan gaan we weer gauw beginnen.

Comment

Bezig...
                                X