Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Tuinbroek goes mexican en komt onder de K-train.
Ja is het ook nik maar mochten ze alsnog herma worden moet ik weer die zooi allemaal verslepen.Ik heb er wel aan gedacht maar stel je voor ik sreek er weer dagen in en het word nog niks?Dan kan ik beter schoon opnieuw beginnen.
Nou je hebt ook wel gelijk ze hebben bijna een maand 18/6 gestaan.Nou ik kan er ook nog een nachtje over slapen en een
Guerrilla plaatje zoeken.Ik zie wel.
hey tuinbroek,
dat is balen! :s ze zagen er zo goed uit!!
zoals nik zegt, zoek een mooi plaatsje buiten zet ze daar en laat ze gewoon doen. af en toe is checken en de herma's weg doen en misschien haal je er nog iets vanaf!
mmmm lemon haze big fan
Nee de spint zelf heb ik na Spired niet meer teruggezien. Wel zijn oude sporen van gele stapjes in het blad etc. daar werd ik weer nerveus van. Maarreh.. even afkloppen , ik moet nog week of twee.
Ja dat kan ook in de auto maar je vergeet dat ik dan met 5 planten door de portiek moet en het zijn al stevige ruikers.Dus ik twijfel nog.Maar om hier een geschikte plek te vinden,ik zit op een flat zonder tuin en om een geschikte plek ff uit je mouw schudden daar moet ik eerst over na denken.
Ik kom er nog wel op terug.
Mannen broeders vrouwen en medekwekers ze staan al in het bos gelijk ff een busje geregeld
En ben net onderweg,binnenkort ga ik overnieuw beginnen met
super lemon haze en special
Strawberry kush.Kijk elk nadeel heeft ook zijn voordeel en nu ben ik al wat aan de voeding gewend en kan mn aarde voor een groot deel hergebruiken dus ik zet deze week nieuwe zaadjes van Growers choice.
@ allemaal bedankt voor de steun maar ze gaan zo de grond in op een mooie plek,ik heb nu trouwens al fem zaad gekocht maar zit er ook zwaar over te denken om daarna maar es regulier te proberen.Affijn zo erg ist allemaal niet toch,het kan iedereen over komen.
Comment