Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Kali dog Rqs, 3x silver haze vision seeds & 2x haze berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x Kali dog Rqs, 3x silver haze vision seeds & 2x haze berry

Korting op 420shop

Ook nog iets nieuw voor mij is silver haze van vision seeds.

3x silver haze vision seeds
    3x Kali dog Royal queen seeds
    2x haze berry Royal queen seeds

De zaden zitten van gisterenavond tussen de watjes, en toen ik vandaag toch al is ging piepen binnen 24 uur
    zag ik al dat de meeste hun kopje al willen laten zien dus ik hoop op een leuk volgend kweekje!
    Nadat ik deze hopelijk zorgeloos kan afmaken en kan genieten van mijn eigen wietje!

Binnenkort volgen foto's en update!
    zowel tips/ commentaar altijd welkom
    ben hier om hopelijk nog veel bij te leren.

Mvg
    Last edited by royalcheese1grow; 9 February 2014, 23:10.

Re: 3x Kali dog Rqs, 3x silver haze vision seeds & 2x haze berry

Ben benieuwd! Heb een vriend van mij ook aangeraden om voor te kweken met TL eerst. Werkte bij mij uitstekend.
    Zijn planten daarentegen schenen (direct 600W erop) te sterven en de overblijvende heeft geen vertakkingen.
    Kon ook te maken hebben met de oceaan waarin hij zijn plantjes liet verdrinken, weet ik niet.
    Last edited by Zpazt; 8 February 2014, 20:16.
    There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zpazt View Post
      Ben benieuwd! Heb een vriend van mij ook aangeraden om voor te kweken met TL eerst. Werkte bij mij uitstekend.
      Zijn planten daarentegen schenen (direct 600W erop) te sterven en de overblijvende heeft geen vertakkingen.
      Kon ook te maken hebben met de oceaan waarin hij zijn plantjes liet verdrinken, weet ik niet.
      had vorige keer een wirwar van spaarlampjes en tl balkjes dat ik nu maar een 2x55w armatuurtje heb gekocht,
      deze stond ook nog eens in promotie 5 tientjes dus heb ik hem maar gelijk meegenomen

Direct onder een 600w of versta ik dat nu verkeerd ?
      want dat is niet de bedoeling denk ik.

Comment

Nee, een vriend van mij had dit gedaan en dit bleek niet goed af te lopen.
        Zal wel met verschillende factoren te maken hebben, maar ik denk toch dat voorbloei wel belangrijk is bij kleine spruiten.

Comment

direct een 600w,
          met een oceaan van water ik denk niet dat de kleintjes dat overleven neen
          Ja post binnenkort wel een foto van de voorgroei onder de tl armatuur

Comment

Super

Comment

Alvast veel succes met de start! Ben benieuwd naar de silver haze

Comment

hey medekwekers

Toch maar kleine update dan, toen ik vandaag ging kijken bij de zaden zijn er 5 uitgekomen,
                Daaronder waren er 2 bij waarbij het staartje nog niet zo heel lang was maar heb ze in hun potje gestoken .
                Het gaat over 3x kali dog en 2x Hazeberry, Royal queen seeds aan kop dus,
                Maar heb met vision seeds geen ervaring niet dat ik dat bij de royal queens seeds zo geweldig is maar beter,
                Ik denk dat deze gewoon wat langer de tijd nodig hebben zijn ook wat kleiner tegenover die van royal queen seeds.
                Als de 3 vision seeds nog uitkomen kunnen we er helemaal voor gaan!
                DSC_0684.jpg

Comment

Doe tot nu toe niet anders dan onder een 600Watt dim en begin dan op de laagste stand en de lamp steeds een stukje dichterbij tot op de 60 cm van de kruintjes waaiertje tussen de lamp en de plantjes en niet te veel water idd.

Comment

Yep, onder 600 kan best.
                    Maar als je het doet zoals je het nu doet, moet je die lamp wel laten zakken, die mag echt op 5cm of minder van de potjes.
                    De grond lijkt me wat droog, die mag nooit droog komen in deze fase. Heb je het niet nat gemaakt voor je het in de potjes deed ?
                    Good luck.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

gelijk onder de 600 is dus mogelijk mits de juiste maatregels ?
                      ja dat dacht ik al maar heb nu die dingetjes van de sjop hangen maar ga deze verwisselen met kettingen zodra de 600w hangt vertrouw die dingen niet zo
                      ik heb deze gisteren nog een keer wat water gegeven en vandaag waren alle kopjes boven van de zaadjes die in de potjes stonden,
                      Ook heb ik de eerste silver haze in de grond kunnen steken, nu nog de andere 2 zaadjes.
                      @ QnQ : neen, heb deze niet nat gemaakt voor dat ik het in de potjes stak is dat noodzakelijk ?
                      Mvg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Op aanraden van QnQ de lamp lager gehangen,
                      en de aarde iets natter gemaakt omdat ik dit vantevoren niet heb gedaan,
                      Bedankt voor de tips

Comment

Foto van de mini'plantjes
                        DSC_0685.jpg

Comment

Ik ga je volgen.. Suc6

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

Juist die nog niet op is gekomen moet je niet uit laten drogen zaadje heeft vocht nodig om te barsten.
                            Trouwens je zaailingen ook niet vochtig niet nat.

Comment

hey medekwekers,
                              Heb vandaag nog een silver haze in de grond kunnen steken,
                              alleen het laatste zaadje doet tot nu toe nog niets,
                              daarstraks tussen nieuwe watjes gestoken we zullen zien.
                              Voor de rest staan de kleintjes onder de 2x55 w neon armatuur.
                              Kan een foto plaatsten maar echt heel veel valt er nog niets te zien.

Comment

Bezig...
                              X