Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx

Korting op 420shop
    Hey iedereen,

Na wat brainstorming en nu al drie planten geoogst te hebben telkens 1 tegelijk heb ik nu besloten om eens lekker zot te doen, 4 AF's in een dr60... WAT EEN GEKTE!?!

Nu serieus, dit is mn opstelling die niet veel verschilt met de vorige, enkel de hele nieuwe worden In VET aangeduid, lekker makkelijk

DR60 met:

250W HPS
    300 cuub UIT (later 160cuub koolstoffilter , ja voor de haters ik weet dat dit niet voldoende zal zijn maar wegens onoplettendheid in de shop heb ik die dus aangeschaft. Als het niet werkt, even een nieuwe aankopen)
    190cuub IN
    Davin DV 12 schakelkast

Als zaad heb ik de volgende klaargezet voor jullie:

Lowryder van Vision Seeds http://www.visionseeds.nl/vision_see...flower-03.html

White Widow van DHS http://www.dutch-headshop.com/nl/whi...erk-p-645.html

Northern Lights van Wietzaadjes.nl http://www.wietzaadjes.nl/shop/north...1475_1570.html

Bubblegum van Wietzaadjes.nl http://www.wietzaadjes.nl/shop/bubbl...1475_1720.html

Nu zien jullie dat ik er 2 van de 4 al eens gezet heb, dit met niet zo een denderend goeie resultaten daarom hoop ik dit deze keer te verbeteren. Nostalgie alom

De NL en Bublegum zijn beide gesponsord door Wietzaadjes.nl waarvoor dank

Nu de volledige set-up:

9L potten voor de nieuwelingen en 11L potten voor de veteranen(= Lowryder/ WW voor de duidelijkheid) --> Dit zonder enige reden maar de 9L potten waren uitverkocht

Onderin de pot voor 60-70% Batmix van Plagron
    Daarboven een kleiner laagje Lightmix van PLagron
    en daarboven nog een laagje stek/zaaigrond Wat een mooie pot vol lekkers

Hier is over nagedacht deze keer en we blijven bij die gedachte want ik heb ook een pH-meter aangeschaft

Verder:
    NIET gebruiken van een relais maar foto's zeggen natuurlijk meer dan duizend woorden.

Als er vragen/opmerkingen/kritiek zijn/is dan mogen die gerust ge-uit worden.

Hierbij is Cyay'c AF Indoor Mixxx van start gegaan *BOEM* confetti*
    20140209_151222.jpg20140209_151230.jpg20140209_151227.jpg20140209_151253.jpg20140209_151245.jpg
    Attached Files

Re: Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx

Ziet er netjes uit! Veel succes! Indien je echt kritiek wilt, wat hogere temperatuur gaan de plantjes wel graag hebben, sneller groeien. Al heb ik vele lagere temperaturen als jouw ook al gehad binnen zonder al teveel problemen. Beter iets te koud dan te warm!

groetjes!

Comment

Ja dat is idd mn grootste mankement nog, die temperatuur goed krijgen. Het is misschien niet ideaal maar het werkt toch. De wortels hebben altijd rond de 18 graden dus dat zit goed

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Comment

Comment

Mn NL heeft ook al wat paars maar denk eerder dat dit komt door paarse pheno. Mss dat het wel voeding is, maar de wortel zit nog niet aan de batmix en ik wil ook niey zo een klein plantje beginnen overvoeding

Hoe was die bubblegum dan? Couch lock? Giggly?

Comment

NL nog nooit gekweekt, dus geen idee. Nu verder beter te weinig voeding dan overvoeding. Overvoeding maakt de plantjes lui, ondervoeding doet de wortels zoeken naar eten. Nu niet overdrijven!

& die bubblegum is wel drie jaar geleden maar weet nog zeer fruitig, lekker zoet, zacht, duidelijke smaaksensatie. En de geur was volgens vele voortreffelijk!
            Wel super high wietje, ook vrij milky geoogts!
            Weet nog dat ik toen op een avond met vrienden na een vat ging met de fiets en had er zo'n twee van gerookt. Dat fietsen was echt niet doenbaar was compleet de wereld kwijt en het gevoel dat ik alles beleefde als een droom. Nu was mijn rook gedrag ook minder dan het nu is. Ondanks dat, indien ik wat meer plaats had, zette ik dat soortje meteen terug.
            Was toen van female seeds, goed zaadbedrijf en in mij mening steeds de lekkerste soortjes. (bubblemgummer, purple maroc)
            Bubblegum die onrijp geoogst was buiten was eerder een stonder maar zeer euforisch effect en nog steeds behoorlijk fruitig.
            Een van de betere highs!

Groetjes!

Comment

Dus eerder high dan stoned? Hier kijk ik naar uit! Bedankt voor de info!

Comment

Graag gedaan! & ja ondanks dat de bladeren vaak eerder echt duidelijk indica zijn.
                Heb dat verslagje hier trouwens nog indien interesse. klik

Comment

Cyac bij de nl zit geen paarse pheno...
                  Je kan wel een blauwachtige gloed over de bladeren van de nl hebben als ze in topconditie staat.

En zolang je wortels niet onder de 18 graden komen is er niet echt een probleem.
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ai, autoflowers en batmix... geen goede combinatie. Ik spreek uit ervaring.
                    Weet dat de wortel van je plantjes na een kleine week reeds aan de batmix zal zitten.

Autoflowers hebben zowiezo al minder behoefte aan voeding en die batmix is reeds zwaar voor reguliere planten.
                    Zelf kweek ik nu al een tijdje op Lightmix en gebruik maar de helft van wat voedingsschema's voorstellen en dan nog merk ik soms her en der overvoeding.

Pas dus op de eerste weken met bijvoeden. Lees: gewoon niks bijvoeden!
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oke zal er op Letten. Hopelijk krijg ik geen last van overvoeding :s

Comment

En daar zijn de laatkomers! + tekens van vootbloei?uploadfromtaptalk1392143537889.jpguploadfromtaptalk1392143492677.jpguploadfromtaptalk1392143596680.jpguploadfromtaptalk1392143478002.jpg

Attached Files

Comment

Was je aarde op ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Waarom? Moet ik bijvullen?

Comment

Dat is voorbloei inderdaad.

Verder kan er inderdaad nog wat aarde bij maar is niet echt noodzakelijk hoor.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                              X