Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx

Oke, danku

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Comment

Net wat water gegeten, geen run off dus zeker niet te veel. Zien hoe ze daarop reageren.
      Ik zag dat er nu net terug een randje onstond tussen pot en aarde

Comment

Als er rand tussen pot en aarde staat betekent te droog.
        Maar laat dat beetje water wat inwerken en kijken hoe ze reageert.
        Ben allesinds benieuwd.

Comment

We zijn weer wat later en de lowryder is terug in top shape samen met de bubblegum. De twee andere daarentegen zijn niet verandert..

Comment

Nu zie ik bij beide tekenen van verbetering dus heb ik wat bijgegeven.

Comment

Na een nacht (voor mij toch) met wat water zien ze er zo uit.uploadfromtaptalk1396001531375.jpguploadfromtaptalk1396001567568.jpguploadfromtaptalk1396001597043.jpg

Comment

Ben blij voor jou man, ziet er allesinds pak gezonder uit.
                Eens ze bijtrekken kan je wel eens doorwateren maar niet overdrijven.
                Doorwateren tot er vanonder uit de pot beetje water loopt.
                Je zal de bovenlaag in de gaten moeten houden dat die zo 2 a 3cm uitgedroogd is en dan is het tijd om water te geven.

Grtz

Comment

Oke danku voor de goede raad. Enkel lees is overal dat de toplaag in de gaten houden een verkeerd beeld geeft aangezien de toplaag opdroogt door straling terwijl de wortels nog zeiknat kunnen zijn. Ik denk dat ik mij maar is meer focus op het wegen van de pot en regalmatiger dezelfde hoeveelheden aan te houden. Wat wat je zegt dat 'doorwateren tot er water uit de pot komt' dat heb ik altijd al gedaan, en dat was niet een klein beetje dat er door kwam vermoed ik ook. Ik denk dat daar een half glas a een glas water weer uitkwam.
                  Mijn besluit is dat mn problemen van kleine oogst en niet gezond eplanten gewoon te wijten ligt aan het feit dat ik oftwel (en vaker) teveel water geef en soms dan weer teweinig zoals nu. Het kopen van een tensiometer kan de oplosing bieden maar daar vindt ik op het forum genoeg topics over terug die de tensiometer tegen spreken.

Ik weet niet hoe ik het ga oplossen maar ik weet wel dat het aan mn watergeven ligt.

+ Kan ik vanaf nu wel weer gaan voeden? en boosters gebruiken?

Comment

Ik heb water gegeven tot een ietsiepietsie beetje draain

Comment

De bubblegum ziet er vrij oogstklaar uit, de toppen dikken niet meer aan , alle blaadjes beginnen te vergelen, haartjes zijn bruin en de trichs zien er goed uit met hier en daar wat amber. Ik denk datvze nu 10 weken oud is. Ze is 2 weken geflusht. Maar ik wacht nog op een teken van jullie om te beginnen oogsten, ik ben geen 100 % zeker van mijn stuk

De rest kan nog een tijdje blijven doorgaan lijkt mij. Ik ben overgeschakeld van plagron alga bloom op canna vega daar de bio voeding begint te stinken en ik denk dat die ooit in contact is gekomen met water en nu dus begint te vervallen..

Last edited by Ganesh; 3 April 2014, 11:39.

Comment

Ik heb alles keurig geinspecteerd en ga er nu de bijl in zetten.

Comment

Veel succes ermee.

Hou ons op de hoogte... (met foto's liefst)
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Yep succes en rook ze

Comment

Ik was vergeten dat ik ze te drogen had gehangen in een kamer waar, als er de zon op schijnt, makkelijk 30 graden kan worden. En daar het gisteren een zonnige dag was maar de zon afwezig was tijdens het ophangen was ik dat effe kwijt. Hierdoor heb ik al vrij droge wiet, ik heb alles gewogen en kom aan nog geen 14 gram. De andere drie gaan hopelijk ook zoiets produceren. Maar ik begrijp ecjt niet hoe het komt dat anderen er zoveel afhalen dus heb ik me al ingelezen voor de volgende kweek. 18liter potten, plagron lightmix en canna flores en vega, samen met de temp wat onder controle te houden en natuurlijk de zaadjes, de ghanesh spirit van sweet seeds en hopelijk brengt dat wat meer op. Voor de zomer is het gedaan in de tent want de temperaturen lopen nu al op naar 35 graden overdag en het is nog niet eens zo bijster warm buiten. Misschien doe ik is een buitenkweekje en zet ik iets wat klein blijft maar toxh nog mooie opbrengsten. Daarvoor dacht ik aan de lowryder#2. Maarja dat is allemaal nog wel een paar weken weg, eerst nog zien dat ik deze drie ukkies nog kan laten afbloeien

Comment

Wat een pech; deze ronde was terug een goede ronde want je hebt weer wat bijgeleerd.
                                Bekijk het zo, hetgeen je blijft herhalen kan je alleen maar beter in worden.

Grtz.

Comment

Bezig...
                                X