Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cyay's AUTOFLOWER Indoor Mixxx

De smaak is licht en de stone langzaam en zwakjes. De rest laat ik curen, zien of dat beter wordt.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Comment

Niet ingegegraven, Niet met pot in de grond, gewoon met de pot in de tuin gezet. De grond die hiervoor gebruikt werd is niet-bio GROND terwijl deze in de kleinere kuipen in batmix stonden. Al na enkele uren zag ik dat de NL ging bijtrekken, de tekenen van "te warm hebben" gingen weg, de blaadjes gingen mooi hangen en zag er gisterenavond in top-shape uit. Het weer laat misschien nog veel te wensen over maar dit is een noodoplossing want als ik mijn planten laat staan bij 35-37 graden dan kan ik even goed niet kweken daar ik gewoon alle smaak en geur uit de plant VERBRAND.

Maar goed, dat die plant er goed uit ziet buiten kan wel allemaal best zijn of kan mijn blik overschaduwd zijn door wishful-thinking?Maar in de tent laten staan nu door plaats voor is. Zou ik nog een boostje zien in opbrengst als ik ze nu wat meer plaats geef in die 18L kuipen onder de lamp? Gaan ze zich dan toch nog beter voelen door de verkregen plaats Of is het verschil echt nihil doordat de plant nu al gestopt is met wortels aan te maken?

Ik hoor het graag.

Comment

Niemand die mij raad wil geven hierover? Of is heel het forum op vakantie?

Comment

als ze al in bloei staan denk ik dat het verpotten weinig of geen verschil zal maken, de plant maakt tenslotte ook geen wortels meer aan.
          dit zou enkel vertraging in bloei oplopen naar mijn gedacht.

hopend je hiermee al wat geholpen te hebben
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

De NL is nu 10 weken oud, de kleintjes 7 weken. Nota aan mezelf.

@thugz: oke, dus overpotten heeft geen zin, spijtig want die 18liters staan daar nu toch maar. Achja ik kan mijn tijd dan maar steken in mn buitenkweekje voor te bereiden want het is niet simpel om een plantje te vinden voor mijn vereisten in ons belgisch-nederlands klimaat alvast bednakt voor je antwoord

Comment

De twee indoor kabouters nog is de lowryder gaat niet meer al te lang duren, die trichs zijn al mooi cloudy allemaal en de fanleaves beginnen al wat te vergelen.

De ww daarentegen is wat trager

uploadfromtaptalk1397153184393.jpg

Last edited by Ganesh; 10 April 2014, 20:10.

Comment

Fototje van de bubblegum weed. Hij is wat bruinig uitgevallen maar wel droog denk ik, ik denk dat ik me nog wat inlees in drogen en curen..uploadfromtaptalk1397153577261.jpg

Comment

Als ie maar goed smaakt, ik had bubblegummer en die werd ook zo wat eerder paars.
                  CAM00209.jpg

Comment

Zag er mooi uit de smaak valt wel mee, denk ik, want ik heb geen vapo en daarmee heb je de beste smaakt toch? Of wat moet he doen om cannabis te smaken? Gewoon inhaleren of moet je wat extra doen? Sorry voor deze belachelijke vraag misschien maar als ik ergens lees over strain hoe die zou moeten smaken of ruiken dan doe ik dat meestal helemaal niet. Ik proef niet echt iets bijzonder, enkel ja, rooksmaak.

Dan nog iets, ik las net dat je thca kan omzetten in thc door je wiet te bakken op 120 graden. Kan dit kloppen? Mij lijkt het sterk, want dan zou iedereen het doen denk ik. Maaaaar het kan ook iets nieuws zijn dat men gevonden heeft, je weet nooit waar men uitkomt met die onderzoeken naar cannabis

Alvast bedankt

Comment

Bubblegummer smaakte beetje met een kleine toets in van die roze kauwgom.
                      Lekker fruitig.
                      Gewoon joint in gang steken en inhaleren, je zou toch beetje moeten smaken zoals je wiet ruikt.

Comment

@CyaC : Als ik hetzelfde heb gelezen als jou, dan is het de decarboxylatie waarover je spreekt?
                        Dat bakken van je wiet in de oven hoef je eigenlijk alleen maar te doen als je van plan bent een tinctuur te maken van je wiet. Tijdens het roken/vaporizen van, of het bakken met wiet gebeurt dit proces van decarboxylatie automatisch. Dan wordt de THCA sowieso omgezet naar THC omwille van de hitte. Maak je er een tinctuur van, dan moet je je wiet in alcohol laten weken en komt er dus geen verwarming aan te pas. Decarboxylatie vindt ook plaats tijdens het drogen (enkel heel langzaam).
                        Verbeter me als ik niet helemaal correct ben!
                        Last edited by Woody B; 12 April 2014, 01:31.
                        Woody's zen kweek!

Comment

@shiva: smaken zoals ie ruikt, ik vindt dat die niet echt zoet ruikt, eerder naar plant maar ze is toch droog lijkt mij

@ woody: inderdaad daar had ik het over en wat je zegt is waar dat heb ik ook allemaal gelezen maar toch bedankt om dat nog is allemaal uit te klaren

Comment

En we zijn weer wat verder. De NL is 12 weken, de twee kleineren die binnenstaan, 9 weken. De NL kan nog een tijdje buitenstaan, deze begint zwart-donker paars-blauwachtige bladpuntjes te vertonen bovenaan de toppen. Ze ziet er oke uit dus volgens mij is dit geen probleem maar genetisch gebonden.

De twee kleintjes heb ik is een kleine week laten uitdrogen, mss iets te lang. Daarna heb ik de WW lekker veel water gegeven met canna flores, green senstaion en sugar royal. De lowryder krijgt vanaf de 19de gewoon water dus die staat al in de flush.
                            De WW is door die kick van voeding ontploft en begint lekker stevig aan te dikken.
                            Ook staat mijn nieuw buitenplantje wortel te schieten in een klein potje, in een jiffy( samen met water ook een druppeltje power roots toegedient) maar dat is voor later.

Ik denk dat de lowryder nog een twee weken zal duren, en de ww nog 3 a 4 weken. De NL kan nog veel langer dan dit.

Conclusie: ik heb wel schrik dat ik iets ongeloofelijk fout doe/heb gedaan omdat de oogst ver naast de vermelde tijd valt die de zaadproducent opgeeft (misschien die pH fout van in het begin/te kleine potten/ temperatuur die teveel schommelde/ te snel een probleem lijken te zien wat geen probleem bleek te zijn waardoor overvoeding ontstond?). Ik weet dat je die aantal weken met een korreltje zout moet nemen maar zoo veel ernaast lijkt mij echt veel. Het is dan ook "maar" een 250w lamp geweest.

Ps: de topfoto is van de lowryder
                            uploadfromtaptalk1398115571945.jpguploadfromtaptalk1398115586269.jpguploadfromtaptalk1398115597583.jpg
                            uploadfromtaptalk1398115629170.jpg

Last edited by Ganesh; 21 April 2014, 23:30.

Comment

Eepz kan zijn met 250W dat je wat langer moet afbloeien. Als je met toegevoegde co2 kweekt zal je de oogstijd aangegeven op het pakje beter benaderen. Blijft een indicatie die opgegeven oogsttijden, als je ziet wat voor installatie die profi zadenkwekers hebben ivg met ons tentjes...

Grtz.

Comment

Niet alle auto soortjes zijn geschikt om te toppen.
                                Plus het gebruik van batmix, wat Gamm op de eerste pagina al zei.
                                Dat verklaart misschien ook de gebrekkige groei ?
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X